נ.ר5
סיפור חדש והפעם בז'אנר המתח.

סוד ההשתלטות – הקדמה

נ.ר5 29/05/2014 644 צפיות 2 תגובות
סיפור חדש והפעם בז'אנר המתח.

מכירים את זה, שיש לכם תחושה שעוקבים אחריכם?
מכירים את ההרגשה הזאת, שפתאום אתה מרגיש שאף אחד לא אוהב אותך?
מכירים את התחושה הזאת, שאתם רואים מישהו או משהו זז, אתם בודקים את זה , אבל זה שום דבר?
טוב זה לא ממש שום דבר…
רן היה ילד רגיל, כמו כולכם, אבל ביום הולדתו התשיעי הוא התחיל לחוש הרגשה מוזרה. הוא הרגיש שאנשים עוקבים אחריו, הוא ראה אותם, הוא צעק עליהם ואנשים חשבו שהוא משוגע. שלחו אותו למוסד בגיל 12 אבל הוא לא סיפר לאף אחד מחבריו הכי טובים לאן הוא הולך, ושתבינו, לרן אין סודות בחברה, החבורה שלהם התגבשה קצת לפני יום הולדתו השישי.
לא משנה, זה לא חשוב עכשיו, גם במוסד הם רדפו אחריו: אנשים במדים שחורים עם עניבה אפורה וממחטת כיס אפורה בז'קט העור השחור. האנשים היו באים בקבוצות, לפעמים אלו לא היו אותם אנשים, אבל היה איש אחד שהיה שונה. רן חשב שהוא המנהיג שלהם.
בגיל 13.5, מתנת הבר מצווה שלו הייתה להשתחרר מהמוסד. כשהגיע לבית הספר לא הספיק להיכנס והוא תפס אותו, מי שרן חשב שהוא המנהיג. במשך ימים הוא עינה אותו, כל פעם שעה אחת ואז החזיר אותו הביתה עד למחרת. הם, האנשים, החדירו למי שקרוב אליו מילים רעות ופוגעות ודחף ללעוג לו. אז הוא כתב, וכתב, וכתב ובסוף שלח…
במכתב כתוב מיהם, מהם, מה הם רוצים? ולמה? ומהו סוד ההשתלטות? מהו הסוד של רן?
למה היה צריך לעזוב הכל?


תגובות (2)

מעניין

29/05/2014 19:20

אהבתי(:

30/05/2014 16:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך