מלחמת הדף והעיפרון פרק 2

רוקי קון 28/12/2012 738 צפיות אין תגובות

אנחנו יוצאים למלחמה נגד עולם הציורים.. אמר המלך עם ממש מעט פחד בקולו. ולכן שומר הראש מחק, אתה מתאים בדיוק למלחמה הזאת. מה אני? שאל המחק. כן אתה, אתה רואה פה עוד מישהו בשם שומר הראש מחק? אמר המלך בנסיון להתחכם. טוב, אבל מה אני יעשה?! שאל שומר הראש עיפרון. יש לי משימה בישבילך, אמר המלך דף. אתה תחקור את השבויים שלנו. תנסה להוציא מהם כמה שיותר מידע על העולם שלהם ובעיקר מה החולשות של הצבא שלהם. אבל אני בטוח שזה נחוץ כיוון שיש לנו את שומר הראש מחק. עיפרון: אבל למה הוא עושה הכל?! מאז שהוא בא כל הזמן מחק , מחק , מחק , ונחשו מי עוד? מחק! עיפרון הלך בהליכה מהירה ובעצבנות אל הדלת וטרק אותה בצורה מאוד דרמטית. שומר הראש מחק קם להרגיע את עיפרון ולבקש מימנו סליחה. אבל המלך דף ושני השרים כסף וזהב (מי שקרא את הפרק הקודם אז זהב כבר התעורר) עצרו בעדו. שני השרים אמרו ששומר הראש עיפרון ירגע, אבל בינתיים מה שחשוב הוא להתעסק במלחמה ולתכנן איך מנצחים אותם. חשבו וחשבו שומר הראש השרים והמלך ולפתע קם שומר הראש מחק והגיע למסקנה. למה אנחנו חושבים כל כך הרבה? אני פשוט אמחוק את כל מי שיעז להתקרב אלינו. אמר המחק ברוגע. אבל.. אבל.. אבל.. ניסו השרים לחשוב על בעיות שיכולות לקרות באמצע המלחמה. אבל הם פשוט לא מצאו. המלך דף אמר למחק: כרגע אני סומך עליך מכל דבר אחר שיש בעולם הזה.
אז אני מאוד מקווה שלא תאכזב אותי. בשומר הראש מחק עברה תחושת רעד וצמרמורת. אם אני לא אצליח? אם אני אאכזב את המלך? ואם לא אצליח למחוק את כל האויבים? חשב המחק בהרהור ובחרטה. למה באתי לפה? על מה חשבתי שרציתי להיבחן להיות שומר הראש של המלך. אני ידעתי שאני אלחם. אבל לא, אני לא מוכן לוותר על התפקיד והכבוד הזה. והכבוד הזה הוא להציל את כל תושבי העולם שלנו מאנשים רעים שרוצים להזיק לנו! כן, אני בטוח שזה הוא היעוד שלי. ואחרי כמה דקות אמר המחק למלך דף: אני מוכן ל… אבל משהו קטע אותו. זאת הייתה הצפירה שלפני המלחמה.

ההמשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך