vladilin
מקווה שתאהבו ותרצו לדעת את ההמשך

פרק ראשון: סחר

vladilin 31/03/2012 765 צפיות 7 תגובות
מקווה שתאהבו ותרצו לדעת את ההמשך

הקדמה:
אז ככה אני מפרסם כרגע חלק מהפרק הראשון וזה רק בשביל לדעת עם זה מעניין אתכם או לא ועם שווה או לא שווה להמשיך עם תאהבו אני מבטיח שבוע הבא לעלות את כל הפרק הראשון משם תהנו :)

פרק ראשון: סחר.

מארי אנטואנט אישתו של מלך צרפת לואי ה-16 אמרה "אם אין להם לחם שיאכלו עוגות" משפט שבמהרה עורר בעם הצרפתי זעם ואולי גם היה גורם קטן אך גורם למהפכה הצרפתית המפורסמת. צרפת לא השתנתה הרבה מאותם שנים רק האנשים השתנו בה.
אני יושבת פה כבר שעות וחותמת על מסמכים שפשוט אין לי כוח לקרוא אותם זה כבר לא ישנה הרבה עם אני יקרא את המסמכים או שלא כי במילא אני לא יבין מה כתוב שם. אני רק מחכה לשעה שש שג'יררד בון העורך הראשי יגיד לי שאני יכולה להשתחרר הביתה. ובנתיים אני יושבת במשרד שהוא מטר על מטר מול שולחן קוראת חותמת ושוב קוראת ועם יש בעיה מתייעצת ובזה כל העבודה שלי מסתכמת. ואני עוד חשבתי שאני יבוא לעבוד בעיתון וישר יביאו לי לכתוב כתבות וישלחו אותי לכל מיני מקומות ואירועים.
השאלה שמעסיקה אותי כרגע זה מה אני יכין לאכול כשאחזור הביתה הדבר היחיד שיש לי בארון זה ספגטי ובמקרר יש לי חתיכה קטנה של גבינת פרמזן שגידלה על עצמה עובש ובקבוק יין אדום שעומד במקרר עוד מליל חג המולד שבסופו של דבר עשיתי אצל ההורים ואפילו לא פתחתי לשתות ולטעום את היין.
והינה הגיעה הרגע המיוחל הדקה האחרונה לפני שאני יכולה לקום מהכיסא הזה שישבתי עליו קרוב לתשע שעות בלי לזוז חוץ משלוש פעמיים שהלכתי לשירותים או להכין לעצמי קפה והינה מגיעה הרגע אפשר כבר לספור את השניות האחרונות והינה זה בא עשר,תשע,שמונה,שבע,שש,חמש,ארבע,שלוש…
"קתרין את יכולה לבוא אלי למשרד" זה היה ג'יררד שהיה בעל קול צרוד מכל הסיגריות שהוא מעשן.
קמתי מהכיסא ומרגליי נשמעו צלילי חריקה של העצמות. יצאתי מהמשרד והלכתי למשרד של ג'יררד שהיה ממש שני משרדים נוספים ממני שכבר שם לא הופיעה אור אפילו לא היה אור של המונה הקטנה של מסך המחשב. נכנסתי למשרדו והוא הורה לי לשבת בכיסא מולו. הוא הוציא מהמגירה קלסר עבה שהיה מפוצץ והיה נראה שעוד דף אחד הולך לפוצץ שם הכל. הוא פתח אותו דפדף ונעצר הוא הסתכל במבט מתעניין על המסמך שהיה בניילון הוציא אותו ונתן לי. לקחתי מידו את המסך למסמך היתה מחוברת תמונה של אישה שנראתה כבת שלושים אולי אפילו קצת פחות שיערה היה שחור ענייה גדולות ולראשה משקפי שמש.
"זאת ז'ורז'ט ארדן היא חשודה בכך שעוסקת בסחר באנשים המשטרה חקרה אותה אך לא הוציאה ממנה כלום ובגלל שיש חוסר בעדים וראיות שיחררו אותה, ובגלל שאחי עובד במשטרה והוא היה אחד החוקרים שחקרו אותה הוא סיפר לי על כך והוא רמז לי על כך שהוא מעוניין שאני יבדוק לעמק את העניין וכפי שאת יודעת עיתונאים הם החוקרים הטובים ביותר, ואני מאמין בכך שהגיעה הרגע שלך ואת יודעת טוב מאוד שאני לא הייתי נותן לאף אחד חוץ מעצמי לעשות את הכתבה אבל אני מאמין שתצליחי, עכשיו קחי את הקלסר הזה יש פה את כל המידע הנחוץ בשביל להתחיל. ואני רוצה כתבה בת לפחות אלף מילים עד השישי למאי".
ג'יררד הושיט לעברי את הקלסר עבה כרס ואני לא ידעתי מה לעשות ומה להגיד מלמלתי משהו קמתי מהכיסא ויצאתי ממשרדו כשאני לא מבינה עד הסוף מה הוא רוצה שאני יעשה. הלכתי לכיוון המשרד שלי השלכתי את הקלסר על השולחן ונפלתי מכיסא כשבראש שלי עוברות מחשבות של מה אני צריכה לעשות ומאיפה אני אמורה להתחיל. סחר סחר סחר זה מה שהיה בראשי סחר באנשים כאן בפריז כאן בצרפת ואני עוד חשבתי שזה משהו שקורה רק בארצות עולם שלישית כמו הודו או מקסיקו או בדרום אמריקה אבל כאן במרכזה של אירופה במרכזה של צרפת יש עסק של סחר באנשים איך אני מתחילה לחקור את העניין לעומק אין לי מושג ורק לחשוב שיש לי חודש ימים להביא לג'יררד את הכתבה.


תגובות (7)

האמת כשראיתי שהעלת ישר רצתי לקרוא את זה..
וממש אהבתי!!
אפילו שעדיין לא רואים את העלילה באופק אהבתי מאוד!!
ועוד איך המשך!! המשך המשך והמשך!!
ואממ עדיין אני רואה שיש לך טיפה בעיה עם הפסיקים אבל לא חשוב..
אהבתי מאוד!! ואשמח להמשך!!

31/03/2012 14:29

המשך מיידדד ….. תמשיכי סיפור מעלף .. ומעייין יאלה רוצה כבר המשךך …
יש טיפה בעיה עם פסיקים והכל ניראה כגוש אחד .. אבל בכללי אהבתייםם מאוהדד
תמשיכיי

31/03/2012 14:49

-____- הבעיה לרוב עם הפסיקים והנקודות לא אצלי אלה אצל המקלדת שלי…כפתורים מפגרים סורי…ותיקון קטן אני לא בתתתת אני בןןןןן :) ותודה על התגובות ^^

31/03/2012 14:53

סיפור נורא נורא נורא יפה
ואני בתור אחת שלא אוהבת סיפורים כאלה
אז מחכה להמשך!!!!!!!!!!!!!

31/03/2012 15:08

פיסוק לקוי. מאוד. לא ניראה כאילו יש לך מושג איפה להכניס פסיקים ואיפה לא. הדרך לפתור את זה זה פשוט להגיד את המשפט בקול רם, ואיפה שעושים עצירה קטנה לקחת אוויר שם יהיה פסיק וכשמסיימים אותו שמים נקודה (אובייסלי). תחילית י' זה רק בנסתר עתיד (הוא יעשה), במקרה של גוף מדבר זה תחילית א' (אני אעשה).
כל השאר היה ניראה בסדר (או שאני פספסתי משהו??)
בהצלחה.

01/04/2012 05:11
Gal Gal

מסכימה שהפיסוק קצת לא במקום…
אבל הסיפור עצמו נשמע ממש מעולה! זה גם הסגנון שאני אוהבת ( :
מחכה להמשך,
גלי ♥

01/04/2012 13:50

נשמע טוב, מחכה להמשך…

02/04/2012 04:20
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך