סחר אנושי – 2

21/06/2015 869 צפיות אין תגובות

יום למחרת … אמא העירה אותי בליטוף עדין של שיערי. פקחתי את עיני וחייכתי חיוך רחב. בעודי מתמתחת במיטה התקשרתי לטומי , טומי: מה קורה לורן ? אני: בסדר טומקי מה איתך ? טומי: הכול טוב אני בדרך לבית ספר , את מתארגנת ? אני: כן אתה לא מבין איך אני מתרגשת , ארזתי כמעט את כל הארון ו10 זוגות נעליים. טומי : יופי מאמי אני שמח בשבילך. אני צריך להיכנס לכיתה , תתקשרי אליי לפני הטיסה אני : טוב מאמי ביי. ממש התבאסתי עליו, אני שומעת בקול שלו שהוא כועס עליי. בזמן האחרון אנחנו רבים כל הזמן ניפרדים וחוזרים. אני מרגישה שכבר אין אהבה בנינו רק הרגל ישן. לפעמים הוא מתחיל עם בנות אחרות בכוונה כדי לגרום לי לקנא. רציתי להפרד ממנו לתמיד אבל אמרתי שאני אחכה עד סוף הטיול, אפילו הוא לא יוכל להרוס לי את היום הזה. כל המזוודות כבר היו מוכנות , גדי ( אחי ) ניגש אליי מאחורה ונתן לי כאפה בעורף , ״ גדי מה עובד לך י׳סתום תעוף ממני ״ , ״ תרגעי פוסטמה באתי לאחל לך טיול מהנה ״ , ״ כן ממש , היית רוצה שיחטפו אותי שם ויהרגו אותי ״ , ״ נראה לך שהייתי רוצה דבר כזה ? אמא גם שם אני מפחד עליה .״ ״ ממש מצחיק יאלה טוס לי מהחדר , אני שונאת אותך כל כך.״ הוא בן 18 מתגייס עוד חודשיים ברוך השם. התלבשתי בזריזות , לבשתי חולצת בטן צמודה בצבע שחור שורט בצבע צהוב ואספתי את השיער לקוקו גבוה. אמא כבר הייתה מוכנה עם המזוודות. נכנסנו למכונית ונסענו, ״ אמא , אולי נעבור לאבא ונגיד לו שלום , לא ראיתי אותו כבר חודש!״, ״ ממש לא לורן , אם אבא שלך עסוק מדי בשביל לבקר את הילדים שלו מדי פעם , מצידי שלא ידע בכלל שנסענו!״. ״ טוב אמא.״ לא יכלתי שלא להיות עצובה בגללו כי אני מתגעגעת אליו , אנחנו נפגשים פעם בחודש בערך , מאז שהוא ואמא התגרשו. לפעמים אני מנסה לגרום לעצמי להרגיש טוב שאני לא רואה אותו בכך שאני אומרת שהוא אדם רע והוא הכה את אמא אז לא מגיע לו לראות אותנו , אבל זה לא עוזר ועדיין קשה לי. אני חושבת שהוא השתנה עכשיו בן אדם טוב. דמעות זלגו בלחיי , אמא הביטה בי וניגבה לי את הדמעות אבל לא אמרה כלום . בשאר הנסיעה נרדמתי , ואז אמא העירה אותי. הגענו לשדה תעופה בן גוריון , ״אמא , יש לנו זמן לעשות סיבוב בדיוטי פרי נכון ? ״ האמת מתוקה , הטיסה עוד חצי שעה , עדיף שנעלה על המטוס כבר. ״ אבל אמא רציתי לקנות שוקולדים לטומי ״. ״מבטיחה לך שנקנה לו דברים טובים באיטליה.״ קיבלנו את הכרטיסים לטיסה וחרו עיני. ״אמא יש טעות , אנחנו לא יושבות ביחד״, ״אני יודעת מאמי לא היו שני מקומות צמודים. ״אוף אמא ״ , ״לא נורא מאמי , הכסא שלך זה א12 בואי אני ילווה אותך. הנה שבי , אני יסדר את המזוודות. ״טוב ביי בנתיים אימוש.״ ממש התבאסתי שאני לא יושבת לידה. שמתי לב שאני יושבת עם אישה מבוגרת בצד שמאל , וכיסא אחד פנוי בצד ימין. לפתע ראיתי במעבר את הבחור אולי הכי חתיך שראיתי בחיים , בידיוק הטעם שלי , גבוה , שחום , עיניים ירוקות ושיער חום ארוך אסוף בקוקו. באותו רגע לא חשבתי על טומי. התפללתי שהוא יבוא לשבת לידי , והתפילה נענתה. הוא הביט בי , חייך והתיישב לידי , הלחיים שלי האדימו , מרוב שהסמקתי והתעסקתי בטלפון כדי שלא יראה שאני מסתכלת עליו. ״ את יודעת , אסור טלפונים בטיסה ״ אמר הבחור , הבטתי בו בבהלה ״ אה, כן ,צודק ״ ממש התביישתי. ״ אני יכול לשאול איך קוראים לך מתוקה?״ בצורה שהוא שאל את זה , הבנתי שהוא יותר מבוגר ממה שחשבתי , לפחות 26. ״ כן קוראים לי לורן , ולך ? ״ אריק , אני יכול להגיד לך משהו , ״ ניראה לי שכן ״ צחקקתי בביישנות , ״כשראיתי אותך יושבת שם , חמודה כזאת , התפללתי שהכסא שלי יהיה לידך.״ הבטתי בו ונזכרתי בטומי והפסקתי להסתכל עליו וחזרתי להסתכל בטלפון ״העלבתי אותך או משהו?״ ״ לא , פשוט יש לי חבר.״ , ״ אה הבנתי , הכול בסדר מאמי בכול מקרה את קטנה בשבילי.״, כל הטיסה הייתה מביכה מאוד. הוא הביט בי מידי פעם , ואני בו. אבל לא אמרנו כלום. המטוס נחת , הוא קם מהכיסא אמר שלום והלך. קמתי וארגנתי את הדברים ואני ואמא יצאנו. איטליה הייתה פשוט מדהימה , הריח היה של האביב , האוויר היה נקי ורענן. עלינו על מונית ונסענו לבית מלון. הוא היה פשוט יוצא דופן , כל ככ מפואר וגבוה לא מאמינה שהוא רק שלוש כוכבים. חכנו בלובי כדי לקבל את החדר והלכתי לשירותים , בדרך ראיתי את הבחור שראיתי הטיסה , השמעתי קול של בהלה , ״מתוקה הכול בסדר ״ , ״ כן מה מה אתהעושה כאן ״ ״באתי לכאן בטיול מאורגן מישראל״, באמת באיזה משלחת ?״שאלתי בחדשנות ״של אלעל ״ענב ללא היסוס ״ איזה קטע גם אני , ״יופי אז כנראה שאני יראה אותך עוד הרבה.״ חייכתי ונכנסתי לשירותים. הבטתי במראה ונשמתי עמוק , הרגשתי ממש רע שאני מדברת עם גבר אחר. שטפתי את פני והבטתי שוב במראה , פתאום ראיתי דרך המראה את הבחור הזה מסתכל עליי מאחור לא הספקתי להוציא הגה והוא סתם לי את הפה עם נייר לבן מוזר כזה שהיה בו נול כלשהו. ניסיתי להתנגד בכול כולי , בכיתי , נסיתי לצעוק בעטתי בו מאחורה אבל הוא היה מאוד חזק. לאחר כמה שניות הרגשתי חולשה בגוף והתעלפתי .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך