O.G

"לאן נלך…"/O.G-פרק 3:"ביקור בזירת הפשע"

O.G 15/06/2018 692 צפיות אין תגובות

"היום יום ראשון,היום המקולל והארור על פני כדור הארץ,אני באמת מנסה להבין מי הבן **** שיכול להנות מהיום הזה כאילו מה…",בנסיעה שלי לכיוון זירת הפשע לא התייחסתי כל כך הרבה לנאמר ברדיו על "יום ראשון" כי הייתי עסוק בלחשוב על כל הכיוונים בחקירה,כרגע אני בדרך לביתם של ישראל ורוני,שני הכיוונים העיקריים בחקירה,הנאשם והקורבן.

בהגעתי לבית של רוני וישראל חיפשתי כמה שיותר רמזים באזור שמסביב לבית,ממקום החנייה שלי שהיה בצד השני של הרחוב ועד בית השכן הבא של המשפחה ושל ישראל אך ללא הרבה הצלחה…התחלתי להרגיש שאולי מדובר באיזה משוגע אחד שהיה הולך וחוזר לאזור הזה של השכונה וזהו כי אם חושבים על זה,שנה שלמה אף אחד לא יעמוד בגינה שבכניסה לבית שלך ויסתכל לתוך החלון של הבית שלך או יותר נכון לחדר של הבן שלך…"ג׳ואיייי,מה אתה עושה כזה מוקדם בבוקר?",הסתובבתי אחורה במהירות וזו לא הייתה אחרת מאשר אלן,היא כנראה לא שכחה לי את הסיפור עם ה"עוגה בפרצוף" שלה…רגע….התחלתי להסתכל לצדדים ורק אז הבנתי משהו שהיה מתחת לאפי מהרגע שנכנסתי לרחוב הזה,איך לא הבנתי את זה קודם,הבית הקרוב ביותר לזירת הפשע זה הבית של אלן,כלומר הבית של איציק יותר נכון פשוט בגלל שהוא כל היום נמצא בצבא אז תכלס אין מי שיכול בבית חוץ ממנה…"ג׳ואי!!!",
אלן משכה אותי בכתף בעצבים:"מה נראה לך שאתה לא עונה לי?!",
עניתי בזהירות רבה כי לצערי אני הייתי שקוע כל כך ולמצוא קצה של חוט שיפתור לי את המקרה שאני גם שמעתי את דבריה בקטנה:"היי אלן תקשיבי אנחנו צריכים שנייה להיכנס אלייך הביתה ולשוחח על משהו",
בזעם ענק ובצדק ענתה:"איך אתה לא מתבייש להגיד לי תקשיבי אחרי שאתה לא הקשבת בכלל למה שאני אמרתי לך…",לא יכולתי להקשיב לה עד הסוף והייתי חייב שנכנס כבר כי ראיתי את הבחור שגר בקומה הראשונה,החשוד העיקרי ישראל יוצא מהבית ואסור שיראה אותי אז פשוט תפסתי את אלן מהיד תוך כדי שדיברה איתי ולקחתי אותה לכיוון הבית שלה,מזל שהייתי בבית של איציק כל כך הרבה פעמים שאדע לזהות אותו חושך,בוקר,צהריים וערב….טוב…כל עוד אין תיק כזה בעייתי כמו עכשיו.

נכנסנו לביתה ואחרי שסיימה לדבר וגם להרביץ לי על הדרך התיישבנו במרפסת בקומה השנייה(סיני קנה את כל הבניין בשביל אחותו,במקום שני דיירים תכלס יש רק אותה),התחלתי להסתכל על כל השכנה ולשאול את אלן אם ראתה משהו חריג במשך השנה הזאת באזור השכונה ועוד בבית של השכנים שלה והאם הכירה אותם בכלל,היא סיפרה לי שיצא לה דווקא להכיר רק את ישראל ולכן לא הבינה למה ברחנו ממנו כי הוא תאמת בנאדם טוב שעוזר תמיד לכל השכונה,לא יכולתי לשתף אותה שהוא חשוד מרכזי בסיפור ועכשיו אני עוד יותר מבולבל…אם הוא שכן כל כך טוב…למה חיים,האבא של רוני מספר שאותו ישראל הוא בעצם משוגע שעומד מחוץ לביתו וצופה בשכנים שלו שבת'כלס,הם גם אלה שמשכירים ממנו את הקומה השנייה…רגע אני הבנתי מה הולך פה!,צעקתי את זה כנראה חזק שאלן הפילה את המגש שהיה לה ביד,מיהרתי וחיבקתי אותה חזק ונתתי לה נשיקה גדולה בלחי ורצתי לכיוון הרכב.
נק' מבטה של אלן:
"אני הבנתי מה הולך פה!",הייתי מולו והוא פשוט הבהיל אותי כי לא משנה מה כשהוא מנסה לפתור עוד תיק…ואני יודעת שזה תכלס לא התפקיד שלו…אבל לאחר התיק הקודם…הוא לא יכול להישאר עם ספקות בתיק…אולי הוא קלט משהו אחר שהשוטרים לא שמו לב…כי אני יודעת שחוש הצדק שלו לרוב יותר חזק מכל סכום שיש בתיק שהוא מקבל…,לפני שהספקתי לצאת מכל השאלות האלה בתוך ראשי הוא נתן לי חיבוק גדול ובא לתת לי נשיקה בשפתיים,הזזתי אותם…וזה לא שאני…פשוט לא…לא רוצה שהוא ידע זאת עדיין.

הדלת של הבית נפתחה ואני התקדמתי לכיוון סוף המרפסת כדי לראות אותו לפני שילך…וואו,כמה שאני חולה עליו פשוט ואוהבת….**בום**.

מבזק חדשות:"פצוץ קטלני של מטען חבלה ברכבו הפרטי של עורך הדין ג׳ואי ג׳קסון,חשד לניסיון חיסול על רקע פלילי.יש חשד לנפגעים."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך