האחת_ והיחידה
אוקיי. אפילו לי אין מילים. למה אנדרס לא מבין איך מרי יודעת את השם שלו? קריאה מהנה. אני באמת יותר מאשמח לקבל תגובות ודירוגים במיוחד לפרק כמו זה. אוהבת מלא!

כלואה2- פרק 24.

האחת_ והיחידה 10/10/2015 1316 צפיות 19 תגובות
אוקיי. אפילו לי אין מילים. למה אנדרס לא מבין איך מרי יודעת את השם שלו? קריאה מהנה. אני באמת יותר מאשמח לקבל תגובות ודירוגים במיוחד לפרק כמו זה. אוהבת מלא!

Panikbetegseg_1eb56ac614961216491f3eaad9db7ece
ישבתי על המיטה כשרגלי רועדת.
מתבוננת בשעון בקוצר רוח, השעה חמישה לאחת בלילה.
לוקאס אמר שהוא יגיע ונדבר על איך עושים את זה.
בקושי הצלחתי להירדם בלילה-בוקר שעבר. כל הזמן היו לי סיוטים על מה שאגלה או לא אגלה.
בהיתי בדלת כמו חיה שמחכה לטרף שלה.
כשהדלת נפתחה, התרוממתי מעט וחזרתי לשבת. מנסה להרגיע את עצמי.
"לוקאס" אמרתי את שמו כשהוא נכנס. "כמה זמן" התחלתי לקטר.
הוא בא לשבת על ידי והתבונן בי.
"מרי" היה ניכר שהוא הולך להסביר "זה חייב להיעשות מהר" הוא התחיל בתדריכים שלו, כמו בפעם שפרצנו למשרד של כריס. הנהנתי לעברו. לא כל-כך הצלחתי להיות מרוכזת כי גופי כולו היה נרגש.
"בין כה אף אחד לא יגיע לשם" ניסיתי להרגיע אותו "אף אחד חוץ מכריס" הוא עזר למשפט שלי לקבל משמעות. הנהנתי קלות כי הוא צדק.
"אבל כריס עובד במשרד בשעות כאלה לא?" הוא חייך, הבין שהבנתי.
"תקשיבי מרי" הוא התחיל "אני הפעם באמת אחפה עלייך אבל את חייבת לעשות זאת מהר" הנהנתי. "את רק רואה אם זה הוא והולכת משם" הוא הדגיש בפניי "רצה משם!" הוא שינה את המשפט.
"ואם.." התחלתי וחשבתי על הסיטואציה בראשי "ואם זה יהיה הוא?" שאלתי, מקווה בלבי שכן.
"אנחנו נחשוב מה עושים" הוא ניסה להרגיע "אבל בפעם הזאת, את רק בודקת" הנהנתי.
הוא נעמד והשיט ידו אליי כדי שאחליק ידי אל ידו ואתרומם. זה בדיוק מה שעשיתי.
נעמדנו אחד מול השנייה. הוא ליטף את זרועי "את אמיצה" הוא אמר וגרם ללבי להתרגש.
למרות שבתוך לבי חשבתי שהוא טועה, אני סתם מישהי שהחיים שלה נהרסו שהייתה קטנה ובכוח מחפשת איך להרוס אותם שוב ושוב.
"תודה" אך הודיתי לו על כך, על כל הדברים הטובים שהוא חושב עליי. "תודה על כל מה שאתה עושה בשבילי" הוא עצר את ידו שליטפה אותי ונתן לכל חום ידו להתפזר על זרועי ולפשט אותו בכול גופי. "אני לא מאמין שרציתי לרצוח אותך" חייכתי. הרי זאת באמת סיטואציה מצחיקה. "את מיוחדת" הוא התקרב לפניי והרגשתי נשימותיו החמות על שפתיי. הוא הסתכל על עיניי ממש מקרוב ואפנו נגעו-לא נגעו אחד בשני. הלב שלי דפק ללא הרף. הגוף שלי התרגש, אני אפילו לא יודעת למה.
הוא פזל לשפתיי ונשך שפתיו. השתדלתי שעיניי לא יפזלו לשלו. קפאתי.
הוא זז עם ראשו ימינה ונשק את הלחי שלי מכל הלב והרגשתי שהנשיקה לא הייתה מיועדת לשם.
הוא התרחק ממני וחייך "בואי" הוא הסיט את הנושא. הלכתי אחריו.
יצאנו מהחדר שלי והתהלכנו במסדרונות, מחפשים את המדרגות המובילות לקומה העליונה.
הגענו למדרגות שניצבו באיזו פינה נידחת בכל הבניין המפואר הזה.
"תקשיבי" הוא בלם הליכתנו כשהגענו והסתכל עליי "מהר, את מבינה?" הוא לחש לעברי. הנהנתי בהבנה. "אנחנו מסתכנים בכל שנייה אחת יותר שאת נמצאת שם".
הוא הראה לי את המדרגות ומשם המשכתי לבד.
עליתי במדרגות שהיה נראה שלא יגמרו לעולם או שפשוט זה בדיוק מה שרציתי. לא להגיע לרגע הזה שבו אצטרך להתמודד עם האמת. להתמודד עם הטיפשות שלי שחשבתי שהוא חי.
הרי אם אנדרס שלי היה חי הוא היה בא לחפש אותי לא?
הלב שלי נעצב וגרם לי להאט במדרגות.
בסוף המדרגות הייתה דלת שחורה ומגושמת מאוד, היא הייתה נראית גדולה וכבדה.
הוצאתי את המפתח מהכיס והתבוננתי בו כמה שניות. תחבתי אותו לפתחו וסובבתי בעדינות.
חוששת מהאמת שנמצאת מעבר לדלת.
חוששת מהפחד להתמודד עם זה שאולי טעיתי.
חוששת מהפחד להתמודד עם זה שאולי צדקתי.
מפחדת שאולי נכנסתי לבור שלא אוכל לצאת ממנו.
הדלת כבר לא נעולה, כל מה שנותר הוא רק להוריד את הידית ולדחוף.
הנחתי ידי העדינה והקטנה על ידית הכסף. עצמתי עיניי בחוזקה והורדתי אותה לאט.
פקחתי עיניי כשפתחתי את הדלת.
מולי הייתה קומה שלמה, בדיוק כמו הקומה למטה. איך אני אמורה למצוא את הקינג ככה?
הכול היה כל-כך ענקי ובעל מרחב עצום.
סגרתי את הדלת אחריי. בחנתי את הקומה.
התהלכתי בה, מחפשת אותו ובו-זמנית חוקרת את כל החפצים.
בהתחלה זה היה נראה כמו מוזיאון.
ואז ראיתי דלת שחורה. היא הייתה פתוחה למחצה. התקדמתי אליה בעדינות.
התקרבתי אליה. הכנסתי את ראשי לתוכה וראיתי אותו.
את גבו, הוא חתך משהו, התעסק במשהו.
הוא היה לבוש שחור כולו. הדבר היחיד שהיה חשוף בו היה העורף שלו בגלל שהידיים שלו היו עסוקות בחיתוך ולא יכולתי לראותן.
הלב שלי קפץ והייתה לי הרגשה שהוא זה שיפליל אותי.
"אסור לך להיות פה" הוא אמר בקול צרוד בעודו ממשיך לחתוך. עיניי פערו ופי נפתח מבלי שרציתי.
איך הוא ידע שאני מסתכלת עליו.
בהיתי בו והמחנק בגרון הכאיב לי כמעט וחנק אותי למוות.
חיכיתי שיסתובב, שיראה פניו. שיראה לי מי הוא.
עדיין לא הצלחתי לעכל את זה שהוא דיבר אליי ואולי בגלל זה לא הצלחתי לענות לו.
הוא הלך כמה צעדים וניגב ידיו במגבת בעוד גבו עדיין אליי.
הוא הוריד ראשו, משפיל מבטו.
"מה את עושה פה?" הקול הצרוד שלו השפיע עליי, אני אפילו לא יודעת למה.
"רוצה להבין למה לא רצחת אותי" שיקרתי. הייתי חייבת לנסות איך שהוא להתגבר על הפחד והצמרמורת שהשתלטו עליי ועל גופי וחשבתי שלדבר זה הדבר היחיד שיעשה את העבודה בשבילי.
"כי חוץ מכריס אף אחד לא יודע את השם שלי" הוא אמר.
"בלבלת אותי" הוא הסתובב אליי.
ראיתי את פניו. ראיתי את אנדרס שלי.


תגובות (19)

אוקיי אני בשוק אני בהלם אני המומה!
איך הוא לא מזהה אותה? הוא לא יודע מי היא?
פליז תמשיכי! אני חייבת לדעת את ההמשך

10/10/2015 15:40

    אמשיך ממש בקרוב ואז תביני הכול… אוהבת המון :)

    10/10/2015 21:07

רגע הוא לא זוכר?!?!?!? תמשיכי מיגץד!!

10/10/2015 15:49

אמאאאא !!! זה הוא !! מה קורה פה ?!
המשך דחוףףף!!!
אגב..קראתי את "נשבעת שתחזור" ב4 שעות !!! מושלם!!
ולמרות שידעתי שהיא מתה בסוף ( מישהי הגיבה לך באחד הפרקים של כלואה) עדין בכיתי כל הפרק האחרון :( ..הכתיבה שלך…העלילה….התיאורים….אין לי מילים….אני נהנת ואמשיל לקרוא עד שתחליטי להוציא ספרים סופסוףףףף

10/10/2015 16:00

    מסכימה עם כל מילה שלך! אולי באמת תוציאי כבר ספר?
    וזאת אני כתבתי היא מתה בסוף חחח סלילה על הספויילר! אבל בכל זאת סיפור מדהים!!

    10/10/2015 19:56

    אמאלה… סיימת את "נשבעת שתחזור"? אני לא מאמינה לך!!! גדולה!!!
    הלוואי אוציא ספר, אחד החלומות שלי! אהובה שלי תודה על אין סוף מחמאות.
    ופנדה פוראבר, תפסיקי לעשות ספוילרים חחחח… למרות שאני מאמינה שהיא בכל זאת התרגשה מהמוות של יהלי.
    תקשיבו זה מוזר, אני מרגישה שהדמויות שיצרתי באמת בחיים.
    אוהבת אתכן בנות!!! :)

    10/10/2015 21:10

אוקי אז את סוף הפרק לא הבנתי אבלברגע שקראתי את הרציתי להוסיף הבנתי! הוא שכח אותה!? רדע מה? לא למה? ישלי הרגשה שאני יודעת איל זה קרה! מכה לראות אם אני צודקת ;) אוהבת מלא ומחכה לפרק הבא!
נ.ב: לקרוא 3 פרקים ביום זה שלמות!
מחכה כלכך להמשך.

10/10/2015 19:54

    בואי אני אסביר כדי שבטוח יהיה לך מובן, הוא אמר לה בעצם שבאותו יום הוא ברח כי היא ידעה את השם שלו ואף אחד חוץ מכריס לא יודע וזה בלבל אותו אז בגלל זה הוא לא רצח אותה.
    שלושה פרקים ביום?! הרווחת… אבל זה גם נגמר מהר חח…
    תודה על התגובות שלך, מחמם לי את הלב! אוהבת מלא!

    10/10/2015 21:12

בבקשה את חייבת דחוף להמשיך, אני פשוט במתח.
תמשיכי הסיפור שלך מדהים.

10/10/2015 20:06

    תודה נסיכה, אמשיך בקרוב מבטיחה!!! אוהבת מלא… תודה על הכל!

    10/10/2015 21:12

לוקאס כלכך חמוד ואני ממש אוהבת אותו אבל הוא לא אנדרס אנדרס מושלם!!!!!
את כותבת מיוחד ומותח כל הכבוד וכמובן תמשיכייי מהררר

10/10/2015 20:14

    לוקאס באמת משהו מיוחד את צודקת… אבל אנדרס, זה אנדרס!! ללא ספק…
    תודה אהובה על המחמאה, מרגש אותי באמת!
    אוהבת מלא…

    10/10/2015 21:13

ככ כיף להיכנס ולראות שלושה פרקים שלא קראתי!!
וואווו!!
זה פשוט יפהפה, ועכשיו אני עוד יותר במתח!!
מדהימה כתמיד, מחכה להמשך.
שיהיה לכולנו שבוע טוב ושקט!

10/10/2015 20:30

    כיף לך, מכירה את זה כל-כך מסיפורים רבים וגם משלך. אגב, מתי את כותבת סיפור חדש? אני מחכה… שומרת לך אמונים…
    אין, פשוט אין על התגובות שלך. מחכה להן כל פעם מחדש.
    אוהבת מלא ובלי סוף. שבוע טוב ושקט, בע"ה.

    10/10/2015 21:14

הכתיבה שלך מהממת כבר התחלתי להתמכר לסיפור!

10/10/2015 21:08

מאוד נהנתי..הפרק האחרון היה מרגש בטרוף !!! כמו שכתבתי בתגובה הקודמת …בכיתי כל הפרק …
רציתי לשאול אותך ואת לא חייבת לענות….
סתם כי ממש מסקרן אותי :)…בת כמה את ?

10/10/2015 22:28
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך