סחר אנושי – 13 ( לפני האחרון)

27/07/2015 566 צפיות תגובה אחת

הסתובבתי ברחוב , בחוסר ידיעה מה יקרה לי ולאן אני אלך .היה חושך כבד והייתי גמורה מעייפות אז חפשתי מקום להניח את הראש. לפתע הרגשתי מישהו תופס לי את היד , הסתובבתי וזה היה אדם זקן ומכוער וריח נוראי יצא ממנו. הוא אמר לי משהו לא מובן וניסה לקחת לי את התיק הקטן שהיה לי , היה בו רק קצת לחם ומעט כסף שדניאל הביא לי. נסיתי להילחם בו אך הוא צעק ונתן לי מכות בראש , הוא הצליח לקחת לי את התיק והלך. לא רדפתי אחריו כי כבר הייתי מותשת. התחלתי לבכות והמשכתי ללכת לכיוון לא ידוע. אחרי כחצי שעה הליכה נעצרה מכונית שחורה לידי והחלונות היו פתוחים. הם היו ארבעה בחורים צעירים ברכב. אחד מהם שהיה הנהג שאל אותי באנגלית ״את צריכה טרמפ?״, כנראה ראו שאני לא מכאן. לא עניתי לו והמשכתי ללכת קצת יותר מהר. הם עקבו אחרי ואותו אחד צעק לעברי ״בחורה כמוך לא יכולה להסתובב לבד בשעות כאלה זה מסוכן״ הם צחקו וצעקו לעברי כל מיני דברים . התחלתי לרוץ ושמתי לב שאחד מהן יצא מהרכב ורץ אחרי , נכנסתי לתוך בקתה שהמכונית לא יכלה להיכנס, אבל אותו אחד המשיך לרוץ אחרי. הגברתי את המהירות אבל הוא היה יותר מהיר והצליח לתפוס אותי. הוא ניסה למשוך אותי בכוח אל הרכב צעקתי ממש חזק והוא כנראה נבהל אז הוא ברח . המשכתי לרוץ אל עבר הסמטה וראיתי הומלסים שוכבים בכול צידי השביל , היו ביניהם גם ילדים . תפסה את עיני ילדה קטנה אולי בת 10, הסתובבה שם לבד מלוכלכת כולה. היא חייכה אליי וחייכתי אליה בחזרה . פתאום היא קמה ונתנה לי יד , לא הבנתי מה היא רוצה , נסיתי להסביר לה שאין לי אוכל לתת לה, שחררתי בעדינות את ידה והמשכתי ללכת , היא פשוט הלכה אחריי ולא הרפתה ,היא סימנה לי שהיא רוצה לבוא איתי. רציתי לעזור לה אבל אני בעצמי בסכנה ופחדתי לסכן גם אותה . היא לא הפסיקה לעקוב אחרי אז עצרתי והסתכלתי עליה , כל כך ריחמתי עליה , היא הייתה מאוד רזה , לבשה סמרטוטים קרועים ולא היה לה נעליים. לא יכלתי להשאיר אותה שם לבד אז פשוט נתתי לה יד לקחתי אותה איתי למקום לא נודע . ידעתי שאני חייבת לצאת מהשכונה הזו , היא מסוכנת בשביל שנינו . המשכנו ללכת ופשוט הגענו לסוף השכונה , אחריה היה רחוב ענקי ומואר ונשמעה משם מוסיקה רועשת ,צעקות שמחה של אנשים. הילדה משכה אותי לשם כאילו יודעת לאן ללכת . המשכנו ללכת והילדה עצרה , היא פשוט התיישבה שמה על הריצפה והביטה בי. היא הצביעה על הרגל שלה וראיתי שרגל ימין שלה קצת נפוכה .הבנתי שכואב לה אז הרמתי אותה על הגב והמשכתי להתקדם . לפתע ראינו המון של אנשים בכול הגילאים , חוגגים , שותים , אוכלים והיה רשום בכמה שפות ובניהם באנגלית ״ פסטיבל הבירה ״ . הילדה משכה אותי לכיוון האנשים שרוקדים במעגל ופשוט הצטרפה אליהם , אני נסיתי לבקש ממישהו שיחת טלפון כדי להתקשר לדור . בהתחלה שאלתי כמה אנשים אך הם לא הבינו אותי . ישבתי שם בפינה והשגחתי על הילדה . בחור צעיר שנראה מאוד טוב הושיט לי יד ואמר משהו בשפה לא ברורה , היה נראה שהוא מזמין אותי לרקוד. הנהנתי לשלילה והוא המשיך להושיט את היד ואז חשבתי לעצמי למה לא , אני קצת אהנה מכול היום הנורא הזה וקמתי לרקוד . הם רקדו ריקודים מצחיקים ומוזרים ונסיתי להשתלב , הוא צחק ולימד אותי את הריקוד שלהם. כשסיימנו חייכתי אליו והלכתי להביא את הילדה. לא מצאתי אותה בשום מקום , נבהלתי כל כך והתחלתי לבכות , לפתע ראיתי אותה יושבת ליד מישהו. נגשתי אליה וסימנתי לה לבוא איתי והיא לא רצתה , משכתי אותה והיא התחילה לצרוח , לא הבנתי מה היא רוצה. לפתע האיש ההוא הסתכל עלי וחייך ,קפאתי במקום , זה היה ביל( אחד החוטפים).


תגובות (1)

פאקקק תמשיכייי

27/07/2015 21:49
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך