lotan_peretz
אשמח לקבל חוות דעת , בבקשה תגיבו (:
וכול הכבוד לזוהר המוכשרת שעזרה לי ((:
(שנתי את השם של הסיפור מ"כמו לנשום בפעם הראשונה" ל"לחישת הנצח")

לחישת הנצח – פרק 2 חלק א'

lotan_peretz 06/01/2013 678 צפיות 4 תגובות
אשמח לקבל חוות דעת , בבקשה תגיבו (:
וכול הכבוד לזוהר המוכשרת שעזרה לי ((:
(שנתי את השם של הסיפור מ"כמו לנשום בפעם הראשונה" ל"לחישת הנצח")

איך הכל התחיל ?
הכל התחיל לפני 117 שנים .
מייק , טום ואני חזרנו הביתה נרגשים להראות להורים את טבעת הנישואין שקיבלתי ממייק אבל משהו היה לא כשורה . הריח , האווירה , הקור … כאילו כל השמחה והתקווה חמקו להם מהעולם .
"כן , ללא ספק . ערפדים" לחש מייק .
"אבא , אמא!!" לא שלטתי בעצמי , רצתי לתוך הבית כמו לגוב אריות .
הורי שכבו שם על ריצפת ביתנו בתוך שלולית דם גדולה . השתטחתי על גופותיהן בבכי קולני וכל הזמן מלמלתי " אבל זה לא אנחנו , אנחנו לא הפרנו את ההסכם" שוב ושוב .
לפתע משפחת טארי הופיעה ואחריהם מיד גם טום ומייק .
מייק צרח "אבל לא הפרנו את ההסכם!"
משפחת טארי הייתה משפחת ערפדים שחיה בקרבת מקום הם טענו ששינוי הצורה שלנו בלילות ירח מלא בשדות מפריע להם לצוד , הם אמרו זאת מיד לאחר ששתו את דמו של אריק הבן של משפחת קנטאקי , משפחה וותיקה של זאבים בעיירה שלנו .
מאותו יום סיכמנו של מין ישאר בטריטוריה שלו בלי לחצות את הגבול .ואם לא , הערפדים יענישו אותנו.
כל עוד נעמוד בהסכם הן לא יגעו בשערה מראשינו .
"כן… שינוי קטנטן …" אמרה קריס בקול מתגרה .
עשינו על מה שרציתם .. מה עכשיו ?!" מיררתי בבכי .
"האירוסין שלך ושל מייק ? לא ממש מסתדר לנו" ניגש אנדרוז ישר לעניין . "ממש לא מתאים לנו שיהיו עוד כמה מיני זאבים שיסתבבו לנו בין הרגליים".
לא האמנתי למה שאני שומעת , קודם גבולות הטריטוריה ועכשיו זה ?! והם רצחו את ההורים שלי ! לא הצלחתי לשלוט בעצמי , פשוט זינקתי על אנדרוז …השניים ריתוקו אותי לרצפה במהירות שכזאת . מייק צעק שוב ושוב לשווא " תעזבו אותה היא מצטערת זו הייתה טעות , היא באמת מצטערת "
קריס צחקקה ואמרה " את הנעשה אין להשיב "-"במלא הייתי צריך להרוג אחד מכם לא אוכל להרשות שתיכנסי להריון ואני לא סומכת עליכם שתיפרדו באמת רק כי אמרנו " מלמל אנדרוז בעודו חושף ניבים ומתקרב לעבר הצוואר שלי , כשכבר יכולתי להרגיש את הניבים הקרים נוגעים לי בצוואר קפץ מייק והציע
" אני אמות " דממה השתררה בחדר . בסופו של דבר הצלחתי להשתחרר מההלם אמרתי למייק " בחיים אני לא ארשה שתמות בשבילי אני מעדיפה למות מאשר לחיות בלעדיך .." אבל מייק לא השתכנע , הוא היה נחוש כול כך בדעתו ובסופו של דבר אנדרוז אמר " בסדר גמור,את הגופה תראו לי בסופו של השבוע " כעבור שבריר שניה קריס והוא נעלמו כלא היו .
רצתי לחדי ונעלתי את הדלת ,התפרקתי , בכיתי עד שחשבתי שעיניים שלי עומדות לצאת מחוריהן .
עוד לא עיכלתי את המוות של ההורים שלי ועכשיו אני אומרה לאבד גם את מייק ?!


תגובות (4)

וואו פרק מושלם לוטני יא מוכשרת אחת אני דורשת המשך ועכשיו ^______^

06/01/2013 14:07

שכחתי את הדף עם ההמשך של הסיפור אצלך בבית :(
אל תשכחי להביא לי אותו מחר ואני אעלה אותו לאתר ^___^

06/01/2013 14:10

איייזה סיפורר מושלםם וכתיבהה יפהה חחעחעח מסכניים ההורים ומייק ישליי הרגשה הואא לאאא ימוותתת פתאום יהיה שם שהיאא ציהיהעם ערפד זה יהיה מעניין ומגניב חחחחחח תמשיכייי דחוףףף ^________^

07/01/2013 04:03

לכל מי שלא יודע שיניתי את השם של הסיפור ל'לחישת הנצח' , אל תדאגו זה לא משפיע על העלילה , תמשיכו לקרוא כרגיל (:

09/01/2013 10:09
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך