כנפיים פרק 4

schmetterling 03/08/2017 832 צפיות אין תגובות

קלי וסיסי נכנסו לחדר, "בנות תכירו את קלי" אמרה סיסי בהתרגשות.
קלי בהתה בחדר, היא הופתעה מהגודל שלו, "היי" נערה בעלת שיער בלונדיני קצר אמרה מהמיטה שלה.
"זאת טורי" אמרה סיסי בעודה אוחזת בקלי ואז משכה אותה למרכז החדר.
"איפה ניקולה?" שאלה סיסי את טורי, "היא תכף תבוא" ענתה טורי.
לאחר כשתי דקות בהן קלי העבירה את בגדיה אל אחד הארונות, השוטר נכנס לחדר.
"אני הולך עכשיו" אמר לקלי, קלי הנהנה ונופפה לו לשלום.
לאחר שיצא סיסי התקרבה לקלי, "את אוהבת אותו?" שאלה, "השתגעת?" שאלה קלי.
"סיס, מה עשית?" שאלה נערה עם שיער אימו שחור שעמדה בכניסה לחדר.
"באמת שכלום" ענתה לה סיסי, "אז למה דייב והשפוטים שלו כועסים עלייך?" שאלה הנערה.
"כי דייב מטומטם, נפרדתי ממנו אז ישר הוא גורם לחצי פנימייה לשנוא אותי" אמרה סיסי בכעס.
"מי זאת" שאלה הנערה והצביעה על קלי, "זאת קלי, החדשה שלנו בחדר" אמרה סיסי וחיבקה שוב את קלי.
"אני ניקולה, תתעלמי מהחיבוקים של סיס, היא תמיד ככה" אמרה הנערה ולחצה לקלי את היד.
"היא גם מאוהבת בשוטר" אמרה סיסי "זה ממש לא נכון" אמרה קלי.
"ג'פרסון קורא לנו למועדון" אמרה טורי, "ג'פרסון?" שאלה קלי.
"ג'פרסון הוא מי שאחראי עלינו" אמרה ניקולה.
הארבע יצאו, "תמשיכו לבד אני חייבת לשירותים רגע" אמרה סיסי וחזרה לחדר.

"תעזוב אותי" אמרה סיסי בפחד, דייב דחף אותה וסיסי נפלה.
סיסי ניסתה לברוח אבל חבריו של דייב הקיפו אותה, "מה אתה רוצה ממני?" שאלה סיסי בפחד.
דייב הרים אותה בכוח, "ניקח אותה לחדר שלי" צחק דייב והתקדם לכיוון אחד החדרים.
סיסי בעטה בו בחוזקה וניסתה לברוח אבל אחד מחבריו תפס אותה.
"תעזוב אותי" צרחה סיסי, דייב התקרב אליה ונתן לה אגרוף, סיסי צרחה ובכתה מהכאבים, "רק כי נפרדתי ממך, אתה פשוט פתטי" אמרה סיסי.
דייב עצבני נתן לה עוד אגרוף "קחו אותה לחדר" הורה לחבריו.
"לאן אתם חושבים שאתם לוקחים אותה?" שאלה טורי שחסמה להם את המעבר.
"כדאי לך לסתום או שגם תקבלי אחת כמוה" דייב התקרב אליה באיום.
טורי צחקה ובבעיטה אחת לראש הפילה את דייב, מיד שלושה נערים הוציאו אולרים והתקרבו אל טורי.
"אתם באמת חושבים שתצליחו לגעת בי?" צחקה טורי, אחד הנערים ניסה לדקור אותה אבל טורי התחמקה, שני הנערים האחרים ניסו לתפוס אותה בזמן שהנערים האחרים ברחו.
שני הנערים מיד צרחו בכאב כשניקולה הצליפה בהם עם חגורה שהיא מצאה בארון של אחד הבנים.
טורי מיד בעטה במפשעה של הנער שניסה שוב לתקוף אותה, לקחה את אחד האולרים ונעצה בכף ידו.
"סיימנו כאן, כדאי שנלך לפני שג'פרסון יהרוג אותנו" אמרה ניקולה וקלי עזרה לה להרים את סיסי בזמן שהנער צווח מכאבים
"אנחנו בצרות" אמרה טורי שקלטה את דרון עומד בצד וצופה בהם.
קלי מיד החווירה, "לא אתם בסדר, אני לא מסכים לאלימות פה אבל אתן עשיתן את זה על מנת להציל את חברה שלכן" אמר דרון.
"ולא חשבת לעזור לנו?" שאלה ניקולה, "אני מכיר את טורי, היא עושה עבודה יותר טובה ממני" צחק דרון.
"תודה" אמרה סיסי וחיבקה את הבנות, "לכו לחדר שלכן ותעזרו לה, אני אגיד לג'פרסון לדחות את השיחה במועדון" אמר דרון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך