סחר אנושי – 3

22/06/2015 785 צפיות תגובה אחת

כשהתעוררתי הייתי כבר בתוך המשאית , לאחר האונס של נלי המשכנו ליסוע עוד כ3 שעות והמשאית נעצרה , רעדתי מפחד , אולי הם יקחו עוד בחורה , אולי אותי , שני הבחורים פתחו את הדלת ובניהם עמדה אישה מבוגרת שהייתה לבושה שחור , שיער בלונדיני אסוף בקוקו צמוד , היא חייכה אלינו ואמרה לנו לצאת , יצאנו אחת אחרי השניה ורק נלי נשארה לשכב על הריצפה , האישה הסתכלתי עליה והתחילה לצעוק על שני הגברים האלה ״ איך יכולתם לזהם אותה , היא שווה לפחות 10000 דולר , חתיכת אדיוטים , טוב תעבירו אותה למחלקה ב אתן חמודות תבואו אחריי ״ . היא הייתה ממש נחמדה ,אבל היה לה מבט קר ומרוחק נכנסנו לביניין של 3-4 קומות , עלינו במעלית לקומה 2 ונכנסנו לחדר שהיה ריק לגמרי ,שמענו צעקות לאורך כל הדרך האישה המבוגרת התקדמה לכיוון היציאה , וצרחתי אליה ״ למה חטפתם אותנו , מה אנחנו עושות. פה ״ ? היא חייכה אליי יצאה מהחדר ונעלה , היינו שלושה בנות , אני מישראל , אוקסנה מרוסיה וגין מבלגיה , נסיתי לדבר איתן באנגלית אך הן לא הבינו אותי , פשוט ישבנו שם , הסתכלנו אחת על השניה מבוהלות , לא יודעות מה הולך לקרות לנו , לאחר כשעה ניכנסו שני הבחורים ממקודם ואחריהם גבר מבוגר , הם הביאו איתם כיסאות והתיישבו מולנו , המבוגר ציווה עלינו להתפשט רק אני הבנתי אותו , אף אחת מאיתנו לא זזה , ואז הוא צעק ״ תתפשטו או שאני הורג אותכם ״ הוא הוציא רובה קטן מהכיס ואיים אלינו , אוקסנה וגין הבינו מה הוא אומר והתחלנו להתפשט , הם הביטו בנו , וצחקו בקום רם אלינו , בחנו כל איבר בגופנו החשוף , זה היה נורא , אחרי שהיינו ערומות לגמרי המבוגר ביניהם התקרב אלינו והתחיל למדוד את הגוף שלנו , את גודל החזה , אורך הישבן , וכל סנטימטר בגוף ,הוא נגע באיברי פרצתי בבכי ואמרתי לבחור המבוגר באנגלית ״ בבקשה תיתנו לי ללכת , אני ישלם לכם כסף , ההורים שלי עשירים ״ , הוא התקרב אל פניי ממש צמוד , יכולתי להריח את האלכוהול מפיו , הוא הסריח מסיגריות , הוא נתן לי סטירה חזקה בלחי , ומרוב החוזק נפלתי על הריצפה , ״ תיסתמי את הפה שלך מפגרת מישהו הרשה לך לדבר ? ״ עכשיו תתלבשו ״ שלושתם יצאו מהחדר ונעלו אחריהם , המשכתי לבכות על הריצפה והבנות עזרו לי להתלבש , אחרי מאט מאוד זמן נכנסה האישה המבוגרת ונתנה לנו מגש עם כל טוב , היה בו שניצלים , אורז , תפוחי אדמה ירקות ,היא התקרבה אליי וליטפה את פניי , ״בבקשה , תעזרי לנו , אני מפחדת ״ המבט שלה שהיה בהתחלה קר כקרח התרכך , ״ אני לא יכולה לעזור לך מתוקה ,יהרגו אותי״ היא קמה ויצאה מהחדר , אני המשכתי לשכב על הריצפה והבנות אכלו קראו לי לאכול אבל לא היה לי תיאבון ,היה כבר מאוחר האורות פיתאום כבו , כל אחת תפסה פינה קטנה ונרדמה , התעוררנו לקול צעקות , אחד הבחורים שחטף אותנו אתמול פתח את הדלת וצעק עליי לבוא אחריו לא רציתי הבנות חיבקו אותי והוא הפריד בינינו באכזריות קמתי והלכתי אחריו , לאורך המסדרון ראיתי בחורות כלואות בכול התאים , באחד מהתאים הייתה ילדה שנראית ממש קטנה אולי בת 10 היא בכתה , כל כל רציתי לעזור לה אבל אפילו לי אני לא יכולה לעזור אפילו לעצמי , הם לקחו אותי לקומה השלישית , לחדר שהיה רשום עליו ״ פינת היופי ״ ניכנסתי והייתי בהלם , החדר היה פשוט מדהים , הקירות היום צבועים בורוד בהיר והיה מצויר עליו פרפרים ולבבות ,היה שם שידה חומה מלאה במוצרי איפור וטיפוח , משקל , מקלחת , שעווה , פן לשיער ועוד הרבה , הייתה שם בחורה צעירה נחמדה מאוד , ממוצא סין אני חושבת , הושיבה אותי בכיסא ״ את יודעת למה לקחנו אותך ראשונה״ הסתכלתי אליה מבוהלת עד עמקי נשמתי ולא עניתי ,״כי את הבחורה הכי יפה ״ לא ראיתי את זה כמחמאה רק שאלתי אותה הרבה שאלות והיא לא ענתה לי על אף אחת מהן , היא אמרה לי להיכנס להתקלח ועשיתי זאת , כשהמים זרמו בגופי פרצתי בבכי חזק ורעשני , הלוואי שזה היה חלום , שהייתי חוזרת לטיול שכל כך חיכיתי לו חבל שלא הקשבתי לטומי , אוי אני כל כל מתגעגעת אליו , אם אני יחזור הביתה אני בחיים לא יריב אותו שוב , חשבתי על אמא שהיא בטח נורא דואגת , חושבת שהנורא מכל קרה , פיתאום נשמעה דפיקה קטנה בגלל ״ קדימה מתוקונת יש לנו הרבה מה לעשות״ יצאתי עם מגבת והיא הגישה לי שמלה מאוד יפה בצבע בורדו , לבשתי את השימלה והתיישבתי באחת הכיסאות , המשכתי לבכות , הבחורה ישבה לידי וחיבקה אותי , ״ את יודעת , הייתי פעם בדיוק איפה שאת בגלל שהייתי ממושמעת הגעתי לפה ועכשיו אך אחד לא פוגע בי ״ , ״ בבקשה , תגידי לי מה הולך לקרות לי ״ , ״ בסדר , בגלל שאת בתולה את הולכת להימכר לאדם אחד עשיר , שתהיה השפחה שלו , ״ מה , מה זאת אומרת אני יהיה הזונה שלו? התחלתי להרים את קולי ״ כן אבל זה הרבה יותר טוב מלהישאר כאן ולשכב עם 10-14 גברים כל יום ״ אני רוצה לברוח מפה , בבקשה תעזרי לי , ״ תפסיקי , אני צריכה להכין אותך לעוד שעה ויש הרבה מה לעשות תשבי , היא ניגבה את דמעותי והתחילה לאפר אותי , עשתה לי פן בשיער , שעווה בגבות , בשפם , שמה לי אודם בצבע השימלה הביטה בי ואמרה ״ את מוכנה מהממת ״ בחור אחד צעיר שראיתי אותו לראשונה נכנס ״ היא מוכנה״ הוא אפילו לא הביט בי ״ בוודאי קדימה תיקחי את האודם איתך אם הוא ימחק ״ היא חייכה אליי , זרקתי את האודם אליה והלכתי אחרי הבחור הצעיר .


תגובות (1)

ארררגגג
מלחיץ!

23/06/2015 11:12
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך