כלבונת מתוקה
בבקשה, בבקשה!!! תכתבו תגובות!!!!!!!!!!!!!

ילדת האוצר פרק 2

כלבונת מתוקה 17/11/2011 754 צפיות 3 תגובות
בבקשה, בבקשה!!! תכתבו תגובות!!!!!!!!!!!!!

אחרי 14 שנה… "בוקר טוב" צעקה דודה שרה. "נו נו, תחבי את הנרות כבר" אמרה דודה שרה והצביע על העוגה. "אוקיי, אוקיי, אל תתרגזי אלי" עניתי לשרה. חביתי את הנרות והתחלתי להתכונן לשיעור קרטה ואחרי זה לשיעור איגרוף ולשיעור נגרות. כשגמרתי עם כל התוכניות נזכרתי שהיתי צריכה לפתוח את התיבה שאבא נתן לי. חיפשתי את התיבה ובסוף מצאתי אותה מתחת למיטה.פתחתי אותה ומתוך התיבה יצא כל מוזר שאמר: "שם בבקשה" אמרתי אמליה. "שם מלא בבקשה" צעקה התיבה. אמליה פוטומס אמרתי. ואז יצא מהתיבה דמות שהיתה דומה לאבי. "אבא?!" שאלתי. התיבה ענתה "לא, אני לא אבא שלך, אני דיאגרמה שלו. תיכנתו אותי למסור לך את מפת האוצר." " מה זו המפה הזאת, ולאיזה אוצר היא שייכת?" שאלתי את הדיאגרמה. "מפת העולם" ענתה. "בואי אני אסביר לך, סבך ז"ל מצא את אוצר העולם ליד ביתו וידע שצריך להשמיד את האוצר לפני שהאנשים הרעים ימצאו את האוצר אז הוא החליט להקים חבורה שתגן על האוצר. יום אחד החבורה של סבך היתה צריכה לנהל קרב קשה עם האנשים הרעים ובזמן המלחמה סבך ואביך התחבאו במרתף כדי להחביא את האוצר וסביך אמר:"קח את התיבה ורוץ הכי מהר שאתה יכל הרחק מכאן ואז השמד אותו" ואז ירו בסביך. אביך כמובן רא הכי מהר שיכול והגיע לונקובר. הוא ניסה להשמיד את האוצר אבל לא הצליח אז הוא החליט להחביא את התיבה. אחרי שהוא החביא את האוצר הוא לקח את המפתח ושמר אותו במשך כ-9 שנים ומאז את כבר זוכרת, אז את מוכנה להציל את העולם?" "כן, אני מוכנה" אמרתי בביטחון ובגאווה.


תגובות (3)

היי, זאת שוב אני, כתבתי לך גם בפרק הראשון. שוב אני חוזרת, יש לך שגיאות כתיב פה ושם והעלילה זורמת מהר מדי. תוכלי להיעזר בי להוספת תיאורים. חוץ מזה, שמת לב כמה עמ' בערך תופס פרק 1 בספר? לפחות שניים שלושה. פה זה בערך חצי עמוד. יכול להיות שאת רוצה לכתוב את השאר בפרק הבא, אבל הנה שוב אנחנו חוזרות לדבר על התיאורים, התיאורים מוסיפים שורות, השורות תופסות מקום וכך הפרק נהיה יותר ארוך, מבינה?

31/01/2012 07:56

ד"א, תמשיכי!!

31/01/2012 07:57

דווקא אהבתי… נשמע מאוד יפה
תמשיכי :)

31/01/2012 08:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך