אין לי שם
המשך יבוא...

לחיות בין חיים ומוות (פרק 2)

אין לי שם 21/08/2013 638 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא...

אחרי זמן ממ התעררתי , ומצאתי את עצמי בנהר אבל בקצה השני ראיתי מפל כבר ראיתי את סופי כרב ובא לא היה לי במה להחזיק אבל לפני שאפילו הספקתי לומר תפילה כדיי שיקרה נס ומישהוא יבוא להצילי
קרא הבלתי יאומן בא נשר עננקק ובתפריו הענקיים הוא לקח אותי אל הקן שלו , אבל אחרי זמן קלטתי שהוא לא רוצה לארח אותי בקנו "הצנוע" .
אולי לא יכולתי לעוף , אבל הייתי בעדיפה למות מהר במקום להתעקל המעיים של נשר…

קפצתי מהעץ אבל מה יכולתי לעשות זה כדור הארץ אנשים לא יכולים על כח הכבידה , אז בום…בום..טראח.. וכך אני נםלתי מענף לענף לענף ומאצתי את עצמי (עוד פעם) שוכת על הריצפה.
הייתי רעבה ולא היה סביבי מה לאכול או לישתות אבל הייתי חייבת לישרוד…
לקחתי תולעת שזחלה מתחת לרגלי ו-… אכלתי אותה…
עם הייתי ציפור זה היה טעים אהל מה לעשות לא הייתי ציפור בדור הקודם שלי….

הייתי חייבת לימצוא משהוא אכיל!!!!
לא יכולתי לשרוד ככה אבל אז..
ראיתי אור מגיע מקצהו השני של היער ראיתי כפר .

הגעתי אל הכפר וראיתי שם ילדים משחקיםבכדור , אימהות ובתות שסורגות בגדים , גברים שחולבים פרות ומכינים חלב תוצרת הכפר ולא הבנתי איםה אני כבר חשבתי אולי אני בכוכב אחר!!!!!!!

אז התגנבתי בשקט לקחתי קצת גבינה וקצת חלב , ראיתי גם ירק קטן ולכחתי קצת עגבניות וקצת מלפפונים , ראיתי פרדס ולקחתי קצת תפוזים וקלמנטינות , אבל אז ילד אחד ראה אותי הפלתי הכל על הריצפה והתחלתי לרוץ ראיתי שהילד רץ אחרי ולא ידעתי מה לעשות עם עצמי!!!!!!

ואז בבבבבוווווווםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

ראתי את הילד רץ לכיוון שני אבל אז שוב שמעתי את הבבבבבבוווםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא הבנתי מה קורא כל הכפר התחיל לרוץ…
אני רצתי אחריהם אבל נפלתי , קיבלתי מכה חזקה!
לא יכולתי לרוץ עוד ראיתי שפינות מתקרבות ראיתי שיורים לעבירנו לא ידעתי מיה לעשות הייתי בורחת אבל אני לא יכולה לרוץ…..
ואז…


תגובות (1)

אין המשך ?! 3:

22/08/2013 04:27
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך