סלנדרמן – מנקודת המבט של סלנדר

21/06/2013 1562 צפיות 2 תגובות

הכל התחיל מהיום שחגגו לי יום הולדת 15

הייתי ילד מאושר .היה לי את כל מה שהייתי צריך .
חוץ מהנערה שתהייה רק שלי .
הצעתי לה חברות יום לפני יום הולדתי , היא אמרה שהיא תחזיר לי תשובה ביום הולדתי .
היא אמרה לי שהיא תהיה איתי רק שיהיו לי 10,000 ילדים .
הייתי כעוס מאוד ! התחלתי לשבור כל דבר שהיה לידי . את הספרים , החלון , המיטה והמחשב.
עד שהתפתח לי כאב בגב , כאב חד כמו סכין שחודרת אל תוך העור . התפתלתי במקום והרגשתי כאב נוראי. פתאום משהו יצא מגבי , זה היה יד לבנה ארוכה שהגיע לי עד הקרסוליים .
ופוף ! עוד 2 ידיים ! ועוד הרבה ידיים החלו לצאת לי מהגב .לאחר כמה שנים החלטתי שאני אנצל את הידיים שיוצאות ונכנסות רק מתי שאני רוצה מהגב שלי . ואעשה את מה שמי שאני אוהב תהיה חברה שלי . התחלתי להשתגע , ברחתי ליער ושחטתי לעצמי את הפנים . אבל איכשהו הצלחתי לנשום לראות והכל . אבל אף אחד לא יכל לראות את העיניים שלי ,הפה שלי ,או כל דבר שיש לי בפנים .
הפנים שלי נהיו לבנות כמו העננים שבשמיים וגבהתי מאוד . הבגדים שלי נהיו קטנים עליי והבגדים היחידים שמצאתי ביער היה חליפת טוקסידו אלגנטית בצבע שחור עם עניבה אדומה .
התחלתי לארוב למחנות קיץ של ילדים . והחלטתי שאני אתחיל לחטוף ילדים בשביל שהבחורה שאני אוהב תהיה שלי . הייתי מפתה אותם עם ממתקים או לפעמים הייתי מבודד אותם .

והייתי כולא אותם , במקום שלעולם לא אספר איפה הוא …

אני אמשיך מחר את הסיפור :)


תגובות (2)

אני ממש אוהבת את סלנדרמן!
בגלל שאין בי שום סוג של נשמה או רוח טובה (לפחות ככה החברים שלי אומרים, כמו שאני כמובן מסכימה איתם בהומור, מכרתי את נשמתי לשטן…) אני לא מפחדת לשחק בו (לא שזה משחק מפחיד או.משהו).
השגתי את כל ה-8 דפים במשחק אני ממש טובה בו…
אחלה משחק ומקווה שגם אחלה סיפור!
מצפה להמשך!!!

Rock & Roll
מצפה להמשך :)

21/06/2013 07:47

תודה רבה ! אעלה המשך בקרוב :)

21/06/2013 09:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך