עוד מאת הסידרה ניגמרת! אתם חיבים להיות בסיום :)

חיים עבודים פרק 7

עוד מאת הסידרה ניגמרת! אתם חיבים להיות בסיום :)

ניצלתי את ההיזדמנות יצאתי למיסדרון ו…. פשוט ברחתי. פיתעום כולם התחילו לירדוף אחרי אבל הם תפסו אותי.הם קשרו אותי למיטה לא יכולתי לזוז.מרוב פחד עיבדתי הכרה.כעבור שעה היו מיסביבי מלא רופאים שישו לידי היסתקלו אלי בדקו אותי בחנו אותי וגם הפחידו אותי. ראיתי גם כמה רופאים מסבירים לאימא שלי משהו והיא יושבת ובוכה. לא ממש שמעתי על מה הם דיברו אבל חשבתי שזה משהו רע. מירוב הפחד והתיפשוט שלי כמתי מהמיטה וישר נפלתי. כמו זבוב. הרופאים הרימו אותיאימא שלי ראתה אותי באותו הרגע ונורא ניבהלה.ואותו דבר אני. לא ידעתי מה עושים לי מה קורה לי פיתעןם התחילו לשים עלי מלא צינורות באץ בפה כימעט בכל מקום רק לוודה שלא יקרה מיקרה של מוות. באותו הרגע רמת החמצן ירדה !!!!! הרופאים מנסים להנשים אותי וזה לא מצליך המכשירים התחילו להשמיע ציפצופים והלב לא דפק…. באותו הרגע אימא שלי ידעה. ידעה שמתתי לאחר חצי שעה אני פותחת עיניים. ורואה את אימא שלי בוכה המכשירים עדיין עלי ואימא שלי לא שם. הרופאים ראו שפתחתי עיניים ישר התחילו לטפל בי.את כל המכשירים הם הפעילו מחדש. וכמובן שמו עלי. זה היה רגע מפחיד….באותו רגע שהרופאים שמחו שהיתעוררתי בא האח הגדול שלי עים פנים עצובות ובוכות.כששעלתי אותו מה קרה הוא ענה לי שאימא שלנו מתה….ניפתח הפה שלי ולא ידעתי מה להגיד. היתפרצתי בבכי ! יש הרופאים לקחו אותי לחדר הניתוח שם ניסו להחיות את אימא שלי ואז…..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך