נקמה מתוקה-חלק 1-פחדתי באמת

04/10/2021 490 צפיות תגובה אחת

רצתי להתחבא מתחת למיטה במהירות אחרי ששמעתי את הדלת נפרצת , פחדתי מכיוון שהורי בחול ואני ילדה יחידה ואין משפחה שאמורה לבקר התחלתי לבכות אבל סתמי את פי כי פחדתי שהוא ישמע , שמעתי צעדים מתקרבים למעלה לקומה שאני נמצאת בה , החלטתי להתקשר לחברתי הטובה נעמה סיפרתי לה בלחש מה קרה פתאום דלת החדר שלי נפחתה השתתקתי לרגע פתאום נעמה צעקה לי תנסי לכתוב לי איך הוא נראה תיארתי אותו, הוא היה גובהה בערך מטר תשעים עיינים בהירות וזהו כי הוא היה רעול פנים לגמרי. הוא המשיך להסתובב בחדר ולחפש דברים לקחת וניסיתי לחסות את פי כדאי של ישמע את נישימותי הוא לקח הרבה דברים בכל זאת אני באה ממשפחה,עמידה במיוחד אבי מנהל רשת קניונים מצליחה ואימי בהייטק תמיד קיבלתי מה שאני רוצה , הוא התחיל בלקחת את המחשב היקר שלי ואז את נעלי היוקרה שלי ובגדי המעצבים ואז הוא התקרב למתחת למיטה ומאז ראיתי שחור ולא זוכרת כלום . אני זוכרת אותי מתעוררת במחסן מגעיל ומסריח קשורה בידים וברגלים לכיסא ואותו גבר עומד מלפני ומציא לי כוס מים הנהנתי עם הראש לחיוב והוא השקה אותי מכיוון שידי קשורות ואז אמרתי לו "מה אתה רוצה למה דווקא אותי?" הוא ענה בקול חלש"ההורים שלך פירקו את משפחתי אני שונא אותם" שאלתי בהיסוס "למה?.." ומה שהוא ענה הייתי בשוק…


תגובות (1)

הי.

אני תמיד מרגיש קצת לא נוח כשאני מגיב למשהו שאני פחות מתחבר, אבל זה ניסיון כן לעזור בכתיבה.

1. יש קצת שגיאות:
'חול' צריך להיות 'חו"ל'
גבוהה -> גבוה
לחסות -> לכסות
עמידה -> אמידה

2. חסרים סימני פיסוק.
3. את מתארת את הסיפור בזמן עבר. זה לא שגוי, אבל זה קצת מבטל את המתח. בזמן הווה זה היה נשמע מותח יותר. לדוגמא 'אני שוכבת מתחת למיטה חסרת אונים. הדלת נפתחת לאט…וכו' '
4. יש לא מעט משפטים שהייתי מנסח אחרת. בעבר הייתי רושם מגילות ומופתע כל-פעם מחדש כשאנשים היו מודים לי ולא טורחים לשנות שום דבר. אז אני מתנצל מראש שאני לא טורח הפעם. אם תחליט.י להתאמץ ולשנות – אני אתאמץ לכתוב תגובה מפורטת יותר.

בהצלחה.

05/10/2021 23:33
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך