כנפיים פרק 3

schmetterling 02/08/2017 801 צפיות אין תגובות

"לאן?" שאלה קלי בבלבול, "יש מוסד לנוער מסוכן" אמר השוטר.
"מתי אני עוברת לשם?" שאלה קלי, "כמה שיותר מהר, את צריכה ללכת לארוז" ענה לה השוטר.
"טוב" אמרה קלי בשקט והלכה לכיוון הדלת, "המדריך שלך חייב ללוות אותך" אמר השוטר.
"אני יכולה לבד" ענתה קלי, "את לא" אמרה המנהלת.
"אני שונאת את כולכם" אמרה קלי ויצאה עם המדריך מהחדר.

"את תתחברי שם עם כמה נערים, הרבה שם לא מודעים לסיכון שהם מהווים" אמר השוטר מהמושב הקדמי בניידת, קלי לא ענתה, היא בהתה בחלון.
"אני מבין שאת לא זוכרת כלום, אבל הפוליגרף העיד שהנערה הזאת צודקת" אמר השוטר.
"אני מכירה את עצמי, אני לא אלימה" ענתה קלי, "כן, ראינו את זה" צחק השוטר.
"לפחות הייתי, אני לא מרגישה אותו אדם הבוקר" אמרה קלי.
"יהיה לך קצת קשה להתרגל למקום, הבנתי שהפנימייה שלך היא רק של נערות, ובמוסד יש בנים" אמר השוטר.
"ואתה חושב שאני מפחדת מבנים?" שאלה קלי, "תגידי לי את" ענה לה השוטר.
"הם לא יפגעו בי, נכון?" שאלה קלי בחשש, "הלוואי והייתי יכול לענות לך, אני רק יודע שזאת התחנה האחרונה ומהמוסד זה ישר לכלא" אמר השוטר.
"תודה על העידוד" אמרה קלי ברוגז קל, וחזרה לבהות בחלון.
"אנחנו ניתן לך גם טיפול פסיכיאטרי" אמר השוטר, "נו ברור, הרי אתם חושבים שאני משוגעת" אמרה קלי בעצבות.
הניידת האטה, "הגענו" אמר השוטר, קלי יצאה מהניידת עם המזוודה והשוטר עזר לה לסחוב את התיקים.
"אני לא חושב שאת משוגעת, אני סומך על האינטואיציה שלי והיא אומרת שאת לא מסוגלת לעשות משהו כזה" אמר השוטר.
"ובגלל זה אתה שולח אותי למוסד?" שאלה קלי צוחקת.
"זה הדבר היחיד שאני יכול לעשות לטובתך, החוק לא סומך על אינטואיציות" אמר השוטר.
"והטיפול הפסיכיאטרי?" שאלה קלי, "לא כי את משוגעת, אלא להבין למה את לא זוכרת כלום" אמר השוטר.
"אתה תבוא לבקר אותי?" שאלה קלי, "את רוצה?" שאל השוטר.
"כן, נראה שאתה היחיד שמאמין לי" אמרה קלי והתקרבה אל השוטר.
"אבוא" אמר השוטר וליטף את שיערה.
"שלום, את קלי נכון?" איש קירח כבן ארבעים עמד מולם.
"כן" ענתה קלי והשוטר נתן לו את המסמכים שלה, "אני המנהל של הפנימייה הזאת, דרון" הוא לחץ להם את היד.
"קלי, החדר שלך הוא חדר מספר שלוש עשרה, לכי תתיידדי עם הבנות שאיתך בחדר ואני אדבר עם השוטר הנחמד שהביא אותך" אמר דרון.
קלי עלתה במדרגות וחיפשה את החדר שלה, "צריכה עזרה?" שאלה אותה נערה עם שיער ארוך צבוע לורוד.
קלי התביישה לדבר אבל הנערה המשיכה לדבר, "קוראים לי סיסי, אבל תקראי לי סיס" צחקה הנערה ונגעה בשיערה של קלי, "וואו הוא ממש נעים" התלהבה סיסי.
קלי צחקה, "אמרו לי שאני אהיה בחדר מספר שלוש עשרה".
"אני כלכך בת מזל, אני איתך בחדר!" אמרה סיסי וקפצה על קלי בחיבוק.
"יש עוד בנות בחדר איתנו?" שאלה קלי באי נוחות בגלל החיבוק.
"כן, בואי אכיר אותך אליהן" סיסי תפסה את ידה של קלי ומשכה אותה לכיוון החדר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך