fallen angel
אם אתן חושבות שכדאי לשנות משהו, תגידו :)
ותכף מעלה הקדמה ^^

מתוך הצללים-הכירו את הדמויות בספור!

fallen angel 26/06/2013 818 צפיות 11 תגובות
אם אתן חושבות שכדאי לשנות משהו, תגידו :)
ותכף מעלה הקדמה ^^

אוקיי, התכוונתי לכתוב כאן את הדמויות שהצעתן….אבל ממש חבל לי להרוס את התיאורים היפים שלכן, אז פשוט העתקתי מה שכתבתן ורק הוספתי שמות משפחה איפה שצריך חחחח
חוץ מזה אמרתי שיש גם כמה דמויות שהן שלי, עכשיו אציג אותן, ואחריהן את הדמויות האחרות שהוצעו :)

לוחם צללים
שם: רָיוֹ (משמעות השם מתאימה לאישיות) אִינוֹיאַשָה
גיל: 18
אופי: לוחם מצויין, כשף (רק הוא ואחיו הם כשפים, אין יותר דמות כשפת חוץ מהם) טוב, אמיץ, אחראי, מתאמן הרבה על הלחימה שלו ומשפר את סגנון לחימתו בכל פעם. מתבודד, רציני, לא סובל כל דבר שקשור למשפחת המלוכה של ארץ קון ומשמר האור, אבל כשיש לו מצב רוח טוב אוהב לצחוק ולהתבדח, ואוהב בעלי חיים.
מראה: צבע עור יחסית בהיר, שיער שחור פרוע ומבריק מעט, עיניים מלוכסנות בצבע כחול קהה עמוק ויפה, גוף חטוב ושרירי מעט, רזה, וגבוה מאוד, קרוב ל1.90 מ'.
ספור חיים: משמר האור רצח את כל משפחתו (חוץ מאחיו) בעקבות פקודה של המלך, ועכשיו רודפים אחריו ואחרי אחיו. שניהם גנבים ומבוקשים מאוד בערים הגדולות-מי שילכוד אותו ואת אחיו יקבל סכום גדול מאוד של כסף.
מצב משפחתי: עני (וגנב), יתום, קרוב המשפחה היחיד שנותר לו הוא אחיו התאום הזהה שיגו (זה שם שחברה שלי דחפה…).
משתמש בחרב.

לוחם צללים
שם: שיגו אינויאשה
גיל+מראה+ספור חיים+מצב משפחתי+כלי נשק=כמו אצל ריו (טוב קטן מריו בכמה דקות אבל זה לא כזה משנה חח), רק שהשיער שלו ארוך, עד אמצע הגב, ותמיד אסוף בקוקו, והוא גבוה באיזה 2 ס"מ מריו.
אופי: חברותי, אוהב לצחוק ולהתבדח, אמיץ, רציני ואחראי כשצריך, לא סובל כשפוגעים במשהו, כמו אחיו שונא את משמר האור ובני המלוכה וכל מה שקשור בהם, אוהב בע"ח, וגם כמו אחיו, כשף טוב ולוחם מצויין.

לוחמת צללים
שם: סָאטוּרִי מַאגָאנוֹ
גיל:16 (אני יודעת שנתתי לכם תמינימום 17, אבל עשיתי את זה כדי שהיא תהיה הכי צעירהXD)
אופי: צוחקת ומצחיקה, שטותית, פושעת, נכנסת הרבה לצרות, לוחמת טובה מאוד, קשוחה כשצריך, אבל לפעמים גם מפחדת, לא מוותרת בקלות ונלחמת על שלה.
מראה: שיער שחור כפחם, חלק, מגיע עד כתפייה, מכסה מעט את פניה, מבנה גוף רזה ומעט חטוב אך מושך, צבע עור בהיר מאוד-כמעט חיוור, אף סולד מעט, עיניים אפורות מלוכסנות וצלולות, שפע ריסים ארוכים ויפים ושפתיים אדמדמות.
מצב משפחתי+ספור חיים: המשפחה שלה חייה בעיר הבירה של קון-גורדן סיטי, אך אחרי שגילתה שמשפחתה משתפת פעולה עם משמר האור ואחראית על מקרי מוות רבים של תושבים עניים, היא נתקעה כל קשר ומשפחתה, ברחה לכפר והצטרפה ללוחמיי הצללים. משפחתה מתביישת בה.

הנסיך של קון
שם: איצ'ירו (משמעות השם היא בן ראשון\בן יחיד) סוזוקי
גיל:20
אופי+סוג של ספור חיים: חושב שהוא הכי טוב והיא חזק והכי מושלם-בקיצור, אגו ענק ביותר, אך בכל זאת, בחורות נמשכות אליו הרבה, והוא מרוצה מזה. לוחם טוב, חזק מאוד, ולא סובל לוחמיי צללים. הוא רוצה להשמיד את כולם, חי ב'אגדה' שאביו מספר לו שהכל בארץ היה טוב עד שלוחמי הצללים האלה הופיעו (זה מה שמספרים לכל מי שחי בערים גדולות או במשפחת המלוכה), והוא שתלטן.
מראה:עיניים מלוכסנות חומות, שיער אדמוני ופרוע שירש מאימו (היא לא מקון, היא מראץ אחרת, והמלך נישא לה כדי ליצור שלום בין קון לארץ ממנה היא באה והיא הנסיכה שם), עור בהיר, בגדים יקרים מאוד, הליכתו ואיך שהוא מחזיק את עצמו משדרים על מעמדו, שרירי אבל לא יותר מידי.
מצב משפחתי: יש לו אחות קטנה, אָאִימִי (שזה בערך אומר יופי), משפחה עשירה מאוד-מן הסתם, משפחת מלוכה.
משתמש בחרב יקרה מאוד או בזוג סכינים משובחות.

הנסיכה של קון
שם: אאימי סוזוקי
גיל:18
אופי+ספור חיים: עקשנית, לא מוותרת בקלות, אם היא מפחדת היא מסתירה את זה בצורה מושלמת, יודעת להיות מנומסת ומתוקה לפני הוריה, אבל כשהם לא רואים היא מנסה לצאת מארמון ולראות מה קורה באמת בחוץ, כי היא חושבת שמה שאביה מספר לה על מצב הארץ זה שקר. שחקנית טובה מאוד, ולא יכולה לסבול דברים כמו עינוי או רצח.
מראה: עיניים מלוכסנות ירוקות, שיער אדמוני וארוך (כמו אחיה ירשה אותו מאימה) שמגיע עד מותניה, צבע עור בהיר, גבוהה ורזה, תמיד לובשת שמלות יקרות (שנחשבות ליפות בקון).
אפה קטן ושפתיה נפוחות, אך לא יותר מידי.
מצב משפחתי: כמו אצל איצ'ירו (רק לה יש אח גדול ולא אחות קטנה חח)

לוחמת צללים
שם : יומה (חלום) מַיָאקִי
תיאור חיצוני : שיער שחור חלק וארוך , עניים טיפה מלוכסנות , צבע עניים שחורות , שפתיים אדמדמות, צבע עור בין בהיר לשזוף …
גיל : 17
אופי : אמיצה , לא פחדנית , לפעמים ילדותית ושטותית בקטע החמוד, אוהבת לבשל , שמחה תמיד לעזור , רבה הרבה עם אח שלה אבל בסוף הם משלמים תמיד …
סיפור חיים – במשפחת מלוכה רצחו אנשים בכפר ממנו היא ואח שלה באו , שניים שנרצחו היו ההורים שלהם , והם עכשיו מחפשים נקמה וצדק …
מצב משפחתי : לא עניים אבל גם לא עשירים , ההורים נרצחו , אין להם עוד אחים רק שניהם.
הנשק שלה : פיגיון בגודל בינוני לא באורך של חרב , משובח , הנרתיק עשוי מעור מיוחד.

לוחם צללים
שם : אוקאמי (זאב) מיאקי
גיל:22
תיאור חיצוני : שיער שחור פחם בתספורת פרועה כזאת , עניים שחורות , גובה , חזק , שרירי , קעקוע של ורד שמסביבו מלופף דרקון מעל לוח החזה שלו (מעל הלב)
אף יפה וסימטרי , שפתיים לא דקות מידי ולא עבות מידי , בדיוק בגודל המושלם …
אופי : אמיץ , לא פוחד מכלום , מגן על אחותו כמו על החיים שלו , שונא מתחזים , ישמור אמונים , בחיים לא יבגוד , לא בבנות זוג , ולא בחברים , דובק במטרות שלו, רוצה צדק ושוויון.
סיפור חיים כמו של האחות.
נשק : חרב חדה ומשובחת.

לוחמת צללים, ערפדה
שם: יוקי אונורו
תיאור חיצוני: שיער שחור חלק וארוך, עם פסים בגווני סגול (היא נולדה איתם), עיניים משתנות בגווני חום. צבע עור יחסית בהיר.
גיל: 18
אופי: בדרך כלל אמיצה אבל יש קטעים שהיא מפחדת… סגורה ומופנמת אבל נפתחת בשלב מסויים. אוהבת לצייר, יותר ציורי נוף.
סיפור חיים- באה ממשפחה עניה, יתומה מאביה שמת ממחלה בלתי מוסברת, אחרי שבני המלוכה לא הסכימו לטפל בו. היא ברחה מהבית בגיל 15 כי אימה לא הסכימה לטפל בה.
מצב משפחתי: מצב כלכלי יחסית נורמלי. חייה בנפרד ממשפחתה.
נשק: חץ וקשת, היא התאמנה עם אבא שלה לפני שהוא נפטר ולכן היא מיומנת בזה.

לוחם צללים
שם: היריקו דמיאקי
גיל: 19
אופי: נער/איש צעיר בעל אישיות כריזמטית וכובשת, ילד מבית טוב שמקשיב להורים שלא בכל דבר ועניין, הוא חלם להיות לוחם צללים מאז שהוא נולד בערך וכל חייו התאמן לזה. אוהב חברה ואהב את החיים, צוחק כל הזמן וקשה לו לקחת דברים ברצינות, לא סובל פירות הדר, אנשים זקנים ושקט. היריקו מסוגל יום אחד לשבת ולנוח כל היום ויום למחרת לרוץ ןלהתרוצץ עם קוצים בתחת כל הזמן. האו תאטרלי מאוד ונוטה להגזים, בנות מתאהבות בו בקלות אבל את כולן הוא דוחה, הוא מאוהב באחותו של החבר הכי טוב שלו ושואף להחזיר אותה למוטב, לבחורה קוראים ליאנג צ'אורקי.
תאור חיצוני: איש חטוב ויפה, גבוה עם שרירים ומיבנה צר יחסית. עניים כצבע השמיים (משנות לפי מזג האוויר…) השיער שלו בלונדיני פרוע (באפן תמידי), שזוף ונאה, כובש לבבות…
כלי נשק: הוא מתמחה בסכינים מכל סוג שהוא (להטלה, ללחימה מקרוב וכו'…)
ספור חיים: הוא גדל בשכנות לאחת המשפחות הוותיקות ביותר של לוחמי הצללים,משפחת צ'אורקי. החבר הכי טוב שלו, ירישומו צ'אורקי (אחיה הצעיר של ליאנג) והוא חלמו כל חייהם להצטרף ללוחמים וכן עשו. כשהיה בן 12 הוא ראה את ליאנג מתאמנת בחרבות שלה, הוא התאהב בה. כאשר אחיה הגדול של ליאנג הרג את החייל ממשמר האור הוא הסתתר וראה את כל מה שהלך שם. מאז הוא עדיין חלם להשיב את ליאנג לחייה כאחת מלוחמי בצללים אבל שמר את חלומו בסוד. כל פעם שהוא יכול הוא עוקב אחרי ליאנג ומנסה לגלות עליה כמה שיותר פרטים שיעזרו לו להגשים את חלומו.
מצב משפחתי: בקשר מצויין עם כל אחד מבני משפחתו, נמצא איתם בחגים ואוהב אותם כמו את חייו (וכמעט במו את ליאנג…), מבחינתו דבר שאמרו לו הוריו הוא דבר של יהרג ובל יעבור.

מפקדת במשמר האור
מפקדת משמר האור:
שם: ליאנג צ'אורקי
גיל: 24
אופי: אישה קשוחה במיוחד, החיילים שלה מפחדים ממנה והיא מרוצה מזה. אתלטית מאוד, חולת ספורט ופעילות גופנית. לא סובלת רעשים,מתעצבנת בקלות ומכל דבר קטן, אם משהוא לא הולך כמו שצריך היא תכעס. ליאנג פרפקציוניסטית ברמות לא נורמאליות, חולת ניקיון וסדר. היא לא אוהבת להיות בחברה של אנשים אחרים ואם היא צריכה לעשות את זה זה רק בקשר לתפקידה כמפקדת משמר האור. היא מעדיפה להיות לבד ביער, לטפס על עצים ולהתאמן כדי להגיע לשלמות. לליאנג יש סוד, היא אף פעם בחיים שלה לא הרגה בן אדם והיא נשבעה שלא תעשה את זה בחיים, חוץ מהסגן שלה אף אחד לא יודע את זה.
כלי נשק: שתי חרבות תואמות, דקות וקלות. (אוהבת להשתמש גם בסכין אבל היא מעדיפה את החרבות שלה שאותן ירשה מסבא שלה.)
תאור חיצוני: אישה מרשימה, רזה וקלת תנועה, ההליכה שלה משדרת כוח, העור שלה בהיר מאוד, חלק וקורן, העניים המלוכסנות שלה בצבע צהוב ירקרק שנותן לה הבעה חודרת ומלחיצה, היא כמעט אף פעם לא מחייכת או צוחקת, היא מדברת בשקט ובחיים היא לא צועקת (לא שהיא צריכה את זה…), השיער שלה בצבע חום-ירוק (כמו טחב), חלק וארוך (אסוף מיד בצמה).
ספור חיים: ליאנג נולדה למשפחת לוחמי צללים ותיקה, היא הייתה צריכה להצטרף ללוחמים אבל היא התאהבה בחייל ממשמר האור, החייל דחה אותה ואחיה הגדול שכעס עליו כל כך הרג אותו אל מול ענייה. ליאנג ערקה למשמר האור כי לא רצתה עוד לראות את הלוחמים שעזרו לאחיה להרוג את אהוב ליבה אך מאחר שזה דחה אותה היא לא התאהבה מאז והקדישה את חייה לעבודתה, היא נמנעת מחברה ככל שהיא יכולה. אחרי שראתה את אחיה הורג את אהובה היא הבינה כמה רע הוא ההרג ונשבעה לאלים שלא תהרוג אף אדם בחייה.
מצב משפחתי: ליאנג לא בקשר עם משפחתה כלל חוץ מעם סבה שלימד אותה את כל מה שהיא יודעת אבל עכשיו סבה עומד למות ואבא שלה לא מרשה לה להגיע אליו כדי להיפרד ממנו. חוץ מזה, היא רווקה שלא מחפשת חבר וטוב לה איך שהיא.

חייל ממשמר האור
שם:הירוטו אקיטה
גיל:19
אופי: לפעמים עף על עצמו, אגו מנופח, אמיץ, לוחם טוב, מהיר מאוד, כישרון טבעי ללחימה, מעצבן לפעמים, אבל אם הוא יתאהב האגו הגבוה וכל זה ייעלם והוא יישתנה לטובה…
מראה: שיער חום קהה די פרוע, עיניים מולכסנות בצבע דבש יפיפה, חטוב, רזה, צבע עור רגיל.
מצב משפחתי: די עשיר, המשפחה שלו חיה באחת הערים הגדולות, וגם אבא שלו משרת במשמר האור
ספור חיים: מאז שהוא קטן תמיד ספרו לו שלוחמי הצללים הם נוראיים ויחרבו את כל הארץ אם לא יעצרו אותם, וזה גם מה שהוא מתכוון לעשות. בקשר לשאר בחיים הכל תמיד הסתדר לו, ובא לו בקלות.
כלי נשק: נונצ'אקות.


תגובות (11)

אתת לא צרייכה לשנוות כלוווום , זהה מושלם כמוו שזהההה !!
מחכה כבר להקדמהה ! הסיפור עוד לא התחיל וכבר התאהבתי בו !!
תמשיכייי במהיייירות !!D: ❤❤❤❤❤

26/06/2013 06:36

חחחח טוב טוב :)
הקדמה עוד מעט ^^

26/06/2013 06:37

*מחכה לפרק ראשון….

*אתם מוזמנים לקרוא את הסיפור החדש שלי:))

26/06/2013 06:43

בכיף :)

26/06/2013 06:49

אינויאשה זאת במקרה סדרה *~*
אעא תתחילי

26/06/2013 08:02

חחחח וואלה?
לא היה לי מושג…XD
פשוט לקחתי 'יאשה' והוספתי משהו לפני כי אני מכירה רק מעט שמות משפחה יפנים אז לא היה לי כוח לחפש עוד…חחח

26/06/2013 08:04

מילון מילים ביפנית
אינו=כלב
יאשה=שד
הא?! מוחעחע!!! והוא במקרה בעלי

26/06/2013 08:05

חחחח אני יודעת מה זה יאשה זה למה דחפתי את זה לשם משפחה XD
ומי בעלך? חחחח

26/06/2013 08:22

אינויאשה

26/06/2013 08:43

תעלי הקדמההה!!! :) תודה שהכנסת אותי D:

26/06/2013 09:07

כבר העלתי הקדמה שיצאה באורך מפחיד חחח

26/06/2013 09:25
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך