DarkBear
התגעגעתי לסיפור המדהים הזה. סורי עם הקרב קצת שונה או לא רגיל, אני די חולה ולא היה לי מצב רוח לכתיבת קרב, אבל בכל את רציתי להעלות את מלחמות עולם.

מלחמות עולם פרק 28- הקרב עם ריצ'ירו חלק ד'

DarkBear 14/09/2014 688 צפיות אין תגובות
התגעגעתי לסיפור המדהים הזה. סורי עם הקרב קצת שונה או לא רגיל, אני די חולה ולא היה לי מצב רוח לכתיבת קרב, אבל בכל את רציתי להעלות את מלחמות עולם.

"ז…ז…זה בלתי אפשרי" חשבה סאקורה וצפתה בכל חבריה שוכבים חסרי הכרה.
"קהא" ירקה סאקורה דם כשריצ'ירו החדיר לה חרב בגב שיצא מבטנה וצחוק מרושע מהדהד בראשה.
"רק לב אחד לקח לכם כלכך המון דם, אין סיכוי שתצליחו להשתיק את שבעת הלבבות האחרונים שלי" צחק ריצ'ירו וניסה להוריד את המורל הצולע של הלוחמים.
"שכחת לוחם אחד" אמר נער בעל שיער רגיל, לא ארוך ולא קצר, בצבע תכלת.
סאקורה צפתה בדמות בתדהמה, היא הכירה אותו, שורין הילד שהציל אותה בעבר, מציל אותה בהווה.
"א…אתה הממזר הזה שברח עם סאקורה אז, אתה גרמת לכלכך הרבה שנאה, תמות!" צרח ריצ'ירו ורץ לעבר שורין.
שורין התכופף ולפני שרץ לעבר ריצ'ירו אמר דבר אחד "סאקורה-צ'אן, סליחה שגרמתי לך לחכות לי כלכך הרבה זמן".
שורין רץ לעבר ריצ'ירו אוחז בחרבו, לשורין הייתה חרב גדולה כחולה וצורת גלים חדים עליה.
שורין וריצ'ירו הצליבו חרבות, שורין העיף את חרבו של ריצ'ירו מידו ואז החדיר את החרב לכתפו הימנית של ריצ'ירו.
"עוד שישה לבבות נשארו לך, לא משנה כמה חזק אתה לעולם לא תנצח אותי" אמר ריצ'ירו ובעט בחוזקה במרכז חזהו של שורין.
שורין הועף לאחור ונחת בחוזקה על גבו.
ריצ'ירו התקדם אל חרבו הרים אותה והתקדם באטיות אל שורין.
"לא אובס בכזו קלות" צעק שורין תפס את חרבו ודקר במהירות את כתפו השנייה של ריצ'ירו ואז את הצד השני של חזהו.
"עוד ארבעה לבבות" התעצבן ריצ'ירו ותקע את חרבו בבטנו של שורין.
"קהא!" ירק שורין דם.
ריצ'ירו הרים את חרבו ובמהירות ניסה לחצות את ראשו של שורין.
"לא יודע מי אתה, אבל בזמן כזה אתה הופך לחבר" אמר סאמה שחזר לשפיות ותפס את חרבו של ריצ'ירו בעזרת שני כדורי הפלדה שלו.
"תודה" אמר שורין ובמהירות דקר את בטנו של ריצ'ירו.
"עוד שלושה" ירק ריצ'ירו דם.
"טעית, זה עוד שניים" אמרה סאקורה ונעצה חרב מאחוריו שיצאה ממרכז חזהו.
"חתיכת" התחיל לומר ריצ'ירו ואז שוריקן ירוק ננעץ בצד השמאלי של בטנו, "אחד" אמר צ'אקו מאחור.
"זהו נמאסתם עלי" צעק ריצ'ירו וצבע עורו נהפך לאדום, קרניים חדות ואדומות כהות יצאו מראשו, כנפיים קטנות ואדומות יצאו מגבו ועיניו נהפכו לזהובות.
"עכשיו אתן לכם את הכוח המלא של צאצאי השטן" צווח ריצ'ירו וקולו נהפך עמוק יותר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך