~flowers~
עזרהה אין לי רעיונותת

פקודת ניצחון: חלק 1

~flowers~ 05/03/2015 897 צפיות 6 תגובות
עזרהה אין לי רעיונותת

״זה קרה אז.. לפני כמה שנים טובות, 1976.. השנה שהכל השתנה בה,״ סבא התחיל לספר לי את סיפורו, ועל פניו מבט זחוח. ישבתי על הרצפה בישיבה מזרחית, ידי על ירכיי, ראשי מורם ומבטי מיושר אליו. אל סבא. שיערי קלוע בשתי צמות בלונדיניות ארוכות שהשתפלו לאורך חזי.
״מה אז קרה סבא?״ שאלתי בקול מתוק של ילדה קטנה. מזיזה את ראשי ופוערת את עיניי בתימהון.
״מה שקרה זה..״ התמונה התחילה להתבהר וצבעי שחור לבן נצבעו כנגד עיניי.
* * *
״מימינך!״ דרק צעק לעבר הבחור שחור השיער, ברוק. ברוק בקושי שמע משהו, היריות טשטשו את שמיעתו והוא נע בהרף לכל כיווניו. אך לרגע הכל נעצר והוא שמע את קולו הפועם של דרק, בן רגע הוא התכופף וזע לימינו, כדור הברזל שנורה מהרובה פגע בדיוק בחזהו. וצבעי הלבן שחור נכתמו באדום בוהק.


תגובות (6)

אם אין לך רעיונות אז למה את מפרסמת את זה?
אני רוצה עוד!
מה שכן הפריע לי שזה קצר מדי, כאילו אין פה שום עלילה, את מכריחה אותי לחכות למשהו. ואני לא אוהב את זה, יש פה יותר מדי שאלות וזה לא אמור להיות ככה, אמורה להיות מתח, לא מיליון שאלות.
אבל, תמשיכי. מוקדם מדי כדי לשפוט

05/03/2015 19:45

    חחח אוקי.. מצטערת שאני משלה אתכם פשוט היה לי רגע וחשבתי שעם התגובות תגיע ה מוזה והרעיונות אז אני אנסה להמשיך לכתוב(:

    05/03/2015 19:48

flwers my lovee!!! that a great start and I want more!!! I also need your help. do you have kik?

16/03/2015 21:35

    I do. And thank youu i love you too! Come to mail i will sent you the name.

    17/03/2015 08:34

אני כל כך אוהבת את הכתיבה שלך את כותבת בצורה מעניינת שגורמת לרצות להמשיך לקרוא עוד ועוד

12/04/2015 11:29

    תודה! העלית לי חיוך על הפנים (:

    12/04/2015 11:30
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך