zohar_1D
מקווה שאהבתם (:

ירח מלא פרק 2

zohar_1D 12/03/2013 596 צפיות 7 תגובות
מקווה שאהבתם (:

" לא לא לא לא זה ממש לא הולך לקראות ! " אני נוזפת באישה שהחליטה שאני ורוז הולכות לבית יתומים
"תשמעי ילדה זה או זה או שכול אחת תימסר למשפחה אחרת , זה מקום מיוחד הוא מחזיק ילדים עד גיל 18 ואחר כך אתם משוחררים " היא מרושעת זה הדבר היחידי שחזר לי בראש שוב ושוב .
הרכב עצר " יש לכן חצי שעה אחר כך אני לוקח אותכן לבית החדש שלכן " חייך הנהג בנחמדות , יצאתי נרגזת כול כך גררתי אחרי את רוז סגרתי את הדלת בחוזק " ילדה תקשיבי לי טוב ? " אני מחייכת אליה " תעלי למעלה תארגני לך מזוודה קטנה כמה דברים בסיסים ואחר כך אני כבר אקנה לך בגדים חדשים אוקי ?"
אני מחייכת אליה מנסה לשדר רוגע ושלווה גם אני עולה לחדר לארגן לי תיק החדר כול כך מבולגן בדיוק כמו שהשארתי אותו אתמול בבוקר .
אחזתי בידי ערמה של בגדים דחסתי אותה לתוך התיק שלי סגרתי בחוזקה , הסתכלתי בפניה של רוז שלא החליפה איתי מילה " הכול היה בסדר " אני אומרת לה אבל אפילו את עצמי אני לא מצליחה לשכנע שמשהו הולך להיות בסדר " את יודעת שאת יכולה לדבר איתי על הכול " אני מרגישה שהיא עומדת לפרוק את הכול
אבל .. צפצוף האוטו קוטע אותה "זהו " רוז אומרת " אנחנו נוסעים מכאן ?" היא מנסה לחייך ולהחזיק את הדמעות שהיא נאבקת בהם אבל אני יודעת מה עובר לה בלב .
בזמן הנסיעה בהיתי בנוף בזמן שאני מלטפת את שערה הרך והחלק של רוז היא ישנה לה בנינוחות על רגלי אבל אני לא ממש נרדמת אני רק חושבת על זה שממש לא מגיע לרוז לסבול אני מבטיחה שהכול הולך להיות מושלם בעתיד שלה .
האוטו עוצר בפתאומיות מוחלטת " רדו" נוזף הנהג שנראה עייף אני מעירה את רוז בליטופים " קומי ילדה "
אני מחייכת אליה , אנחנו יורדות מהרכב ומורידות איתנו את התיקים הכול חשוך אבל אני מצליחה לזהות את הפרטים המשמעותיים זה לב יער , בניין ענק ממוקד בדיוק במרכז ואיזה זקנה עומדת בחיוך
בכניסה לבניין הענק והמרשים " ברוכות הבאות העלמות פלאק " פחח' מה היא חושבת לעצמה שאנחנו ביימי הביניים " תכירו זהו ביתכם החדש " היא ממשיכה …
והמילים האלו מהדהדות כמו סכין ..

-המשך יבוא


תגובות (7)

לאן נעלמו כול הסיפורים שלך ?!
וכמובן תמשיכי !
וכמה זמן לא הית !!
סההה העיקר שתמשיכי !!

12/03/2013 11:57

חחחחח נמחקו כול הסיפורים עולם אכזר -.- לאא פיייר אווףף עכשיו הייתי צריכה להתחיל מההתחלה אבל שכתבתי מחדש אז יצא אדיר P: התגעגעתי ^__^

12/03/2013 12:02

אני רוצה הסבר למה זה נמחק !
את כותבת מדהים !
והרבה זמן לא שמעתי ממך ^^
גם אני התגעגעתי ^^

12/03/2013 12:04

אני יודעת אני אדם דפוק ! חשבתי שאני לא כותבת טוב אז הפסקתי איזה חודשיים -.- אבל אז התגעגעתי לילדות המדהימות כאן ושנכנסתי כול הסיפורים שלי נעלמו ואני כזה 0: איפה כול הסיפורים שלי לעזאזל !? אין הסבר לאיפה הם נעלמו …)):
היי עקבתי אחרייך באינסטגרם אז תעקבי אחריי בחזרה מוחחע :*

12/03/2013 12:07

באמת? רגע אני נכנסת וכבר עוקבת אחרייך!!
אבל את יכולה לפנות למנהלים..
כאילו לאן זה נעלם לך כבר ?!

12/03/2013 12:11

אין לי מושג מה קרה לסיפורים שלי אבל עכשיו הסיפור שלי יותר טוב כי שכתבתי מחדש אז אני לא עצובה ..סתם אני כן אני רוצה את הסיפורים שלי בחזרה !!!

12/03/2013 12:15

אז תפני להנהלה!

12/03/2013 12:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך