רצח בשלט רחוק (10)

טס 29/10/2015 773 צפיות אין תגובות

רצח בשלט רחוק ( 10 )
בבוקר הגיעו אלכס וענת לבניין משרדים אפרורי בפאתי העיר.
גונתר קיבל את פניהם והוביל אותם במסדרון הריק עד שהגיעו לחדר נידח " אסור לאף אחד לדעת שאתם נמצאים כאן. "
" ביררת מי השתתף ברצח השיטתי הזה? "
" ביררתי , הנה רשימה שמית של המשתתפים והמשתתפות .היו גם הרבה עינויים אולם לא נראו לעין . כמו התכווצויות שרירים קשות בכל הגוף , קוצר נשימה ושיעולים ברונכיתיים קשים , כמעט ניתוק מהמציאות,חוסר שינה ופגיעה בזכרון , ורגל שקרסה..ועוד ועוד…והעיקר האזנה למוח, יכלו לשמוע ולראות כל מחשבה ,כל המוח היה בשליטת המכשור. יש מדינות ,ואולי גם במדינתך שבמעבדות המחקר של הצבא או השירותים החשאיים עושים נסיונות באנשים חיים, ללא ידיעתם. וזה אחד מהמכשירים שנבדקים, אף על פי שהומצאו במלחמת העולם השניה"
" האם הכירו אותה? "
" לא. כנראה גרה בשכנות לאחד או אחת מהם ,דבר נוסף שעשו העוקבים ,שלחו בחורים ובחורות ליצור קשר עם שכנים וחברים ובעל לשעבר, לפעמים טלפונית כדי לגרום לה לבידוד חברתי "
" השתמשו בזה אנשים ידועים במערכת הבטחון או הפוליטיקה?"
" חלקם אנשים עובדים כמו בבתי חולים וכו' יש כמעט מכל הזרמים במדינה , כולל חרדים,אבל הרבה שאינם בכירים"
" גונתר, האם יש סיבה שבגללה השתמשו במכשור הזה?"
" לא. לא היתה סיבה, זוהי אכזריות לשמה"
לאחר מספר שיחות טלפון ולאחר המתנה מורטת עצבים הגיעה הידיעה מישראל " נתפסו כולם. אתה וענת יכולים לחזור לישראל. אינכם בסכנה ."
כשנחתו בלוד עטו עליהם עשרות עיתונאים וצלמים ולאחר מספר שאלות שמחו לחזור לביתם ולפגוש את בני המשפחה וחברים קרובים.

"ענת, תראי אנחנו מככבים בעמודים הראשונים של העיתונות בעולם. " אמר אלכס

"הסקרנות שלך עוד תהרוג אותנו " מלמלה ענת וחיבקה את אלכס באהבה.

סוף


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך