סיפור מרתק ומלא הפתעות .

צלילי הנקמה (חלק א')

26/10/2010 881 צפיות תגובה אחת
סיפור מרתק ומלא הפתעות .

קמתי ,חדרי היה חשוך , אור חלש ואפור נכנס מתריסי חלוני , פתחתי את החלון , הרקיע היה קודר ואפור , הרחוב היה ללא איש , זוהי הייתה שעת צהריים , בליבי הייתה תחושה של מועקה אך לא ידעתי למה .
שמי דניאלה מימון אני בת יחידה לאם חד הורית , אמא לעולם לא נהגה לדבר על אבי , איני זוכרת כלל את אבי . אני בת 22 סיימתי לפני שבוע שירות לאומי , התחביב העיקרי שלי הוא מוזיקה , מוזיקה היא חיי , כשאני שומעת מוזיקה אני נעלמת לעולם אחר , תמיד שרתי , אך לא פיתחתי את זה , אנשים התפאלו ,נדהמו מקולי , אבל בגלל שאני בחורה דתייה אין לי כל כך איך לפתח את זה פה בבני ברק .
לאחר ששטפתי את פניי וציחצחתי את שיניי הלכתי לכיוון הסלון , עברה בי צמרמורת שבחיים לא הייתה לי , אך לא ידעתי מה זה . לאחר שסיימתי לקרוא פרק בתהילים הייתה דפיקה בדלת , יכול להיות שזאת חברתי מעיין , קמתי לפתוח את הדלת ולפניי עמדו שני גברים חסונים עם מדיי משטרה , לא הבנתי מה משטרה עושה מחוץ לבית שלי , בהיתי בהם כאילו נפלו עליי מהשמיים . אחד השוטרים פנה אליי ואמר לי "משפחת מימון ? "
"כן " אמרתי
" את דניאלה מימון ? "
"כן , יש איזשהי בעיה ? "
" אפשר להכנס ? "
" בוודאי " ליבי פעם בחוזקה , לא הבנתי מה הם רוצים ממני . הכנתי לשניהם קפה ולי נס קפה , הוצאתי עוגיות ושאלתי " מה הסיבה שהגעתם הנה ? יש בעיה ? "
" תשמעי , הגיעה לתחנה שלנו דיווח כי נמצאה גופה של אישה כבת 53 בגן סאקר בירושלים , אנחנו צריכים שתתלווי אלינו לזיהוי הגופה " .
גופי נדם
" אתם חושבים שזאת אימי ?? "
" בשביל זה את צריכה לבוא איתנו עכשיו ".
קיבלתי סחרחורת , הרגשתי שאני לא יכולה לקום מהספה , אמרתי לעצמי שלא יכול להיות , בבוקר ראיתי את אמי היא הלכה לעבודה , כמו כל יום רגיל , מה השתנה פתאום ? , איך היא הגיעה לגן סאקר ? בירושלים ? איך ? .
לאחר שהגעתי עם השוטרים , חיכיתי בחדר אפור וקטן , אור חלש הפיץ את החדר , חיכיתי כחצי שעה עד שאישה כבת 25 לחייה נכנסה וקראה לי להתלוות אליה , הלכתי במסדרון הצר , הגענו לחדר ובו מיטה ועליו גופה מכוסה בסדין אפור , היו שני שוטרים איתי והאישה ההיא , האישה שאלה אותי "את מוכנה לזיהוי הגופה ?"
"כן " אמרתי , גופי רעד .
הסתובבתי לכיוון הנגדי של החדר מבלי לראות את הגופה , היא הרימה את הסדין ואמרה " את יכולה להסתכל לגופה ? " .
הסתובבתי , חשכו עניי , גופי נפל על הרצפה , ראיתי את פניי אימי כחולות לבנות לא יודעת מה זה כל כך היה , ענייה עצומות , פיה יבש . לאחר 10 שניות של הלם צרחתיי , רצתי לגופה , " אמאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!" לא ידעתי לאיזה מציאות התעוררתי , התפללתי שזה סיוט , אך זה לא היה כך , השוטרים הבינו כי מדובר באימי . לאחר 10 דקות שאני שרועה על מיטת אמי בוכייה , השוטרים לקחו אותי , פתאום לא ידעתי איפה אני , היכן אני נמצאת , מה קרה .

המשך יבוא ….=]


תגובות (1)

ואאווו ממש מוכשר *~*
תמשיך תמשיך D:

09/10/2011 15:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך