האחת_ והיחידה
הפרק האחרון בסדרת הספר "כלואה". אני כל-כך נהניתי לכתוב את הסיפור שנכנס לי לחיים. אני מקווה שתאהבו את הפרק האחרון כמו שאני אהבתי. אני מקווה שלפחות לפרק האחרון יהיו תגובות ודירוגים, גם מי שלא הגיב עד עכשיו וקורא, מוזמן להגיב. אוהבת אתכם מלא! תודה על כל התמיכה והתגובות המרגשות. נפגש בפעם הבאה. קריאה מהנה!!!!!

כלואה2- פרק 45 ואחרון!

האחת_ והיחידה 26/12/2015 1505 צפיות 13 תגובות
הפרק האחרון בסדרת הספר "כלואה". אני כל-כך נהניתי לכתוב את הסיפור שנכנס לי לחיים. אני מקווה שתאהבו את הפרק האחרון כמו שאני אהבתי. אני מקווה שלפחות לפרק האחרון יהיו תגובות ודירוגים, גם מי שלא הגיב עד עכשיו וקורא, מוזמן להגיב. אוהבת אתכם מלא! תודה על כל התמיכה והתגובות המרגשות. נפגש בפעם הבאה. קריאה מהנה!!!!!

neck-Favim.com-1684902

"בסדר" הוא אמר בטון שגרם לי להיות בספק האם באמת בסדר.
"אתה רעב?" שאלתי בדאגה "צמא?" ציינתי שנית.
"מרי" הוא הגה שמי עם חיוך שזה עתה התלבש על פניו. חיוך שקרי.
הסתכלתי עליו בחיוך מהול בעצב, עצב שהגיע מתוכי. הנחתי ידי על הזכוכית שמפרידה בנינו והוא הניח ידו מצידה השני. הרגשתי שכוחה של האהבה והגעגוע שבוערים בתוכנו מסוגלים לשבור אפילו את הזכוכית העבה הזאת. אבל שום דבר לא קרה, הזכוכית לא נשברה ואנדרס לא היה בצד שלי, בצד החופשי.
"קדימה נגמר הזמן!" צעק השוטר שהשגיח על שאר האסירים שביקרו אותם. מבטו התקבע עלינו, כנראה שהוא דיבר עלינו כשאמר שנגמר הזמן.
הוא התקרב ואחז בזרועו של אנדרס. אנדרס התנער מידו "רגע תן להיפרד" הסתכלתי עליו כשעיניי דומעות. לא מצליחה להישאר חזקה למרות הבטחתי אליו.
אנדרס קם מהכיסא והסתכל עליי "אני אוהב אותך" הוא הסתכל עליי ועשה לי סימן לנקות דמעותיי "תהיי חזקה" הוא לחש "בשבילי".
הוא יצא ביחד עם השוטר מחדר הביקורים.
גופי רטט כולו. הוא היה צמא למגעו, לנגיעותיו, לחום גופו ולשפתיו.

אנדרס היה עם מבטו לקרקע, הוא לא רצה להסתכל בעיניו של ריי, הרי ברור שאנדרס מבוקש מספר אחת במשטרה. שנים כבר שמנסים לתפוס אותו.
"אה מרי?" התקדם ריי בצעדים זעירים לכיווננו. הוא הרים עם ידו את סנטרו של אנדרס וחקר את פניו בחשדנות. "אתה מוכר לי" הוא לחש בקולו הצרוד.
"ריי" קראתי אליו כדי שמבטו לא יאסוף עוד נתונים על אנדרס ובסופו של יום יגלה מי הוא.
"ניסית לברוח?" ריי שאל ברטוריות, הרי זה היה ברור כשמש.
הייתי חסרת אונים, לא ידעתי מה לעשות.
רציתי שאנדרס יניח אותי על הרצפה כאילו שהייתי חפץ ויברח. אבל עם כמות האנשים שהסתכלנו עלינו וכמות האקדחים שהייתה מכוונת אלינו, הבנתי שזה הסוף. הסוף לסיפור שלי.
ריי אזק את שנינו, הביאו לי כיסא גלגלים מתוך בית החולים ולקחו את שנינו, למקום שהיינו צריכים להיות בו מזמן, לתחנת המשטרה.

"אימא?" אנדי קרא לי בעודי נכנסת לבית גמורה ותשושה מהיום הנוראי הזה.
נזרקתי על הספה והנחתי את הכרית על ראשי, כל-כך רוצה להתנתק ולהיות לא שייכת לעולם כה רשע.
"אימא!" הוא הרים את קולו עליי והתיישב בספה עליה שכבתי, במעט המקום שאותו לא תפסתי עם גופי. הוא הרים את הכרית מראשי והסתכל עליי בבהלה. "את חיוורת!" הוא אמר דבר אשר ידעתי.
הנחתי את שתי כפות ידיי על פניי ושפשפתי בחוזקה. עברתי למצב ישיבה והסתכלתי על אנדי.
"קשה לי כל-כך" לחשתי בכאב. הוא הניח ידו בחיבוק צדדי ונתן לראשי לצנוח על כתפו אשר הייתה חשופה עבורי. נתתי לכל כאבי לצאת החוצה.
"איך הוא?" שאל אנדי. "הוא בסדר" לחשתי מנסה להכניס את הכאב חזרה ללבי ולא לחלוק אותו עם אנדי "הוא מצטייר כמו אחד כזה" המשכתי "אני יודעת שרע לו" הסתכלתי על אנדי.
הוא הסתכל עליי במבט עצוב. זה קצת טיפשי לחלוק את הכאב עם מישהו שלא יכול לנחם אותך, כי הוא מרגיש בדיוק כמוך.

"ברוכים הבאים" אמר ריי בציניות כשנכנסנו שנינו לחדר החקירות.
אנדרס התיישב על כיסא בעוד ריי מכוון אותי ואילו אני כבר ישבתי על כיסא הגלגלים.
"ואם לא ארגיש טוב?" שאלתי, הרי הוא הוציא אותי מבית חולים באמצע התאוששות "אז ורוניקה נמצאת בחוץ" הוא אמר "אל תדאגי, הבאנו איתנו אחות" התעלמתי מאמירתו והצגתי בפניו את האזיקים "קצת פתטי לא?" התעצבנתי. הרי אני מחוברת לכיסא גלגלים, אני עומדת בקושי. גופי חלש כולו, נורא הכרחי לאזוק אותי?
"נהלים" הוא מלמל. זה היה לי מוכר.
התבוננתי בחדר החקירות בקפידה, התבוננתי על הקיר שהיה מלא בתעודות הוקרה ותמונות של מפקדי תחנות וכדומה. ואז נתקלתי בלוח שמלא בתמונות לא מוצלחות ואף מדויקות של אנשים. באחת מהתמונות הופיע אנדרס, כשניסיתי להתמקד עוד יותר בעיניי ריי אמר "כן, זה הוא" הוא הבין מה עבר בראשי ורומם מעט שפתיו. אנדרס לא הצליח לקרוא את הסיטואציה וטוב שכך.
"אתם רוצים לשתות משהו לפני שנתחיל?" הוא שאל בנחמדות שרכש ממש בדקות האחרונות. אני לא עניתי ואנדרס נד בראשו. רק רציתי ללכת מהמקום הזה, לא שום דבר אחר.
לקחת את המשפחה המצומצמת שלי ולברוח אל הלא נודע.
"אתם יודעים למה אתם פה?" הוא שאל. אני ידעתי זה היה ברור, אבל הוא שאל זאת בגלל אנדרס.
אנדרס היה שתקן גדול, לא אמר מילה.
"אתם חשודים" נשען ריי קדימה בשולחן וחקר מבטינו באמירה זאת.
"חשודים במה?" שאל אנדרס בטבעיות. כנראה שאחרי כל השנים האלה הוא עדיין לא השתנה והצליח לשמר את שאננותו.
ריי גיחך "לך כבר אמרתי במה את חשודה" הוא הסיט מבטו אליי והחזיר את החיוך "אבל אתה, אתה באמת שואל?" אנדרס הנהן לעברו בתמימות וחיכה.
ריי פתח את התקייה השחורה שהייתה על השולחן.
"אתה חשוד ברצח בל אנטלס, ליאוניד פורטימן, לוסי ארקלינד, דאטו אלוזן, ברייאן פוינטס ויש עוד המון" אמר ריי "אין צורך שאקריא את כולם" הוא אמר לעצמו "אתה בכלל זוכר את האנשים שאתה רוצח?" פחדתי כל-כך ואילו אנדרס הצליח להישאר אופטימי או שמא פחד ולא הקרין זאת כלפי חוץ.
"אתה רוצה להגיד לי שאתה לא מכיר?" הוא שאל והיה ניכר על פניו שאינו מחכה כלל לתשובה, כאילו שקבע מראש שאנדרס מכיר ורצח אותם.
האמת שגם אני שכחתי חלק גדול מהם, חוץ מליאוניד כמובן שיש לי היסטוריה לא נעימה איתו.
"כול אלה עשו מעשים שלא עוברים בשקט בארגון שלכם" אמר ריי כאילו הסיפור ידוע לו מראש.
אנדרס הרטיב שפתיו ולכסן עיניו לעבר ריי. הוא סגר פיו בחוזקה ולסתו זזה כלפי חוץ, מבטו היה מפחיד, אפילו מהצד.
"תעזור לי" אמר ריי בקול שקט "תעזור לי לעזור לך" הוא ציין את אמירתו אחרת.
המתח בחדר החקירות עלה על גדותיו.
"אני אספר לך הכול" אנדרס אמר בקולו הצרוד ושבר את השתיקה בשניות. הוא גרם לכל כולי לרעוד, למה הוא התכוון שאמר הכול?
פניו של ריי התעוותו, האם הוא עצמו לא הבין למה אנדרס התכוון.
"אני אספר לך הכול" הוא אמר שנית "אבל..?" שאל ריי כשהבחין שאין סיבה שאנדרס יספר דבר בפשטות כזאת.
"אני צריך איתה עשר דקות" ריי עיוות מבטו, לא מבין את הבקשה המוזרה של אנדרס. האמת היא שגם אני לא הצלחתי להבין את מהותה.
"בלי מצלמות, בלי האזנות" ציין אנדרס "ואז אני אספר לך כל מה שתרצה לדעת" אמר אנדרס.
"היא לא קשורה לכלום" המשיך "אתה גם לא מערב אותה בכלום".
ריי גיחך "ידוע לי שגם היא עשתה דברים" הגיחוך שלו הצהיר בכך שאינו מתכוון להסכים עם אנדרס.
"אני אכוון אותך לאן שאתה רוצה להגיע" אמר אנדרס מבלי להוציא את המילה ארגון מהפה על מנת שלא יפליל את עצמו טרם הסכמתו של ריי "אני אעזור לך".
ריי הסתכל כמה שניות על אנדרס ועליי ואז התרומם מכיסאו.
הוא קם לעבר המצלמה שהייתה מאחוריו, חתך את הכבלים מתוכה בחוזקה.
הוא הלך לעבר הדלת והסתכל על שעונו "אתם לבד" הוא אמר "עשר דקות בלבד!" הוא אמר ויצא.

"אימא את רעבה?" שאל אנדי בנחמדות בעודי עוד טמונה היטב בתוך הספה עוד מאז הגעתי מבית הכלא. "לא" לחשתי, אני בספק אם שמע.
אנדי בא לעברי בעוד כוס מים צוננים נמצאת בידו "קחי" הוא הגיש לי ואני נעניתי לבקשתו שאשתה. לגמתי והנחתי את הכוס על השולחן.
אנדי ליטף שערי ברכות. הסתכלתי עליו ולא האמנתי כמה הוא התבגר, הוא כבר בן שבע-עשרה.
"עדיף ככה אימא" הוא לחש ברוך. קולו הנעים הקל עליי, כמה שיכל.
"איך?" שאלתי בשקט "אבא הפיל את הארגון החולני הזה" הכריז אנדי "ואותו ביחד איתם" ציינתי.
"אימא" הוא נאנח "אני יודע שזה קשה אבל.." הוא חשש לומר "אבא צריך לשלם על המעשים שלו".
הסתכלתי עליו ועצמתי עיניי קלות, הוא צודק.
"אבל גם לי היו מעשים שאני צריכה לשלם עליהם".
"אני יודע" הוא אמר "אבל אבא בחיים לא היה נותן לך להיכנס לכלא".
זרקתי ראשי על כתפו של אנדי "אני בסך הכול.." התחלתי וקולי נשבר כמו לבי "בסך- הכול רציתי לבנות משפחה" אנדי לא ענה על מילותיי, רק ליטף ראשי.

"אתה מטורף?" שאלתי את אנדרס בעצבים. הוא הניח ידו על ברכי ואזיקיו עשו רעש.
"את חשובה לי הרבה יותר מכלא, תאמיני לי" הוא אמר. כשבאתי לפצות את פי הוא השתיק אותי.
"אני רוצה לספר לך את האמת" הוא אמר והפעם שתקתי מעצמי. רציתי להבין על מה הוא מדבר.
"האמת שאת מחפשת כבר שנים" הוא פירט. הסתכלתי עליו ולא הבנתי מה הוא רוצה ממני "אנדרס על מה אתה מדבר?" שאלתי.
"למה דווקא את" הוא לחש "למה חטפו דווקא אותך" הוא הסביר. לבי דפק.
"אני…" מלמלתי וקולי נסדק.
"לכולם הייתה סיבה לכך שהם בארגון" הוא אמר "לנלי, לטומי.. אפילו לי".
הוא צדק במילותיו, אף פעם לא הבנתי למה דווקא אותי.
השקט שרר בין שנינו.
הוא הרטיב שפתיו "את.." הוא עצם עיניו בחוזקה ופתח. מבטי היה כולו עליו.
הוא נשף את כל האוויר שהיה בחלל פיו. "את הבת של ג'ים".
פי נפתח קלות ועיניי מצמצו בלי הרף. לא הבנתי, לא רציתי להבין.
חייכתי "נראה לך?" הנחתי ידי על ידו ששהתה על ברכי "יש לי הורים".
הוא הסתכל עליי במבט מרחם וחיוכי צנח כמו שמש בשקיעתה "זה לא הם?" מבטי פחד.
"אני אחות של מייקל?" הרגשתי מחנק עמוק בגרון ומשהו בלתי מוסבר באזור הלב.
"כמה זמן אתה יודע את זה?" שאלתי בפחד מהתשובה.
הוא חיבק אותי בחוזקה עם שתי ידיו הגדולות "כל החיים" הוא לחש לאוזני.
"נגמר הזמן" נכנס ריי בכרזה.
"אני אוהב אותך כמו שלא אהבתי בחיים" הוא אמר שמצחנו נוגעים זה בזה וידו של אנדרס על עורפי.
"עשיתי את זה בשביל להגן עלייך" הוא אמר ודמעתי צנחה על ברכו.

"תשאיר אותי לבד" אמרתי לאנדי והוא הלך, הקשיב לי מבלי להתווכח. מה שהיה מאוד לא מתאים לאנדי.
נשכבתי שוב על הספה ופרצתי בבכי.
הייתי בטוחה כל החיים שלי שנועדתי בשביל לסבול, לא טעיתי.
לגלות שאת בת של פושע גדול, של האדם שיצר את הארגון שהרס לי את החיים.
אנדרס צדק, לפעמים עדיף לא לדעת.
כשהוא ייצא מהכלא, הוא כבר יהיה סבא אני מאמינה.
לפחות מצאתי את החצי השני שלי, את האבא של הילד שלי.
הוא נמצא בתוך הלב שלי בכול רגע, בכול שנייה.
הייתי רוצה שיהיה לסיפור שלי סוף טוב כמו באגדות.
לא רק אני כלואה, גם הוא. ולא, לא התכוונתי לכלא שהוא נמצא בו.
אנחנו כלואים שנינו בעולמות שונים.
אנחנו כלואים בעולמות שלא מאפשרים לנו להיות ביחד.
אף פעם.
אני מחבקת אותו כל לילה בחלום ומעט בזיכרון.
אני מקווה שיהיה לנו עוד הזדמנות בחיים האלה או הבאים מי יודע,
לחיות קצת יותר ביחד ופחות לחוד.
אני אוהבת אותך, אנדרס שלי.
מרי.


תגובות (13)

לא!!! אולי תעלי פרק שהוא יוצא כבר מהכלא?!!??! הסיפור כלכך מושלם שלא באלי שיגמר!!

26/12/2015 19:33

    היי מאי, איזה כיף לקרוא תגובה כזאת. לצערי, אני סיימתי עם הספר כלואה.
    הוא הגיע לשיאו וצריך להפסיק בגבול הטעם הטוב.
    אני שמחה כל-כך שאהבת! מקווה שתמשיכי לקרוא את הסיפורים הבאים שלי.
    אוהבת ומעריכה!

    29/12/2015 00:10

דיייייייייי איךךךך למה סוף עצוב???
זה הסיפור הכי טוב שקראתי באתר
הוא מרתק מדהים מצחיק ועצוב ביחד!
הוא מושלם!
תמשיכי לכתוב גם אם לא המשך של הסיפור הזה סיפור אחד את כותבת מדהים!
ואנדרס איך איך בסוף הוא בכלא זה לא פר לא מגיע לו מה היא ביקשה שיהיה להם משפחה נורמלית??

26/12/2015 20:12

    היי,
    אם נאמר את האמת ורק אותה, מגיע לאנדרס להיות בכלא. פשוט את בוודאי כל-כך אוהבת אותו ואותם כזוג שאת לא מרשה שיקרה דבר כזה.
    תודה על שהגבת ודירגת ותמכת לאורך כל הדרך של הסיפור ושלי, אוהבת ומעריכה בלי סוף!

    29/12/2015 00:11

סוף מושלם. לא יכול היה להיות לזה סוף יותר
אני אוהבת שסיפורים לא נגמרים ב'חיו בעושר ואושר' כי זה לא הגיוני ולא מציאותי. וסוף כזה הוא אמיתי, כי החיים האמיתיים אנחנו משלמים על טעויות שאנחנו עושים ולא תמיד, או יותר נכון בדרך כלל לא הכל מסתדר
יהיה קשה להיפרד ממרי ומאנדרס וממרי ומכל הדמויות המקסימות שככ התחברתי אליהן, אבל אני סומכת עליך שבקרוב תיצרי דמויות קסומות חדשות שייכנסו היישר אל הלב של כולנו…
את מדהימה!

26/12/2015 23:48

    אהובה שלי!
    תגובה ממך זה החיוך שלי מבטיחה לך! אני ממש מרוצה שהצלחת להבין את משמעות הסוף שכפופה למשמעות החיים. ככה זה, תמיד משלמים בסוף על מעשים.
    תאמיני לי שגם לי קשה להיפרד מאנדרס ומרי, גם לי מצטיירות בראש דמויות שהן אמיתיות. זה מאוד קשה אבל נאלץ להתגבר על זה.
    תודה על הכל, אני מחכה כבר לסיפור שלך דיי המון זמן אז תתחילי בבקשה.
    אם את צריכה עזרה אני במייל שלי תשלחי לי הודעה מהפרופיל ואני אענה לך.
    ושוב, תודה בלי סוף!
    מעריכה ואוהבת כל-כך!

    29/12/2015 00:13

לא מעכלת שניגמר הסיפור הזה!
אני כול כך התאהבתי בדמויות אנדרס מרי ואנדי יהיו לי תמיד בזיכרון מי היה מאמין שאנדרס
בכלא?! אנדי פאקינג בן שבע עשרה ועברו שלוש שנים! חשבתי שהכול יסתדר בסופו של דבר.
הרגשתי שנקרע לי הלב כשכתבת שהם מעולמות שונים וזה לא מאפשר להם להיות ביחד!
איך אחרי כול זה הם לא יכולים להיות ביחד?! כול כך הרבה סבל ולא! הם לא ביחד!!
איך יש לך לב לסיים ככה סיפור?!
אני לא מאמינה שאחרי הכול אנדרס בכלא רציתי שהם יהיו משפחה! אלוהים! כואב הלב שנגמר הסיפור. אבל אני מקווה שהם ימצאו את הדרך להיות ביחד בסופו של דבר ויתחתנו גם עם לא תכתבי את זה. נסחפתי אבל זה בקטנה לעומת מה שגרמת לי להרגיש אוהבת! מוריאל ;) ❤️❤️❤️

27/12/2015 02:16

    אויי רק עכשיו הבנתי שזה הסיפור היחידי שחזרתי לקרוא באתר הזה!! מה אני פאקינג יעשה עכשיו?!

    27/12/2015 02:18

    מוריאלי!!!
    תאמיני לי שכמו שאמרתי בתגובות קודמות, אני מאוהבת בדמויות שיצרתי. הן כל-כך אמיתיות עבורי.
    בקשר למה שאמרת שהם לא משפחה, זה די נתון למחלוקת הרי כן הארגון התפרק בסופו של דבר והם הצליחו להיות משפחה אבל לא נורמלית במיוחד. כבר מהבסיס היא לא הייתה ככה.
    תודה על תגובות, ביקורות, מחמאות אינסופיות. אני מעריכה אותך כל-כך.
    את קוראת קבועה שלי, אני מאמינה שתתחברי גם לסיפורים הבאים שלי.
    אוהבת מלא.

    29/12/2015 00:15

אני יודעת שלא הגבתי על כל הפרקים ואני מצטערת על כך מאוד.
אבל אני רוצה להגיד לך שהסיפור הזה נכנס לי ללב והרגשתי חלק ממנו.
הסיפור הזה באמת אחד הטובים שקראתי בחיים שלי ואני לא מתחברת לז'אנר של המתח והצלחת לגרום לי לאהוב.
התחברתי לכל דמות בכזאת קלות, התאהבתי כמעט בכל הדמויות.
אני חושבת שהסוף הזה הוא בדיוק הסוף שצריך היה הסיפור הזה, כי ככה זה בחיים, במציאות.
כל אחד בסופו של דבר מקבל את מה שמגיע לו, למרות שאנדרס…אני מאוהבת בו ועצוב לי שככה הסתיימו החיים שלהם.
אבל באמת שזה הסוף המושלם.
אני רוצה שתדעי שאת כל כך מוכשרת, הצלחת לגרום לכולם להישאר במתח כל פרק וגרמת לנו לצפות לפרק הבא בקוצר רוח.
לא היה חלק משעמם אחד בסיפור הזה.
אני באמת מקווה שתשקלי להוציא אותו לאור בתור ספר ואפילו סרט.
אני באמת חושבת שזאת תהיה הצלחה מסחררת בשיא הכנות.
אני באמת מודה לך על הסיפור הזה ושהחלטת לשתף אותנו בכישרון שלך.
אני באמת מעריכה את זה ואותך ואוהבת אותך בלי סוף!
הלוואי והסיפור הבא שלך גם יהיה בז'אנר המתח כי בזכותך התאהבתי בו.
שוב, מעריכה ואוהבת אותך בלי סוף.

27/12/2015 05:56

    היי נוי אהובה,
    אני יודעת שאת לא חובבת מתח, הרי הצעתי לך כמה פעמים לכתוב בז'אנר הזה כי נראה שהוא די בנוי עלייך. הסיפור לא היה מורכב רק ממתח אינסופי שיצרתי אלא היו בו עוד דברים כמו רגש, אהבה ומלחמה בחיים.
    כמו שכבר אמרתי לך כמה פעמים, החלום שלי זה להוציא את "כלואה" כספר.
    ובקשר לסרט, רצו לי כמה פעמים מנגינות בראש או סצנות של דמויות שבניתי.
    זה חלום שאני מקווה שיתגשם בעתיד ותוכלי להגיד שקראת לפני כולם (אל תספרי להם את הסוף).
    אני ממש אוהבת אותך ומעריכה את התגובות שלך ואותך כקוראת וככותבת.
    את מקסימה!

    29/12/2015 00:17

פרק מהמם והסוף מושלם , סוף כול סוף זה לא סוף צפוי ומאוס כן אני מתה שהי יוכלו לחזור להיות בייחד אבל זה מושלם איך שזה .
לאורך כול הסיפור עשית מה שרצית וזה יצא מהמם ממש כמו עכשיו מחקה לעוד סיפור שלך ..

31/12/2015 10:54

    היי נטלי, אני ממש שמחה שאהבת את הסוף ואת הסיפור בכלל.
    אני ממש מעריכה אותך ואת התגובות שלך ועל שהיית איתי לאורך כל הדרך.
    אוהבת מלא! :)

    03/01/2016 17:50
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך