me and myself
אני מקווה שמי שקורא את הסיפור יאהב את הפרק ויגיב, ואני יודעת שהפרק שולי ולא מעניין. והפרק הזה הוא מנקודת המבט של אליס. ואם אין תגובות אין המשך

על הקצה, פרק 3

me and myself 07/04/2014 769 צפיות 7 תגובות
אני מקווה שמי שקורא את הסיפור יאהב את הפרק ויגיב, ואני יודעת שהפרק שולי ולא מעניין. והפרק הזה הוא מנקודת המבט של אליס. ואם אין תגובות אין המשך

אני מנסה להסתיר את הצליעה שלי בזמן שאני גוררת את עצמי לחדר האוכל.
על המגש שלי מונחות שתי קערות, בתוך אחת מהן סלט ובשנייה דייסה.
הסלט נראה טוב, והדייסה מדיפה ריח מתוק אך אין לי תיאבון, ההעלמות של אייט מציקה לי, היא לא הייתה הולכת מבלי להגיד לי כלום.
אני מתופפת בעדינות על השולחן, סורקת במבטי את התלמידים, כולם יושבים לפי קבוצות ולפי שכבות הגיל, הבוגרים יושבים בפינה הצדדית, והצעירים תופסים את שאר המקום, בדרך כלל אני ואייט נהגנו לשבת בפינה המרוחקת ביותר, מנותקות מהסביבה אבל שהיא לא פה אני צריכה לשבת לבד.
אני מרימה את מבטי מהשולחן שצבעו מתקלף ומבחינה בחבורת תלמידות המתקרבת לכיווני, הם נראים מבוגרים יותר, בגיל של אייט "תגידי, זה נכון מה שאומרים הילדה המוזרה עם העיניים המפחידות באמת נעלמה?" קולה הגבוהה והצפצפני של הילדה גורם לי לצמרמורת קלה, היא לא נראתה כול כך עצובה ששאלה זאת "אייט היא לא מוזרה" קולי משתווה ללחישה שקטה "אבל זה נכון?" היא שואלת שוב "כן" אני רק רוצה שהיא תעזוב אותי בשקט, אני מרימה את ראשי ורואה את פנייה, שיער בהיר וארוך, עיניים גדולות ושחורות, ולבוש לא כול כך צנוע, אני בוחנת את חבורת התלמידים שסיבבה, ילדה בעלת צבע עור שזוף ושיער כהה וארוך במיוחד עומדת לידה, ומאחוריה עומדות עוד כמה תלמידות שנראות העתק מדיוק שלה.
הן מסתובבת חזרה למקומן, שכולן מזדנבות אחר הילדה עם הקול הצפצפני והגבוהה.
אני חוזרת להביט בדייסה שלי אך לפתע דלתות החדר נפתחות והמנהל עומד בפתח, ביחד עם כמה שוטרים.


תגובות (7)

מחכה להמשך!!
זה ממש מסקרן אותי לדעת לאיפה תתפתח העלילה

07/04/2014 22:46

וואי, פרק מדהים! את חייבת להמשיך כי זה ענק!

10/04/2014 09:22

תמשיכי!!!!!!!!!!!!
יא איך לא ראיתי?!

10/04/2014 09:41

(אני אומרת מראש,אני לא טובה במחמאות)
למה נטפלים לילדה הכי קטנה שאין לה יותר הגנה כי היא לבד?!
זה לא הוגן!הילדה מנסה להיות כמו חברה שלה אבל היא לא מליחה!
(וסימני קריאה זה עקה עם קול עצוב.טון של הכחשה,שתדעי..)

17/04/2014 00:36

    1.הם לא באמת מכירים את אליס, הם מכירים רק את אייט אז הם נטפלים אליה רק בגלל שאייט לא משתלבת איתם
    2, הם לא יודעים שהיא מנסה להיות כמו אייט, הם משערים שהיא עצובה אבל הם לא יודעים כמה העלמות פגעה בה

    17/04/2014 06:38
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך