Little Piece Of Paradies
מקווה שאהבתם מצפה לתגובות:)

ציידת הרוחות -הקבוצה בשחור פרק2

Little Piece Of Paradies 27/09/2013 863 צפיות תגובה אחת
מקווה שאהבתם מצפה לתגובות:)

נכנסתי עם האישה לבניין היא אמרה שקורים לה לונה.
בדרך שאלתי אותה מה זה הקעקוע בצורת קשת [לא הצבעונית] והחץ משפד את האות G ולמה לה יש 3 נקודות מתחת לקעקוע.
-"לי יש את שלוש הנקודות האלה כי אני מנהיגת שבט ציידי הרוחות של האזור שלנו."
-"את תמיד מקבלת אנשים בעצמך?"
-"לא תמיד מדי פעם,אבל את נבחרת על ידי המנהיגה הגדולה שלנו להיות תחת חסותי."
-"ומה זה אומר?"
-"שבעתיד את תהי היורשת שלי ולקעקוע שלך יצטרפו שלוש הנקודות,את אמבר תנהיגי את השבט."
-"לנקודות האלה יש משמעות? ומה בכלל אומר הקעקוע הזה? ומה זאת אומרת ציידת רוחות?"
-"יש לך הרבה שאלות ואני מבינה אותך אז בואי נלך לאט,הנקודות האלה מסמנות אחת את ההגנה של האלה,השנייה מסמנת את היותך נבחרת האלה,והשלישית נועדה כדי להעניק לך את הבטחון העצמי והכח לבחור נכון,לשאלתך השנייה האלה הגדולה בוחרת נבחרים מסוימים פעם בדור בכל אזור והם צדים את הרוחות השחורות שנבראו יחד עם האלה ומשחר האנושות היא נותנת לאנשים מסוימים כישרון לראות רוחות וציידת רוחות המשמעות שאת חלק מאיתנו."
-"וואו לא העמסת בכלל אני אתמודד,אבל אם אני לא רוצה להצטרף אליכם?"
-"האלה בירכה אותך במתנה גדולה אמבר למה את רוצה לסרב לה?"
-"כי יש לי אחות קטנה להשגיח עלייה אנחנו יתומות ואין מי שישגיח עלייה…"
-"תוכלי תמיד להצטרף אלינו ונוכל לשים אותה בקייטנת השבט שלנו רובם ציידי רוחות צעירים אבל חלקם כמוה היא תוכל להסתדר שם יטפלו בה."
-"בסדר אבל למה את כלכך מתעקשת עליי?"
-"המוטו של ציידי הרוחות הוא לעולם לא לוותר ובנוסף לכך יש לך יעוד ברור לא כל יום נבחר צייד להיות היורש ואולי היעוד שלך אפילו גדול מזה."
-"אוקיי אני מסכימה להצטרף מה צריך לעשות?"
-"לאחותך אנחנו נדאג כבר טקס הכניסה שלך יהיה מחר אך היום תצטרכי לעבור שני מבחנים ומחר יבוא המבחן הגדול שלך."
-"עכשיו אני כבר לא דואגת תודה על הכל איפה האימונים?"
-"בדיוק הגענו"
ואז נכנסתי לחדר עם מלא מכשירים מוזרים ועדיין מלאה בשאלות
וככה ההכשרה שלי התחילה
המשך יבוא…


תגובות (1)

יפה! יש המשך?

29/09/2013 05:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך