Little Piece Of Paradies
לא יצא מפחיד-_- באסה
מקווה שלא סבלתם p;

צחוק של ילדים

Little Piece Of Paradies 09/02/2014 723 צפיות 2 תגובות
לא יצא מפחיד-_- באסה
מקווה שלא סבלתם p;

לפעמים שאני לבד בבית אני שומעת קולות מצמררים,
גבר ואישה ילד וילדה וכולם לוחשים רק לי ״מישל מישל….״ הם שבים ולוחשים לי.
אני לא יכולה לעשות כלום הקולות עוברים דרך מחממי אוזניים אוזניות ואפילו דרך אטמים…
הגעתי למצב שאני כלכך נלחצת שיום אחד מצאתי את עצמי עם אטמים ומעליהם אוזניות הביט הענקיות שלי ומעל זה צעיף גדול שקשרתי בקשר כפול ואפילו כדי שזה יהיה הדוק שמתי על כל זה תחתונים ולא היה אכפת לי כמה מגוחך זה נראה.
באותו הרגע הייתי מוכנה לשבור את הקופה הקטנה בחדר שלי ולתת את כל מה שחסכתי עד היום למרות שזה לא הרבה כי מ16 שנים של חיסכון יש לי רק 2000 שקל לידי היצורים כדי שיעזבו אותי.
עם כל הלבוש המשונה על הראש נשכבתי על המיטה שלי והפעלתי מוזיקה והשיר התחיל אך שמשהו בו היה שונה השיר it most be love של הביטלס השתנה ולקח לי זמן עד שהבנתי את המשמעות של מה ששמעתי.
״it most be love love love mishel…. mishel…. Love love love is all you need"
ופתאום התחלתי לרעוד תחושת אימה שטפה אותי ואחריה הגיעה תחושה שלא חוויתי כל כך הרבה זמן זעם-זעם טהור על היצורים הבלתי נראים שמלחששים לי באוזן כבר שנים,על כך שבגללם אף פעם לא חווויתי שקט,על כך שאני לא יכולה לשמוע מוזיקה ואת החלומות שאיבדתי כל השנים יחסתי להם.
״מה???״ צעקתי ועצרתי מתנשפת ״מה אתם רוצים???״ צעקתי בקול חזק וחריף עוד יותר והלחשושים עצרו לשניה ופתאום שמעתי באוזני לחשוש גברי ״אותך אנחנו רוצים מישל ולא אף אחד אחר״
ומולי הופיעו ארבע צלליות של שני אנשים בוגרים כנראה בעל ואישה ולידם שני ילדים קטנים ילד וילדה
ואמרתי ״מה אתם רוצים ממני?״ והקול הנשי אמר ״עזרה״
הפעם לא רציתי לקחת את הסיכון שיערתי לעצמי שהעזרה לא תסתכם בלטפס על עץ כלשהו או משהו בסגנון.
״מה אתם צריכים?״ אמרתי בקול יבשושי ומתלבט ״את הנשמה שלך מישל אנחנו צריכים היא נלקחה מאיתנו כשבתנו השנייה חזרה לגלגול נוסף מישל נשמתך היא נשמת בתי…מישל…״ אומרת האישה
״מה?????״ צעקתי ״בחיים לא!!!״ ופתאום ברגע לא צפוי פרצו שני הילדים בבכי.
דמעות שחורות שברגע שנפלו מפניהם הכהים כמו הלילה נעלמו באוויר כעשן שחור.
ופתאום הם נעלמו כולם נעלמו תחושת הקלה הציפה אותי והלכתי להתקלח כדי להתנקות מאותו היום.
נכנסתי לאמבטיה ובבת אחת תחושת משיכה בשיערי הכניסה את כל ראשי למים בלי יכולת להתנגד.
אך למרות זאת ניסיתי ונאבקתי כדי להשתחרר ולבסוף הצלחתי לתפוס את המספריים שליד האמבטיה.
וברגע לא צפוי אחד חתכתי חתיכה מבשר הצללים שצף לידי שחור באמבט , נשמעה צרחה והיד שחררה אותי , העלתי את ראשי אל מעל המים ונשמתי לרווחה.
עליתי לישון ומדקרת כאב תקפה את גבי דידתי מתוך חצי שינה לאמבטיה וראיתי מאחורי שביל של דם.
הסתכלתי על חולצתי שכעת מוכתמת בדם וכמעט התלפתי.
ירדתי למטה במדרגות בזריזות ופתאום התמוטתי על רצפת המטבח ושלולית דם הקיפה אותי.
בעוד אני גוססת אני שומעת מסביבי את הקולות של משפחת הצללים מברכים את נשמתי לחזרתה.
וכשאלה מפסיקים אני רואה שני פרצופים שחורים כמו הלילה ונטולי תווי פנים רוכנים מעליי ילד וילדה.
ראייתי מטושטשת והזיכרון האחרון שלי הוא צחוק של ילדים….


תגובות (2)

יפה ומפחיד :)

09/02/2014 12:23

מדהים ויפהפייה!
אהבתי מאוד.
ניסוח טוב וכולי…
מדהימה!

16/04/2014 00:35
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך