me and myself
להתחיל את הסיפור?

על הקצה (סוג של הקדמה)

me and myself 26/03/2014 676 צפיות 5 תגובות
להתחיל את הסיפור?

פנייה עדיין חרוטות במוחי, רק לפני כמה ימים היא נעלמה, חלק חושבים שברחה, חלק שנחטפה, ויש עוד חלק שחושבים שהיא התאבדה, מחשבה שאני מרחיק ממוחי. תקתוק עדין נשמע בדלת. "פתוח" קראתי למי שעומד מצידה השני, הדלת נפתחה ושם עמדה אליס. "כן אליס, מה מבוקשך?" שאלתי אותה, פנייה נראו מודאגות. "המנהל, זה נכון מה שאומרים על אייט, היא באמת נחטפה? היא לא תחזור יותר?" שמעתי את הרעד העדין שבקולה, אליס היא החניכה הצעירה ביותר בבית האומנה. שיערה הפרוע הסתיר את פנייה אבל עדיין יכולתי לראות את הדמעות הזולגות ומשאירות שבילים רטובים על לחייה הסמוקות. "אליס אני בטוח שהיא תחזור בקרוב" שיקרתי לה, לא יכולתי להגיד לה שלשוטרים אין שום קצה חוט בשביל לדעת איפה היא, שפתייה הוורדרדות נמתחו לחיוך רחב. "תודה המנהל" היא אמרה בקולה הילדותי וסגרה אחריה את הדלת.


תגובות (5)

אני חושבת שההקדמה הייתה צריכה להיות ארוכה יותר, כי יש הקדמה שהיא לא מובנת אבל מסקרנת, ויש פסקה מפרק של סיפור שחצו אותה לשניים וחצי אחד הדביקו וקראו לזה "הקדמה", מלבד זה השפה גבוה, הניסוח נהדר, התיאורים משתלבים יפה (הייתי אפילו מוסיפה עוד) ו… מצפה בכיליון עיניים לפרק הראשון!
ושיהיה ארוך כן?

26/03/2014 22:17

כן כן תמשיכי!

27/03/2014 07:06

מדהים הכתיבה פשוט מושלמת !!

27/03/2014 08:21

    וואו, לשמוע מחמאה כזאת ממך זה הישג גדול בשבילי, כי אני חושבת שאת כותבת מדהים.

    27/03/2014 15:18

אהמ מייקל, תתחברי שנייה למייל.

27/03/2014 15:19
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך