רוקי קון
מקווה שאהבתם

מלחמת הדף והעיפרון פרק 1 (נסיון)

רוקי קון 27/12/2012 695 צפיות תגובה אחת
מקווה שאהבתם

אדוני המלך דף. אמר שומר הראש של המלך, העיפרון. יש מישהו שרוצה לראות אותך. אני קצת עייף היום אבל נו טוב,שיהיה. אמר המלך בפיהוק וקולו נשמע ישנוני. לפתע נפתחו דלתות הארמון בצליל חריקה ובאותו הרגע נכנס המחק. אנ.. אנ.. אני רוצה להיבחן.. אני רוצה להיבחן להיות שומר הראש שלך, אמר המחק בגימגום רב ובהבעת פנים מפוחדת אך מלאת ביטחון. אז המשימה תהיה כך: שומר הראש שלי עיפרון יכתוב עלי שאלה ואתה תנסה לכתוב את התשובה. העיפרון כתב את השאלה הבאה: אם תראה מישהו שרוצה להזיק לי, מה אתה תעשה?. ניסה המחק לכתוב את התשובה אך בטעות מחק את השאלה. טוב, אמר המלך. ננסה שוב. ושוב כתב העיפרון את אותה החידה ושוב קתה למחק את אותה הטעות שוב ושוב ושוב.. אבל באופן מפתיע אמרו השרים כסף וזהב: הילדון הזה ממש מתאים לתפקיד. קבל אותו לעבודה ומיד!. המלך: אבל הוא לא הצליח לענות על השאלה. השרים: זה לא משנה! אמרו השניים בתוקפנות רבה. הוא יכול למחוק כל ציור בעולם! אתה יודע איזה יתרון יש לנו על עולמות אחרים שאנו במלחמה?! הממ.. אמר המלך בהרהור. טוב קבלו אותו לעבודה אבל רק לשבועיים נסיון.

כעבור יום- בוקר.
שומרי הראש מחק ועיפרון, מזמינים אתכם לארחות בוקר מלכותית! אמר שר הכסף שעוד ניסה למחוק כתמים של שר הזהב מהמזרון. לחש שר הכסף לשני שומרי הראש: אל תגלו שאמרתי לכם אבל הוא פולט צבע מתוך שינה…
כך ירדו השניים אחד אחרי השני אל קומת הקרקע של הארמון. עבור הרבה קומות והרבה שרירים תפוסים. הם הגיעו.

המלך דף: אנא שבו איתי, יש לי בשורות רעות לספר לכם..

ההמשך יבוא…


תגובות (1)

וואי! רעיון ממש מקורי ומגניב! להמשיך בדחיפות!!!

27/12/2012 11:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך