מקווה שאהבתם. תרשמו אם להמשיך(: או אם אהבתם בכלל...

מאומצת | 1 |

20/10/2016 933 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבתם. תרשמו אם להמשיך(: או אם אהבתם בכלל...

זה הדבר הראשון שאני כותבת פה.
או בכללי .
מקווה שיצא טוב .
אשמח לביקורת

היא ברחה.
היא רצה ורצה ורצה…
לא הסתכלה לאחור , אפילו לא לשנייה .
היא פנתה בסמטה חשוכה , הגיעה לבלוק צר , בהתה ברצפה המלוכלכת , הניחה את התיק שלה על הרצפה והתחילה לבכות , תוך כדי התיישבה על הרצפה , היא בכתה , ובכתה בלי סוף ,
עד שהיא נרדמה .
בבוקר היא לקחה את התיק ויצאה מהסמטה שכבר הייתה מוארת לגמרי .
היא רצה שוב , ברחה יותר נכון , היא לא ידעה ממה אבל היא הרגישה שהיא חייבת ,
בגיל 8 , ההורים שלה התחילו להכות אותה , לאמלל לה את החיים כי הם רצו בן נוסף , אבל קיבלו בת , לעזאזל .
היום היא בת 14 , אז לפני 6 שנים היא חשבה שזה בסדר גמור , היא הייתה תמימה לחלוטין , אבל לאט לאט היא הבינה שמשהו לא בסדר , באחת השיחות שלה עם אחיה הגדול , הנקודת אור הכמעט יחידה בחיים שלה.
היא ברחה בגיל 13 מהבית , היא לא יכלה יותר , היה לה קשה, עוד יום עבר , עוד צלקת , עוד כאב , כמה אפשר? כמה ילדה אחת יכולה לסבול ?
היא מפחדת , עדיין , היא כבר לא הילדה הקטנה והתמימה , היא בוגרת , החוויה הזאת ביגרה אותה , היא שונה מילדים אחרים בגילה , בערך.
הדבר היחד שדומה אצלה זה הטלפון , היא החליפה מספר , אבל זה הדבר היחיד שנשאר לה מהחיים שהשאירה מאחור.
היא שמה לב שכבר ערב והיא יודעת שהיא חייבת למצוא מקום לישון בו , לילה אחד או יותר.
היא הלכה עוד שעה כמעט , עד שהגיעה למושב גדול , היא נכנסה בשער – ביפ – היא קפצה. השער נסגר אחריה , עכשיו , אין לה לאן לברוח .

היא הגיעה לשכונה קטנה , היא ראתה ספסל , היא התיישבה עליו , הניחה את התיק שלה על הרצפה ונאנחה .
זה לא היה לה קל , היא מצאה את עצמה בוהה בבניין הדירות שהיה בשכונה , הוא היה גדול , והיו בו המון דירות.
לא היה לה מושג לאן הגיעה , ״ זאת רק תחנת ביינים ״ הזכירה לעצמה בלחישה .
היא הוציאה בקבוק מים מינרלים , שתתה חצי ממנו , היא שמרה קצת לאחר כך .
בנוסף , הוציאה חתיכת קרקר מהתיק , ואכלה אותו בנגיסות קטנות .
היא התמקמקה על הספסל בהכי נוח שהייתה מסוגלת.
היא בדקה בשעונה הפשוט וגילתה שכמעט חצות , ״ וואו ״ חשבה לעצמה , היא נשכבה על הספסל והריחה את עצמה , היא לא התקלחה שבוע לפחות , היא קמה ושפכה על עצמה את תכולת המים שנשארה לה . ״ זה היה מרענן.״
היא הוציאה בסתר את הסכין שלה מהתיק , ליתר ביטחון , היא הרי לא יודעת מה יהיה.
״ תישארי אופטימית , ״ עודדה עת עצמה. ״ הכל יהיה בסדר , את תמיד מסתדרת בסוף״
היא נשכבה על הספסל והצמידה ככל האפשר את הסכין אליה.

השמש זרחה , ונער ונערה יצאו מהביניין אחוזים זו בזו ,
היא התעוררה , היא קיוותה שלא ישימו לב אליה , אז השאירה את עיניה עצומות.
היא שמעה אותם מדברים , ״ בטח שטחיים ״ חשבה .
הם , שמו לב אליה ״ לירי , ״ אמר הנער ״ זה נראה לך נורמלי שיש ילדה שישנה על הספסל ?״ שאל אותה.
״ ממש לא ״ ענתה לו לירי , ״ זה מוזר בטירוף ״
. ״ אולי נלך לבדוק מה נסגר?״ שאלה הנער.
״ ממש לא ריי , אתה לא הולך לשום מקום , עדיף שאני אלך .״ אמרה והתקדמה לעברה
שהגיעה ממש קרוב אליה , היא הוציאה את הסכין.
״ שלא תעזי להתקרב אלי ״ אמרה הילדה.
״ אני לא רוצה לפגוע בך , אממ… ״ אמרה לירי בניסיון לנחש את שמה.
״ גאיה ״ אמרה הילדה


תגובות (4)

אני ממש אשמח להמשך!!

20/10/2016 05:36

זה יפהפה, הכתיבה שלך נהדרת! אשמח אם תספרי עוד על גאיה במהלך הסיפור.
מקווה שתמשיכי בקרוב :)).
נ.ב.
אשמח אם תעיפי מבט בסיפור האחרון שהעלתי (יהיה בסדר) ותגיבי לי מה דעתך :)

20/10/2016 16:35

היא פנתה בסמטה חשוכה , הגיעה לבלוק צר , בהתה ברצפה המלוכלכת , הניחה את התיק שלה על הרצפה והתחילה לבכות , תוך כדי התיישבה על הרצפה , היא בכתה , ובכתה בלי סוף ,עד שהיא נרדמה . – תקריאי בקול את המשפט ותוכלי להבין את הבעייתיות שלו. את צריכה לפצל אותו למספר משפטים.
אני ממשיך לקרוא ואני רואה שימוש נרחב בפסיקים.. חלקם צריכים להפוך לנקודות.
היום היא בת 14 , אז לפני 6 שנים היא חשבה שזה בסדר גמור – התחלת לספר עליה שהיא בת 8 אמרת שכיום היא בת 14 וחזרת לסיפור סביב גיל 8. זה דורש ניסוח מחדש.

מספיק לעכשיו.
מצפה להמשך :)

20/10/2016 23:29

    תודה על ההערות.
    זה חשוב לי מאוד.

    21/10/2016 00:34
6 דקות
תגיות: ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך