סחר אנושי – 11

23/07/2015 707 צפיות אין תגובות

לא יכלתי להמשיך לשבת עוד . קמתי והלכתי עד שהגעתי לסוף השדה . הייתה שם שכונת מגורים קטנה עם אולי 15 בניינים . נכנסתי לשכונה והתהלכתי בין הבתים לאט לאט ובשקט כדי שלא יבחינו בי . ראיתי ילדים משחקים בכדור , ראיתי זוג אוהבים מתנשקים. כל כך קנאתי באנשים האלה , כל כך רגועים ושמחים , רציתי ללכת ולהגיד להם להנות מכל רגע כי זה יכול להגמר יום אחד. הייתי ממש רעבה ולאחר התלבטות ארוכה החלטתי לבקש עזרה ממישהו למרות הסיכון שיסגירו אותי . דפקתי בדלת שהייתה הכי קרובה .פתח את את הדלת בחור צעיר ונאה ״ שלום אני יכול לעזור לך?״פניו היו מופתעות וחשדניות. ״ כן אני אשמח לקצת אוכל , אני רעבה ״ , הוא מיד השיב ״ בוודאי ,תכנסי , אסור להגיד לא לבן אדם רעב״ הוא חייך אליי וחייכתי בחזרה . הוא סימן לי להכנס ונכנסתי. פחדתי שגם הוא יסגיר אותי לכן הייתי בכוננות מתמדת . הוא הסתכל על ידי הפצועה ושאל ״ מה קרה לך ביד?״ , ״סתם נחתכתי מחלון זכוכית״לא היה לי כוח להסביר . הוא סימן לי לשבת במטבח והתיישבתי. הוא נגש למקרר ,והוציא משם מגוון רחב של גבינות , וחימם לי לחמניה מתוקה.״ בבקשה תתכבדי ״ , הייתי כל כך רעבה שלא כל כך שמרתי על הנימוסים. נתתי ביס גדול בלחמנייה והגבינה נטפה לי מהפה . הוא צחק ואמר ״לאט לאט , לאן את ממהרת ?״ צחקתי ואכלתי יותר לאט.הוא ניגש והביא לי כוס מים . במשך הזמן שאכלתי הוא הסתכל עלי מידי פעם וחייך.
כשסיימתי לאכול קמתי אמרתי לו תודה וקמתי לכיוון הדלת ״ לאן את הולכת ״ הוא שאל .״ אני צריכה ללכת הביתה ״ לא עצרתי ופתחתי את הדלת. ״ חכי שניה אני רוצה לעזור לך״ , הסתובבתי אליו ״אני לא צריכה עזרה , תודה רבה על האוכל , להתראות.״ ״אני יודע מאיפה ברחת ״ מיד נבהלתי והתחלתי לרוץ, הוא תפס אותי ביד ״ אני לא אפגע בך , אני רוצה לעזור לך ״ , הוא דחף אותי פנימה ונעל את הדלת . ״ בבקשה אל תגיד להם שאני כאן , הם יהרגו אותי״ , ״אני לא אגיד כלום תרגעי אני רק רוצה לעזור לך , תשבי״ , ״איך ידעת שאני אחת הבנות האלו שברחו ״ , ״כי רואים את זה עלייך, את לובשת שמלה אדומה קרועה , בלי נעליים , ואודם שמרוח על כל הפנים שלך לא קשה להבחין בזה״ נאנחתי וישבתי בספה . הוא ישב לידי והניח ידו על ברכי ״ הכול יהיה בסדר , אני אעזור לך ״ הסתכלתי עליו , ״ מי אתה , ואיך אתה קשור אליהם״ הוא חשב כמה שניות ואמר ״ אני עבדתי שם במשך שנה ״ קמתי בפתאומיות ״מה ,אתה היית חלק מהזבלים האלה שאונסים ורוצחים ילדות? ״ , הוא קם אחרי ״ לא זה לא ככה , אני לעולם לא פגעתי באף אחת , אני רק הייתי השומר של דוד ״ נרגעתי טיפה ״ דוד עזר לי לברוח ״ , ״ על מה את מדברת? ״ ״דוד ברח יחד איתי והוא נתפס.״ ״למה שדוד יברח יחד איתך? ״ ״כי הוא התאהב בי״הוא היה ממש מופתע ״דוד התאהב בך וברח איתך? ״ ״כן וגם נמאס לו מהמקום הזה״.״ומי תפס אותו״ ״אבא שלו והבריונים שלו״. ״ אלוהים ישמור אבא שלו יהרוג אותו ״ לא הגבתי. ״ אז אם ברחתם ביחד , איך זה שהוא נתפס ואת לא?״ , ״אני הייתי באוטו והוא הלך להשתין ואבא שלו הגיע משום מקום וירה לכיווני , אני ברחתי ודוד נתפס ״ , ״ אני מקווה שהוא ינצל , הוא היה כמו אח בשבילי ״הוא נאנח , ״אחרי מה שראיתי אותו עושה , אני מקווה שהוא ימות ״, הוא התעצבן ״נכון הוא עשה דברים רעים אבל הוא הציל ממוות כמה בנות כולל אותך״ הוא צעק ״הציל אותם ממות אבל לא מאונס ״ גם אני צעקתי. ״את יודעת אני יכול להבין למה דוד התאהב בך ״ הסמקתי . ״ אתה יכול לעזור לי לחזור הביתה ?״ , ״כן אני אעזור לך עכשיו תלכי להתקלח ולנוח אני אנסה לבדוק דרכים להבריח אותך מפה״ , חשבתי כמה שניות ״איך אני יכולה לסמוך עליך ״, ״ אני חושב שאין לך ברירה אחרת ״ כבר לא היה לי כוח להילחם וגם הייתי מריחה ממש רע וגירש לי כל הגוף. נכנסתי להתקלח והתענגתי על כל רגע , ההרגשה של המים החמים זורמים על גופי הייתה מדהימה , לא התקלחתי כבר כבר ימים טובים. יצאתי מהמקלחת עם מגברת והוא הגיש לי שמלה חמודה בצבע ורוד , ״ של מי זה ״ , שאלתי , של אחותי הקטנה ״ , ״אז אולי כדאי שתשאל אותה אם היא מסכימה״ , ״היא מתה אז אני חושב שלא יפריע לה״ ,״ אני מצטערת ״ , הוא חייך ״ אני הולך להתקלח , את יכולה להתלבש בחדר ״ .תודה לקחתי את הבגדים והתלבשתי בחדר .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך