סחר אנושי – 12

26/07/2015 791 צפיות 2 תגובות

״אני הולך להתקלח, את יכולה להתלבש בחדר ״ .לקחתי את הבגדים והתלבשתי בחדר . סיימתי להתלבש והלכתי לשבת בסלון , הוא היה במקלחת . חשבתי לעצמי שזה זמן מצוין לצאת מפה , אני לא יכולה לסמוך עליו . הלכתי לכיוון הדלת והרגשתי כאבים ברגליים , הן כבר היו עייפות מרוב הליכה והאמת שהייתי כבר מותשת פיזית ונפשית אז חזרתי לשבת בספה . כבר לא היה לי אכפת שיתפסו אותי, אין לי כוח לברוח יותר. אני מרגישה כמו בשואה,להתחבא , לברוח , לחפש אוכל בכול מקום. הייתי כל כך עייפה שנרדמתי תוך שניה. אחרי זמן מה הוא העיר אותי ״ בוקר טוב מתוקה ״ , התעוררתי בבהלה וקמתי מהמיטה ״מה זה איפה אני?״ הוא חייך ואמר ״היית מאוד עייפה אז נרדמת בסלון והעברתי אותך למיטה כדי שתשני טוב״ חזרתי לשכב ״כמה זמן ישנתי?״ , ״12 שעות בערך״ , ״וואו כל כל הרבה ?״ ״ כן אבל זה בסדר עשיתי כמה דברים בנתיים ״ , ״ אמרת למשהו שאני פה?״ ״לא , אין לך מה לדאוג. עכשיו בואי הכנתי ארוחת בוקר.״ הוא יצא מהחדר ואני התמתחתי במיטה. היד כאבה לי מאוד, פחדתי שאולי יש לי זיהום. קמתי והלכתי למטבח, התקרבתי אליו וחיבקתי אותו ״אני רוצה להגיד לך שאני ממש מודה לך על מה שאתה עושה בשבילי״ הוא חייך ״אני עושה זאת בשמחה.״ התנתקנו מהחיבוק וישבתי בכיסא ״אתה יודע ממש כואב לי היד״ , ״תביאי לי אני אבדוק ״ , הוא פתח את הבד שקשרתי מסביב ליד ואמר ״וואו היד ממש התנפחה , שניה אני הולך להביא משהו.״ כשהוא חזר היה בידו תחבושת ובקבוק וודקה. ״תקשיבי זה הולך לשרוף קצת ״ , הוא שפך טיפה מהוודקה על הפצע הפתוח וצרחתי עד עמקי נשמתי ״זהו , נגמר הכול בסדר ״ , הוא חבש לי את היד .הסתכלתי אליו ואמרתי ״אתה יודע אתה בן אדם ממש טוב ,איך יכולת לעבוד אצל דוד?״ ״זה סיפור ארוך ומסובך , קודם בואי נאכל״ התיישבנו. הוא הכין חביתה מושקעת עם בצל וגבינה ושם נקניק בצד. לקחתי רק מהגבינה , הוא שם לב ושאל ״את לא אוהבת בשר ?״ חייכתי ועניתי לו ״אני אוהבת ,פשוט אסור לי לאכול חלב ובשר ביחד ״ ״למה יש לך איזה מחלה כלשהו״ צחקתי ואמרתי ״לא , פשוט אני יהודיה.״ ״אה נכון ואסור לכם לאכול חלב ובשר ביחד ״ , ״נכון מאוד״. צחקנו שנינו ״אני יכולה לשאול אותך שאלה ״ הוא חשב כמה שניות ואז אמר ״ את יכולה לשאול אבל לא בטוח שאני אענה ״פניו היו ללא הבעה.״מה קרה לאחותך? ״פניו נהיו רציניות ״ידעתי שתשאלי את זה מתישהו״ הוא השפיל את מבטו ואמר ״היא נחטפה בידי האנשים של דוד לפני שעבדתי שם״ , ״ מה , אז למה עבדת אצלם?״ , הוא לקח נשימה עמוקה זה היה ברור שקשה לו לדבר על זה. ״אחרי שהיא נחטפה הלכתי אליהם וביקשתי מהם לשחרר אותה והם סרבו , למזלי דוד היה חבר שלי עוד מהבית ספר והוא שכנע אותם שישחררו אותה בתמורה שאני אעבוד שם . אז הם שחררו אותה ואני עבדתי שם במשך 8 חודשים . זה היה מאוד קשה הזוועות שראיתי שם נחרטו לי במוח אבל המשכתי לעבוד בשביל אחותי. יום אחד הם הביאו שני בנות צעירות ממש ילדות וריחמתי אליהם אז עזרתי להם לברוח , ואבא של דוד גילה את זה דרך מצלמות האבטחה , לאחר מכן הם לקחו את אחותי ואנסו אותה אחד אחרי השני מול העיניים שלי , היא בכתה וצרחה ולא יכלתי לעשות כלום.״ הוא פרץ בבכי. לא ידעתי מה להגיד אז חיבקתי אותו חזק , הוא נרגע קצת ואמר ״אחרי שהם סיימו הם ירו לה בראש , רציתי שהם יהרגו אותי , לא היה לי בשביל מה לחיות אבל הם השאירו אותי בחיים בשביל שאני אסבול כל יום״ הבאתי לו כוס מים ואמרתי לו ״אני מצטערת ששאלתי אותך על זה .״ הוא קם במהירות ״ שכחתי , אני צריך ללכת לעבודה . הוא התקדם לכיוון הדלת במהירות ושאלתי אותו ״ מתי אתה חוזר?״ הוא לא ענה על השאלה רק אמר ״ תנעלי את הדלת ואל תפתחי לאף אחד!״ ויצא מהדלת. לאחר שהוא הלך , צפיתי קצת בטלויזיה אבל השתעממתי במהרה כי כל הערוצים היו בשפה זרה. התחלתי לחטט קצת בבית , לפתע הייתה דפיקה בדלת , לא עניתי ונשמע קול ״ דניאל תפתח זו אני ״ , זה היה קול של בחורה. התקדמתי בשקט לכיוון הדלת והצצתי בחור. ראיתי בחורה צעירה יפייפה בדלת, לא יודעת מאיפה האומץ שלי אבל פתחתי את הדלת ,היא הייתה מאוד מופתעת למצוא אותי שם ומיד שאלה ״מי את ?״ חייכתי ואמרתי ״ אני ידידה של דניאל ״ היא בחנה אותי מלמעטה עד למעלה ואמרה ״ מה , הוא לא סיפר לי עלייך ״ ראיתי שהיא מקנאה . ״תכנסי אני אסביר לך הכול.״ אמרתי לה ברוגע . היא נכנסה והתיישבה ישיבה מזרחית על הספה, ראו שהיא מרגישה נוח כאן. הסתכלנו אחת על השניה ושאלתי אותה ״ את חברה של דניאל ? ״ נסיתי לשבור את הקרח. ״ כן ואת מוכנה להגיד לי מי את ומה לעזאזל את עושה כאן ״ היא הרימה את קולה. ״תרגעי הכול בסדר, אני בכלל לא מפה , אני נחטפתי על ידי ארגון והצלחתי לברוח ואז הייתי כל כך רעבה שדפקתי על הבית הראשון שראיתי וזה הבית של דניאל , הוא בסך הכול נתן לי קצת אוכל. ״ היא נרגעה מעט ״ מי חטף אותך?״ שאלה ״ ארגון של סוחרי נשים.״, ״אה אני יודעת על מי את מדברת איפה שנרצחה אחות של דניאל״ הנהנתי ״אני מצטערת שצעקתי , פשוט אני מאוד קנאית״, ״זה בסדר ״ השבתי . ״איך הצלחת לברוח ?״ היא שאלה מיד. ״זה היה מאוד קשה , אחד העובדים שם עזר לי ״ היא הנהנה ואמרה ״ איזה מזל ולמה את לא הולכת הביתה?״ , ״כי אני גרה מאוד רחוק מכאן והמשטרה פה משתפת בפעולה עם הרוצחים האלה, אז אני מחכה שאיזה בלש מהמדינה שלי יבוא לקחת אותי . יש לך אולי טלפון ? ״ כן קחי ,״ התקשרתי לאמא שלי מיד ״הלו אמא?״ , ״אהובה שלי את לא מבינה איך דאגתי לך נסיכה איפה את?״, ״ אני יודעת אמא ,אני נמצאת במקום בטוח מתי אתם באים לקחת אותי?״ ״לורני קבוצה מהיס״מ כבר בדרך אלייך אני חושבת שהם כבר הגיעו לארגנטינה , תתקשרי אל הבלש ההוא שדיברת איתו ותגידי לו בדיוק איפה את.״ , ״בסדר אמא אני אוהבת אותך״ , ״גם אני אוהבת אותך יפה שלי ״ , נתקתי והבחורה הסתכלה עליי ושאלה ״ הכול בסדר?״ , ״כן ,אני יכולה עוד שיחה?״היא הנהנה. התקשרתי לבלש. ״שלום מדבר דור ״ , ״היי דור זו לורן״ ״לורן אני כל כל שמח לשמוע ממך , את בסדר ?״ הוא שאל בדאגה ״ כן אני במקום בטוח כרגע, איפה אתם?״, ״אנחנו מאוד קרובים לארגנטינה , אני צריך לדעת איפה את בדיוק״ שאלתי את הבחורה איך קוראים לעיר הזו ואמרתי לו ״ בעיר בניאס בשכונה שקוראים לה קנדידה בבית מספר 5״ , ״אוקי זה כבר טוב , אנחנו נמצא אותך הכי מהר שאפשר ״ , ״בסדר תודה רבה״ , ״להתראות תשמרי על עצמך ביי.״ החזרתי לה את הטלפון ״ תודה רבה ״ היא חייכה ואמרה ״אין בעד מה , אם מי דיברת?״, שאלה ״עם המשטרה מהארץ שאני באה ממנה .״ לפתע הדלת נפתחה , זה היה דניאל ״ טינה מה את עושה פה ?״ הוא היה ממש מופתע ״באתי לבקר את החבר שלי ומצאתי הפתעה קטנה ״ היא חייכה חיוך צבוע .דניאל התחיל לגמגם ״ אני אסביר לך מאמי״ , ״זה בסדר״ היא קטעה אותו ״ הבחורה החמודה הזו הסבירה לי הכול״ , הוא נרגע מאט ״ הוא נגש אליה ונישק אותה , הם היו ממש חמודים ביחד ״אז מה אתה הולך לעשות איתה ״ היא שאלה כאילו אני לא כאן ״ אני אעזור לה לצאת מפה ״ הוא הסתכל עליי וחייך . היא חיבקה אותו חזק כאילו רוצה להראות לי שהוא שלה ,״ אהובי בוא נלך לסרט״ , ״ לא עכשיו אהובה שלי אני צריך לשמור עליה.״היא עשתה פרצוף מבואס. ״ בסדר , אני הולכת הביתה כשתהיה פנוי תתקשר״ היא הלכה ונשמתי לרווחה. השעה הייתה 22:00 , ״אני מצטער על טינה , היא קצת קנאית״ הוא חייך ״ כן שמתי לב ״ חייכתי בחזרה. ״תלכי לישון חמודה ״ הנהנתי והלכתי למיטה שהייתי בה קודם. . התחלתי לחשוב על כל מה שקרה לי ועל מה שעוד יקרה , על טומי ועל כמה שאני מתגעגעת אליו , על דוד ועל האונס בהסכמה שעברתי איתו , פרצתי בבכי , לא יכלתי לשמור בבטן עוד , דניאל שמע אותי בוכה ונכנס לחדר ״ מה קרה ?״הוא שאל בדאגה ״כלום הכול בסדר ״ ניגבתי את הדמעות , הוא התקרב למיטה וחיבק אותי המשכתי לבכות , לפתע טינה נכנסה לחדר וראתה אותנו מתחבקים. ״ בן זונה ידעתי שאתה בוגד בי״ היא החלה לצרוח ולהרביץ לדניאל , הוא קם ואמר. ״ תירגעי ,היא רק בכתה ואני הרגעתי אותה״ , הוא תפס לה את הידיים מאחורי הגב ככה שלא תוכל לזוז. היא הסתכלה עלי ואמרה לדוד ״ אני רוצה שתעיף את הזונה הזו מפה , עכשיו!״ , ״ תפסיקי טינה אין לה לאן ללכת.״ ,״ או שהיא הולכת עכשיו או שאני הולכת לדוד ואומרת לו שהיא כאן .״ דניאל הסתכל עליה בהלם ״ את לא תעשי את זה״ , ״תנסה אותי". קמתי מהמיטה ואמרתי לדניאל ״ זה בסדר הגיע הזמן שלי ללכת, תודה לך על הכול .״ הוא לא אמר עוד דבר , ויצאתי מהבית .


תגובות (2)

תמשיכי

27/07/2015 10:31

שרלילהההה!!!!!!! תמשיכייי

27/07/2015 12:17
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך