DarkBear
טוב... המון זמן לא הייתי פעיל, ואני גם לא יודע אם עדיין אני זוכר כיצד לכתוב סיפור :\

קרון הרכבת פרק 1

DarkBear 21/11/2015 695 צפיות אין תגובות
טוב... המון זמן לא הייתי פעיל, ואני גם לא יודע אם עדיין אני זוכר כיצד לכתוב סיפור :\

בילי ישב בקרון הרכבת, לוגם מספל התה וצופה בארוחתו באי נעימות. מולו ישבה ליסה, קוראת את ספרה ומדי פעם מביטה בבילי תוהה מדוע אינו אוכל.
זמן מה לאחר מכן נכנס איש לקרון "שלום" אמר לנערים, "מצטערים, אנו לא מבינים ספרדית" ענה בילי, חושב לעצמו האם הוא ניחש נכון את השפה.
האיש נראה מבולבל, כנראה לא הבין אנגלית, הוא ניסה לעבור לשפה אחרת "האם אתם מבינים אותי עכשיו?" שאל בצרפתית.
ליסה נראתה עצבנית מפני שלא יכלה להתרכז בספרה, ויצאה מן הקרון. "סליחה, אבל איני מבין את השפות שאתה מדבר בהן" ניסה לענות לו בילי באנגלית, אך הבין שהאיש לא מבין את דבריו.
האיש התיישב במקומה של ליסה, בזמן שבילי נגס לראשונה בארוחתו.
האיש הוציא ספר והחל לקרוא בו. בילי הבחין בכריכת הספר: רקע לילי מדהים, במרכז דמות בעלת מסכה עליה שרבוט של דרקון אדום בצד העין, בצד הכריכה ניתן היה לראות אסיר, שיערו היה שחור וארוך ופניו היו חסרות עיניים.
בילי בהה בכריכה, העתיק את שם הספר מהכריכה ליומנו חושב האם יוכל למצוא אותו מתורגם לאנגלית.
בילי לא יכל להתבונן בארוחתו, הוא יצא מהקרון לראות מה קורה עם שני חבריו. בילי הסתובב בין הקרונות במטרה למצוא מישהו מחבריו, בילי הרגיש מתסכל. לאחר כמה דקות של חיפוש מצא את חברו דייב באחד קרונות, נראה כי דייב היה עסוק בלימודיו, הוא כתב משפטים בשפה לא מוכרת במחברתו.
בילי העז להפריע לו, הוא רצה להפסיק את תחושת התסכול. בילי נכנס לקרון וראה שדייב נראה כעוס מאוד. "מה קרה?" שאל בילי אך דייב לא ענה, הוא המשיך לכתוב את המשפטים במחברתו. בילי הסיק כי דייב פשוט לא מצליח להבין נושא מסוים במה שהוא לומד, דייב תמיד התעצבן כאשר לא הבין נושאים בלימודיו.
בילי לא קיבל את היחס שרצה, הוא ראה שדייב עסוק בלימודיו. בילי יצא מהקרון, הפעם הרגיש מתסכל יותר, בילי המשיך לחפש את חבריו בקרונות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך