למצוא את אדריאנו , הבן האבוד של נינה קפורלה ואמברטו מונטרו- פרק 1: לאן נעלם אדריאנו?

time machine123 04/07/2016 969 צפיות אין תגובות

אדריאנו מונטרו נעלם בעשרים ושמונה לינואר 1986. אף אחד לא ידע באמת לאן ולמה הוא נעלם. עד שבאמת לא יצא צוות חיפוש אחריו לא יכלו לנחש שזה קרה. אפרסיו ויצי´לי , דודו של אדריאנו הכריז על מסע חיפוש אחרי אחיינו. בצוות כללו חמשת דודיו של אדריאנו הצעיר. כולל בלנקה וקמלייה.
וגם לחקור את העניין ההוא של הירצחו של אנג´לו מונטרו. דודו המנוח של אדריאנו .

סבתו אלסנדרה שכלה שני בנים בבת אחת. וזה היה יותר מדיי בשבילה.
אלסנדרה נתקפה התקף לב חריף ונפטרה מייד בבית החולים. אלדו לא היה יכול להשלים עם מותה של אשתו האהובה ונפטר שנה אחריה.
כי לא ייתכן שהוא ככה הוא נעלם ואף אחד לא ידע למה הוא נעלם ככה.
אולי גם הוא נרצח? מחשבה נוראית חלפה במוחו. אך הוא התעודד וחשב שיש להמשיך במסע החיפוש עד שיימצאו סימנים להיעלמות הפתאומית של אדריאנו.
לפתע הוא שמע את הטלפון הנייד שלו צילצל. הוא נעצר בצד כדי לענות. " אפרסיו, אנחנו עכשיו בוורונה , העיר בה אדריאנו נולד. אבל אנחנו לא נתקלים במישהו ששמו אדריאנו מונטרו. אני יודע שזה חשוך מאוד בשבילך למצוא את האחיין שלך. הרי הוא דם מדמך. " אמר צ´יקו וניתק את השיחה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך