צחקנית (:
תגובות בבקשה .. ? (:

זה סוד – פרק 9

צחקנית (: 07/07/2013 584 צפיות 3 תגובות
תגובות בבקשה .. ? (:

כולם פנו לדין בבת אחת.
"דין, מה קרה לאלכס…"
"דין, ספר לנו, עכשיו!!!"
"דין תפסיק כבר להסתיר דברים, מספיק כבר באמת!!!" נשמעו צעקות מכל עבר.
"וואו, וואו, רוגע!! מה קרה?!" התפרץ ג'ייסון והפריד בין הנערים.
"שום דבר, דין חייב לנו כמה הסברים וזהו," סינן מייק מבין שיניו.
"מתי תפסיקו כבר לבוא אליי בטענות?! מה עשיתי לכם?! כי אני ממש לא מבין!!!" התפרץ לפתע דין. לוסי עמדה מהצד והביטה בשתיקה. ג'ייסון הצטרף אליה, ושניהם עמדו ללא להוסיף כל מילה נוספת.
"למה אתה מיתמם? למה אתה מנסה לצאת הילד המסכן הזה? תמיד!!!" אמר לו ג'ייס, ובקושי רב החזיק את עצמו מלהביא לו סטירה חזקה.
"אני לא מנסה שום דבר!!! זה אתם אלה שמתהפכים עליי כול הזמן," מילמל דין והשפיל מבט.
"אה, עוד אנחנו מתהפכים… פעם אתה איתנו ופעם לא. מתי כבר תהיה סגור על עצמך?!" אמרה לו איטה בנימה אדישה.
"מתי שאתם תהיו סגורים על עצמכם," מלמל דין, ומיהר לצאת מהחדר. לוסי פנתה אליהם:
"דיי, תפסיקו, בבקשה,"
"גם את לא חסר לך. תפסיקי להתבודד, תתחברי לילדים!!!" אמרה לה פלומה וסידרה את הכובע על ראשה.
"נכון," אמרה לה איטה ברכות. אילנה לחשה באוזנה של איטה:
"תפסיקי להיות כל כך נחמדה אליה, זה לא מגיע לה וכולנו יודעים את זה,"
"יודיעם מה? עזבו… אני הולכת," אמרה להם לוסי ומיהרה לצאת מהחדר. ג'ייסון העיף מבט אחרון ויצא אחריה.
"יופי, גם לא שאלנו אותם כלום על אלכס הזה, וגם הסתכסכנו איתם," אמרה עדן בתסכול.
"באמת אכפת לך אם את מסתכסכת איתם או לא? מי הם בשבילנו? אפילו לא חברים… עם כל הכבוד שאתם קצת פחות מתחברים, איך זה שהם חברים אחד של השני ושלנו לא? אז עם כל המאמץ, סליחה, אני מרים ידיים," אמר מייק והתיישב כשהוא רוכן קדימה ומרפקיו על ידיו.
"אוף, אין לי כוח יותר," אמרה להם איטה והתיישבה ליד מייק. מייק הרכין ראשו וחייך. איטה תקעה בו מרפקים וחייכה גם היא. פלומה התיישבה ליד איטה, וג'ייס מיהר לשבת לידה. שניהם חייכו.
"עדן, אני רואה שאני ואת רווקות ביינתים," אמרה אילנה בגיחוך.
"אל תדאגי, עוד מעט יבוא גם תורינו," אמרה לה עדן, והחבורה מיהרה לצאת מהחדר הנטוש בו היו. כמובן, כמה אופייני לשלישייה המוזרה הזאת תמיד להיות במקומות נטושים… אבל אף אחד לא יודע למה הם ככה. אף אחד לא יודע – שזה סוד.
נשמע צלצול נוסף, והתלמידים מיהרו להיכנס לשיעור. ג'ייסון, דין ולוסי שוב נעדרים…


תגובות (3)

תמשיכי יא פדלאה!!

07/07/2013 22:36

תמשיכייי זה מדהים

08/07/2013 00:09

ממשיכהההה ♥♥

08/07/2013 02:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך