zohar_1D
טוב אז מקווה שאהבת את הפרק (: 3 תגובות וממשיכה .
ואממ.. כול הדרקשניות שמשתתפות בסיפור שלי על וואן די היום אני אעלה הפרק הראשון אז תהיו מוכנות הולך להיות אדיר !!

ירח מלא פרק 5- אור הירח

zohar_1D 15/03/2013 719 צפיות 4 תגובות
טוב אז מקווה שאהבת את הפרק (: 3 תגובות וממשיכה .
ואממ.. כול הדרקשניות שמשתתפות בסיפור שלי על וואן די היום אני אעלה הפרק הראשון אז תהיו מוכנות הולך להיות אדיר !!

שוב הלילה בא ואני הבנתי שלישון אני כבר לא אצליח אז חשבתי על הכול ,
פחדתי על רוז אני לא רוצה שהיא תחשוב על אבא שלנו יותר מידי שלא היו לה ציפיות .

די כמה אפשר להישאר במיטה ולא לעשות כולם אני הולכת ! , קמתי מהמיטה ורצתי בשקט במדרגות ויצאתי לכיוון היער אולי חשוך ומפחיד אבל שקט כאן .
מצאתי לי מקום מושלם לשבת בו ליד עץ ענק ומרשים שמסביבו צמחו פרחים כחולים מדהימים ואור הירח מאיר כאן בצורה מדהימה " היי" אני שומעת קול ונבהלת "סליחה שנעלמתי היום " אני רואה את הילד המוזר הזה שדיבר עם דניאלה "זה בסדר ,זה לא כזה ביג דיל לשטוף כמה כלים " הוא מחייך ויושב לידי "אתה מתכוון להגיד לי מה השם שלך ?" אני נוזפת את האמת הוא די מעצבן אותי "ניק " הוא אומר ומפנה את פניו אל הירח " אז איך ידעת שאני כאן ? " שאלתי בחשדנות " הייתי ער שמעתי רעש במדרגות ראיתי אותך והנה אני כאן " אני מחייכת חצי חיוך ומפנה את מבטי לירח "הלילות הראשונים כאן הם תמיד קשים "
ניק אומר " ללא ספק " .
ניק קם ואני אחריו " בואי ..צ..צריך ללכת כן ללכת את באה ? " אני מסתכלת עליו לא מבינה " כי הזקנה , כן הזקנה תשים לב שנעלמנו לה " ניק אומר בגמגום וגורר אותי אחריו ,משב רוח קריר חולף וצמרמורת עוברת בי אני עוטפת את גופי בזרועותיי "קחי" ניק אומר ומציע לי את הג'קט שלו הוא מניח אותו מעליי "שמחתי לדבר אתך ג'מה " ניק אומר בנחמדות " אני לא אמרתי לך איך קוראים לי " אני מחזירה לו במבט חשוד " טבלת התורנויות את יודעת רשום שם שמות בקטן כדי לך לבדוק " הוא מחייך .
אני מביטה בענייו ומסמנת לו להתקדם בשקט מתחת לחלון של הזקנה , אני שומעת את הזקנה מדברת אני מסמנת לניק לעצור ומאזינה לה " הילדה לא יודעת כלום נכון ? " אומר קול גברי " היא לא יודעת כלום אבל סליחה אדוני אפשר לדעת למה אסור לי לגלות לה דבר על אבא שלה ? " עיניי נפתחות אני חושבת שהיא מדברת עליי " לא פשוט אסור לה לדעת דבר ! מובן ? " אומר הדבר בגסות .
ניק ואני נפרדים אבל רגע לפני הוא שואל אותי " על מי את חושבת שהם דיברו ? " להגיד את האמת חשבתי לעצמי ? " אני חושבת שעליי " הוא מסתכל עליי מופתע " את לא יודעת מיהו אביך ? חשבתי זהו ואמך נהרגו בתאונת דרכים ובגלל זה את פה זה מה שכולם חשבו יותר נכון זה מה שהזקנה אמרה לכולנו " למה לה להגיד את זה ?! " מאוחר , נדבר על זה מחר " אני אומרת וממשיכה לחדר שלי .
שכבתי על הכר שלי וחשבתי לעצמי למה הזקנה אמרה לכולם שאבא שלי מת בתאונה אני חייבת להבין יותר , אני חייבת לדעת מיהו אבא שלי .
לרגע אחד עצרתי ובהיתי באור הירח ופשוט מלמלתי לעצמי " אולי תאיר לי חלק מהדברים אולי תעזור לי עם כול התעלומות האלו ?! "

-המשך יבוא (:


תגובות (4)

תמשיכי =)
ואה אני לא הולכת לקרוא את הסיפור שלך של וואן די, אני מקווה שזה בסדר ^^

15/03/2013 12:10

בטח את לא אוהבת אותם חחח זה בסדר אני כותבת הרבה סוגים אז את יכולה לקרוא מה שאת אוהבת (:

15/03/2013 12:24

זההההה מושלםםםםםם אני מחכה כבר להמשך בסיפור הזה ובסיפור על וואן די ;-)
אז תמשיכייייייי !!!!

15/03/2013 13:54

תמשיכי (=

16/03/2013 10:46
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך