חנוש :)
זה אמיתי לגמרי! אם זה קורה לעוד מישהו אז תגידו.

משהו מוזר (אמיתי לגמרי!!)

חנוש :) 10/11/2011 1639 צפיות 20 תגובות
זה אמיתי לגמרי! אם זה קורה לעוד מישהו אז תגידו.

אני לא יודעת איך להסביר את זה אבל אני אנסה הכי טוב שאני יכולה:
יש לי "חזיונות", קורה כמעט כל יום שיש לי סוג של דז'ה וו, משהו שאף פעם לא קרה קורה, ואני מרגישה שזה כבר קרה לי פעם, לדוגמא: בשיעור אזרחות המורה הכתיבה לנו סיכום, ואז היא הגיעה למשפט מסוים והילד שישב לידי שאל אותי מה היא אמרה והילדה שישבה מאחורי ביקשה ממני מחק. אני הייתי בטוחה שכבר שמעתי את המורה אומרת את המשפט הזה ואת הילד שואל אותי מה היא אמרה ואת הילדה מבקשת ממני מחק.
וזה לא הסוף קורים לי עוד דברים מוזרים:
*הרבה פעמים אני חושבת על פרק מסוים בתוכנית מסויימת ויום אחרי זה הפרק הזה משודר בטלוויזיה. זה קורה לי כל יום!!
*אני גם מתארת מצבים מסויימים ואחרי כמה זמן קורה משהו דומה, דוגמה: פעם חברה שלי נראתה לי עצובה אז המצאתי חלום מוזר (מאוד) כדי להצחיק אותה, זה מה שאמרתי לה: "אני והמשפחה שלי היינו בבית וכל החלונות היו סגורים, ואיכשהו נכנס לנו דבור לבית, ופתאום לירון (חברה טובה, שם בדוי) הופיעה משום מקום והתחילה לרוץ בבית ולברוח מהדבור, ואף אחד מהמשפחה לא התייחס אליה, אחר כך עדן (הילדה שהייתה עצובה, שם בדוי) הופיעה גם משום מקום עם תרסיס נגד חרקים. ופה נגמר החלום"
הצלחתי להצחיק את עדן (אבל זה לא חשוב עכשיו). באותו היום היה לנו שיעור ספורט אז הבנות באו עם דאודורנט לבית הספר (כולל עדן). אחרי השיעור הייתה הפסקה ולירון פתאום קלטה דבורה אז היא ברחה ממנה ואף אחד לא התייחס אליה ואחרכך עדן הוציאה את הדאודורנט כדי לרסס על עצמה. אז זה בערך מה שקרה בחלום שלי…
*עוד משהו שקרה בפסח. אני, אחותי וההורים שלי היינו בבית (אח שלי היה בצבא), רק אני ואחותי נשארנו ערות (היה בערך 3 בלילה), ראינו סרט כל אחת בחדר שלה ופתאום אני שומעת משהו נשבר במטבח, אז הלכתי לחדר של אחותי ושאלתי אותה אם גם היא שמעה את זה, והיא אמרה לי שכן. אז הערנו את אבא שלי (פחדנו מדי כדי ללכת לבד למטבח) וכשהיינו במטבח הכל היה שלם, כאילו כלום לא קרה.
*אחרון והכי מוזר (לדעתי) שקרה רק פעם אחת:
אני חושבת שזה היה בכיתה ה'. הייתי חולה מאוד עם חום גבוהה אז אבא שלי נשאר בבית כדי לשמור עליי, הוא אמר לי ללכת לישון, אז הלכתי למיטה וכמעט נרדמתי, פתאום אני שומעת משהו מתנפץ (זה לא היה מהקומה למטה או למעלה זה נשמע שזה היה ממש לידי!!), אמרתי לעצמי "בטח נשברה לאבא צלחת או כוס, הוא יסדר את זה", לאחר כמה שניות אני שומעת עוד משהו מתנפץ, אמרתי לעצמי "מה?! שני דברים אחד אחרי השני, אני אלך לראות מה קרה" קמתי מהמיטה, הלכתי למטבח ושאלי את אבא שלי "מה נשבר?" אז הוא אמר לי שנשברה לו צלחת ואז שאלתי אותו "ומה נשבר לפני זה?" והוא אמר ששום דבר לא נשבר. זה היה ממש מפחיד.


תגובות (20)

חיחיחי כתבת עליי סיפוור?! ^.^
חיחי סתאאאם P:
אההבתתתי :]

11/11/2011 09:48

קרה לי משהו מוזר..
אחותי צעקה ואני צעקתי על אמא שלי שיש לה טלפוןוהיא הסתכלה אליי ואז ענתה לאחותי ואז צרחתי עלייה והיא קמה ואז אמרתי לאחותי שיש לה פאלפון ולאמא שלי לא היה ולאחותי לא.. אבל זה לא שדמיינתי כי שאלתי את אח שלי אם הוא גם שמע והוא אמר שכן.. מוזר..

11/11/2011 12:05

חיחיחי מילקקי מוווזר :O

11/11/2011 12:09

באמת שזה מפחיד..

11/11/2011 12:55

מילקקי אוולי יש לך כווחוות על D:
חעחעחע : )

11/11/2011 13:00

חח אין מצב..
אם היו לי היו לי חיים נורמלים..
איזה טימטום, אם היה לי כוחות על היו לי חיים נורמלים, ולא ההפך.

11/11/2011 13:35

למה? אין לך חיים נורמלי?

11/11/2011 13:37

לא.. יש לי חיים חרא. כתבתי על זה סיפור פה שייאשרו תוכלי לקרוא ולהבין…

11/11/2011 13:41

לממה מה קרה….? קרה משו…?

11/11/2011 13:43

לא תמיד הם היו כאלה.. זה לא שפיתאום קרה..
זה כיאלו אני "זכיתי" מה' לחיים כאלה.. לא שאני באה אליו בתלונות כי אני אוהבת אותו..

11/11/2011 13:54

דייי להיוות שלילית ! זהו מעכשיו, את חיוביות, אך ורק חיובית !
Don't worry be Happy !
; )

11/11/2011 14:02

חח זאת הבעיה.. כל הזמן אומרים לי את זה ואפחד לא מבין שככל שאני רואה את הטוב אני מגלה יותר את הרע..
אבל לא נורא רשמתי על זה סיפור מקווה שמישהו יבין..

11/11/2011 14:07

אני יננססה להבין אותך מבטיחה D:
אני פה בשבילך אם את צריכה אוותי :]

11/11/2011 14:08

תודה :)
את נחמדה.. טוב כרגע לפחות לא קרה לי כלום…

11/11/2011 14:14

שגם לא יקרה כלוום XD

11/11/2011 14:16

חחח נכון..
את יודעת רק בגללך אני נישארת ערה, כיאלו משעמם לי וזה…

11/11/2011 14:19

חיחיחי גמאאנני….
יש לך סקיייפ? :]

11/11/2011 14:21

יאפ.. אבל אני לא זוכרת את הסיסמא XD

11/11/2011 14:28

אהה טווב ^.^

11/11/2011 14:30

סיפור מדהים! חח גם לי קורה שאני מדמיינת שיקרה משהו ואחריי זה זה קורה.. זה מה זה מוזרר!! וגם אני לפעמים שומעת כל מיני דברים.. אימלה זה מה זה מפחידד!!

12/11/2011 07:30
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך