גורטינה
שלמות אנשנשים!!!!!
מקוות שתהנו :)
ובבקשה תקראו ותגיבו :)
מאנה דסו~
ומישלי דסו~

עולמה של גורטינה חלק שיני |חדר חדש

גורטינה 02/02/2013 604 צפיות 2 תגובות
שלמות אנשנשים!!!!!
מקוות שתהנו :)
ובבקשה תקראו ותגיבו :)
מאנה דסו~
ומישלי דסו~

"מה זה היה?" אמרתי כמעט בצרחה.
המשכתי בזהירות במסדרון מקווה שלא תהיה עוד הפתעה מיותרת ומפחידה.כאשר עליתי לקצהו ראיתי שמימיני יש עוד דלת ירוקה ולידיה יש קרש עץ.
התקדמתי אל-עבר הדלת,ניסיתי לפתוח אותה אך ללא הצלחה-הדלת לא נפתחה.
לרגע חשבתי מדוע יש כן קרש של עץ,ואז,עלה לי הרעיון,הרי הייתה עוד דלת וכשנכנסתי אליה היה חור ברצפה,יכול להיות שאני אוכל לשים את קרש העץ מקצה אחד לקצהו השני אם יספיק.לקחתי את הקרש וגררתי אותה ברצפה במשך המסדרון,כשהגעתי למקום המפגש ביני לביין המקק פניתי ימינה התקדמתי ואז ראיתי את הדלת,נכנסתי לתוכה-ניסיתי לשים את הקרש והצלחתי,בזהירות התקדמתי אליו לקצה השני-פתחתי את הדלת ויצאתי.
שמה-ראיתי הפתעה לא נעימה-את הבובה חסרת הראש שראיתי במוזאון.
התקדמתי לעברה כמה צעדים לקחתי את המפתח הכחול שהיה על הרצפה,וראיתי את הבובה חסרת הראש פוסעת לעברי,אחרי פסיעה אחת,היא התחילה לרוץ אחריי.
"אההבההלההה!!" צרחתי צרחה מוזרה ורצתי לכיוון הדלת,פתחתי אותה,נכנסתי לאותו החדר,עברתי על הקרש,כאשר הגעתי לצד השני הקרש התמוטט והבובה נכנסה לחדר ונפלה לתוך הקרע הענק.
הסדרתי את נשימותיי מההתקפה המפחידה הזאתי ויצאתי מין החדר.
המשכתי במסדרון בעודי רואה עוד יד צצה,היא תפסה ביידי מאוד חזק שהיה רצונה נראה שהיא רוצה לשבור אותה.ניסיתי להימלט מאחיזת ובנס הצלחתי,והיד-רק נכנסה בחזרה לקיר.
התקדמתי וראיתי פתק שהיה כתוב עליו "להזהר מהיידים"
"טוב.." מילמלתי והתקדמתי,הפעם מאוד בזהירות,המשכתי במסדרון השני לכיוון הדלת שמצאתי ליידה את הקרש,פתחתי אותה אם המפתח והיא נפתחה.
נכנסתי ,ראיתי על הקיר שניי עיגולים ענקיים שדומים לעיינים וחור בקיר בצורת דג,היו עוד שניי דלתות,אחת שמאלית בצבע סגול,וימנית בצבע תורכיז,נכנסתי לדלת הימנית וראיתי שמונה עמודים בגובה שלי,על אחד מהם היה מצוייר איש קטן בצבע שחור,וכשהתקרבתיראיתי שהיה כתוב ליידו בכתב קטן 'רוצה לשחק מחבואים?' ולפתע הציור של האיש נעלם,על שאר העמודים הופיעו וילונות קצרים.
"אז אני צריכה למצוא אותך?" שאלתי את העמודים ולא היה מענה. 'כנראה שכן' החלטתי.
פסעתי לכיוון העמוד השלישי,פתחתי את הוילון ומתחת לוילון היה ציור ירח-פתאום האורות נחלשו.
"שיט" אמרתי ושמעתי פסיעות.
"אימאלה!!" מלמלתי ובמהירות פתחתי את הוילון שאחריו,מתחת וילון זה היה מצויר אותו האיש השחור,האורות חזרו לקדמותם אך שמעתי משהוא נופל,והבחנתי בציור מסוים של טבח חותך זנב-דג שזנב הדג נפל ארצה,אספתי אותו ויצאתי מין החדר.
נכנסתי לדלת השמאלית הסגולה והחדר היה נראה כחדר מחסן,היו שמה הרבה קופסאות וחמישה פסלים של ראש,התקדמתי,ושמתי לב שגם הראש התקדם.
"טוב" אמרתי מפוחדת.התקדמתי עוד צעד וככה גם הפסל עשה.המשכתי עוד צעד-הפסל התקדם לעברי עוד צעד,לא יכולתי לשאת את זה אז פשוט ברחתי מהחדר.
אחריי כמה דקות נכנסתי עוד הפעם-ואותו הפסל עמד במקום,התקדמתי צעד,והוא עשה את מה שהוא עשה מקודם,הפעם החלטתי לא לברוח,להשאר ולראות מה הפסל יעשה לי-אף על פי שזה רעיון גרוע.
הפסל התקדם לעברי,עוד צעד,ועוד אחד,ועוד אחד,עד שברגע מסוים הוא נפל ונשבר.
"?" לא הבנתי מה פשר הדבר,אבל ראיתי שבין חלקקיו השבורים ישנו ראש של דג.
אספתי אותו.
אחריי שאספתי אותו ראיתי שיש ציור על הקיר,ומתחת פתק,כנראה שזה אחד מהפתקים שמסבירים את הציור.
נגשתי וניסיתי לקרוא,אך היו כמה מילים שלא הבנתי.
"this rose is your ??? if it ??? your be ???" אני לא מבינה מה כתוב כאן…..
"שיהיה" התעלמתי מהמילים שאני לא יודעת,אכן אני גרועה באנגלית.
יצאתי מין החדר והסתכלתי על הקיר,'יכול להיות שאני צריכה להכניס את שניי החלקים האלו לקיר?' חשבתי ואכן עשיתי זאת,אחריי שניות שמעתי קול של חתול 'מיאו' מאוד חזק ופתאום נפתח שביל.
עברתי בשביל והגעתי לעוד חדר.


תגובות (2)

אנחנו נואשות XD
בבקשה שמישהוא יקרא ויגיב XD
בבקשהההה!
עבדנו על זה כ"כ קשה!
מאנה דסו~
ומישלי דסו~

02/02/2013 02:49

תמשיכוווווווווו אוד פרק אני רוצה אוד תמשיכו זה מותח תמשיכו וכן אנשים תגיבו זה סיפור טוב איפה קולם ? טוב סיפור 100מם תמשיכו XD

03/02/2013 11:39
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך