zohar_1D
שלוש תגובות ואני ממשיכה :)

ירח מלא פרק 6-תיק אישי חלק א'

zohar_1D 16/03/2013 638 צפיות 4 תגובות
שלוש תגובות ואני ממשיכה :)

קמתי בחמימות טוב זה בגלל שהג'קט של ניק עדיין עוטף אותי כדי שאני יחזיר לו אותו חשבתי לעצמי ,
קמתי מהמיטה וראיתי את דניאלה ונינה מתארגנות קמתי גם אני לבשתי חולצה צמודה ונוחה ג'ינס קצר כי את האמת עדיין חמים בחודשים האלה " את באה ?" דניאלה שאולת אותי "אני צריכה לעשות משהו לפני אכפת לך לשמור לי מקום " נינה מהנהנת בשביל דניאלה והן יוצאות במהירות,הן ממש רעבות הבוקר .
חשבתי להחזיר לו את הג'קט לפני ארוחת הבוקר לא יודעת למה צץ בי הצורך הזה לראות שוב את פניו , צעד ועוד צעד לעבר מגורי הבנים אני לא בטוחה איפה החדר שלו אז הצצתי לכול חדר שחלף על פני עד שראיתי אותו יושב על המיטה .
"היי " הוא מחייך מיד "היי , רק רציתי להחזיר לך את הג'קט שלך " אני מחייכת ומביאה לו את הג'קט .
הוא מושיט את ידו והיא נוגעת בשלי – צמרמורת- "רוצה ללכת לארוחת הבוקר ביחד " ניק מציע בחיוך " נשמע כמו רעיון טוב .
רגע לפני שאני וניק נכנסים לקפטריה ניק עוצר " ג'מה לגבי מה שהזקנה אמרה אתמול את חושבת שהיא דיברה עלייך ?" אני מתקדמת וניק אחרי " לא יודעת יש כאן עוד המון ילדים שלא יודעים מי ההורים שלהם לא לכולם הורים נהרגו " אני עונה ולוקחת מגש ומתחילה להעמיס מאכלים שמריחים נפלא .
אני רואה את דניאלה ונינה יושבות ליד השולחן ומנפנפות לי לבוא אני מתקדמת ושוכחת לרגע מניק " היי בנות אכפת לכן אם אני אחטוף את ג'מה לארוחת בוקר ?" ניק אומר בג'נטלמניות נינה ודניאלה מסתכלות אחת על השנייה ומצחקקות , ניק מושך את ידי ואנחנו מתיישבים ליד שולחן -לבד-
"רוצה שנברר יותר פרטים ?" ניק מציע " בקשר למה ?" אני אומרת ולוקחת ביס גדול מהתפוח הירוק והטרי שלקחתי לי " בקשר למה שהגברת הזקנה והאיש הזה דיברו , נבדוק בתיק האישי שלך " ניק אומר את זה כול כך בפשטות כאילו זה קלי קלות " אתה צוחק או שהו ? אנחנו לא סוכנים חשאיים איך בדיוק נצליח לפרוץ למשרד של הגברת הזקנה ולגנוב משם את התיק האישי שלי " הוא מחייך " אין לך מה לדאוג , תחכי לי בחדר שלך בסיום הלימודים ונדאג להכול " ניק אומר וקם ממהר לשיעור הראשון שעומד להתחיל .
היום עבר יחסית מהר ולא נתנו המון שיעורי בית מה ששימח אותי אבל הראש שלי היה במקום אחר " ניק ?" אני שואלת שאני נכנסת לחדר ורואה מישהו עומד " כן למה את מחכה למישהו אחר ?" הוא מסתובב מחייך " טוב תעסיקי את הזקנה ואני אפרוץ " אני מסכלת עליו " זה לא כזה פשוט לפרוץ איך נצליח ?" מה אני יגיד למה ?" רעש של דלת נפתחת " לפרוץ ?" שואלת דניאלה שהיא נכנסת , שיט זהו הלך עלינו טוב זאת דניאלה ביחד כבר נחשוב על משהו אז … תשובות אני בדרך לגלות אתכן !

-המשך יבוא


תגובות (4)

תמשיכיייי

16/03/2013 11:47

תמשיכי (=

16/03/2013 13:17

תמשיכייייייי

16/03/2013 14:57

תמשייכייייי כבר למה את לא ממשיכה?!!!!!

18/07/2013 11:05
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך