כנפיים פרק 2

schmetterling 01/08/2017 820 צפיות אין תגובות

"זה לא הגיוני, אני אף פעם לא הייתי אלימה" קלי היתה מבולבלת.
"את לא זוכרת מה קרה?" שאל השוטר, קלי לא ענתה, היא היתה עסוקה במחשבות.
פתאום הדלת נפתחה בסערה, "אנחנו בשיחה" אמרה המנהלת בטון רוגז, "אבל אני ראיתי מה קרה", זאת היתה אחת הנערות שגרות חדר סמוך לקלי.
"אני לא רוצה שאליס תהיה פה, היא שונאת אותי, היא שקרנית" אמרה קלי.
"מה קרה נסיכה שלי, מפחדת שידעו את האמת?" ענתה לה אליס, "תסתמי את הפה שלך!" צרחה קלי.
"נכנסתי כמה דקות לפני שבע לבדוק האם ליסה כבר יצאה, ואז אני מצאתי את הגופות של ליסה והנערות שאיתה בחדר" התעלמה ממנה אליס.
"זה עדיין לא מוכיח לנו שקלי אחראית למוות שלהן" אמר לה השוטר, "אחת הנערות, אני חושבת שקוראים לה קרולין, עוד היתה בחיים" ענתה לו.
"היא אמרה לך משהו?" שאל השוטר, "אל תקשיב לה, היא משקרת!" צרחה קלי.
"כן, תתרחקי מהמפלצת הזאת", "את מוכנה לבוא איתי לתחנה ולבדוק עם פוליגרף שאת לא משקרת?" שאל השוטר.
"אם זה אומר לא ללמוד כימיה היום אז בכיף" ענתה אליס.
"אני אקרא למדריך שיבוא איתכם" אמרה המנהלת בעודה מקישה את מספר הטלפון שלו.
אליס צחקקה בזמן שקלי קברה את פניה בין שתי כריות, "המדריך בדרך, אבל מה לעשות עם קלי?" שאלה המנהלת בדאגה.
"אסור שהיא תהיה באינטראקציה עם עוד תלמידים עד שיהיו לנו תשובות, תשלחו אותה הביתה" ענה לה השוטר.
"לא!" צרחה קלי בפחד, "אני לא יכולה לשלוח אותה הביתה" אמרה המנהלת, "למה" שאל השוטר.
קלי שוב התחילה לבכות, "הוריה לא בארץ" ענתה המנהלת, "יש לה אחים?" שאל השוטר.
"לטובתה עדיף שהיא תתרחק מאחיה" ענתה המנהלת.
"אז את צריכה להיות כל הזמן לידה, אסור שהיא תהיה לבד" אמר השוטר.
"הפכתם אותי למפלצת, אני לא עשיתי כלום!" צעקה קלי, "אבל את באמת מפלצת" צחקה אליס.
"תסתמי כלבה!" צרחה קלי ונעמדה, השוטר הבחין שהיא עומדת לתקוף את הנערה אז במהירות תפס את קלי ואזק אותה, "לא! בבקשה אל תגע בי" התחננה קלי בצווחות.
"חשבתי שאמרת שאת לא אלימה" אמר השוטר מאוכזב, ולאחר מכן יצא מהמשרד עם הנערה.
"יפגעו בי בכלא" בכתה קלי, אך המנהלת לא התייחסה אליה.
לאחר כמה שעות חזר השוטר, "נו, יש תשובות?" שאלה המנהלת, "אני צריך רגע לדבר איתך בפרטיות" ענה לה, שניהם יצאו והמדריך נכנס לשמור על קלי.
"אתה לא מסוגל אפילו להסתכל לי בעיניים?" שאלה קלי בעצבות.
המדריך ניסה להתעלם ממנה, "אז אני באמת רוצחת? אבל לכולם יש חסרונות, אתה חושב שאני לא יודעת שאתה יוצא עם אליס?" שאלה קלי.
"תסתמי" ענה לה המדריך, קולו עייף.
אולי אספר את זה לשוטר? אני בטוחה שהוא יאהב את המידע הזה" אמרה קלי, המדריך נראה מבוהל.
"אבל אני לא מסוגלת, אני לא רעה, תחשוב מה שאתה רוצה עלי אבל אני לא באמת הרגתי אותן".
המנהלת נכנסה לחדר הצוות עם השוטר, "קלי הגענו להחלטה מה לעשות איתך".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך