אזהרה ! כל הקורא ספר זה עלול לשנות את נקודת המבט שלו על רוב הדברים החשובים בחייו .

ספר זה עלול לגרום להתמכרות \ להזיות \ להתנהגות יוצאת דופן \ להתבודדות \להסתייגות מדברים אשר חשובים לך !

כל תוצאות הלוואי והדברים הנלווים להם , הם באחריות הקורא בלבד !

שקר – פרק 3

14/05/2011 781 צפיות תגובה אחת

אזהרה ! כל הקורא ספר זה עלול לשנות את נקודת המבט שלו על רוב הדברים החשובים בחייו .

ספר זה עלול לגרום להתמכרות \ להזיות \ להתנהגות יוצאת דופן \ להתבודדות \להסתייגות מדברים אשר חשובים לך !

כל תוצאות הלוואי והדברים הנלווים להם , הם באחריות הקורא בלבד !

האישה בלבן :

הייתי גר בקיבוץ בצפון הבית , בבוקר עם זריחת השמש הייתי יוצא לשדות הירוקים שנראים אינסופים והולך בהם במשך שעות , לאחר כמה זמן הייתי מגיע לבית גדול ואפור שבו הייתה גרה השכנה הקרובה ביותר שלנו . קראתי לה האישה בלבן. למה קראתי לה האישה בלבן ?

כל יום בשעה עשר בדיוק היא הייתה יוצאת בשימלה לבנה ונעליים לבנות עם סלסלה בידה לטיול בשדות , איני יודע אם זאת הייתה אותה השימלה אבל היא הייתה לבנה כל פעם מחדש.האישה בלבן הייתה יפיפיה בעלת שיער אדמוני גולש וזוג עיניים חומות כדבש , כל הגברים בסביבה היו מנסים להשיג את ליבה …היא הייתה משהו מיוחד .

בתור נער הייתי עוקב אחריה וצופה בה הולכת בשדות בקלילות רבה אבל לדבר איתה בחיים לא דיברתי , אבי אסר אלי לפנות אליה . איני יודע למה . האישה בלבן הייתה לבדה , אף פעם לא ביקרה אותה משפחה או חברים או בעל והיא גם לא הייתה עובדת ובכל זאת היה בידה רכוש רב .

יום אחד עברתי ליד ביתה בדיוק בשעה עשר אך היא לא הייתה , חיכיתי כמה זמן אך היא לא יצאה . הסתובבתי סביב , נפש חייה לא הייתה אז החלטתי לעבור על החוק ולראות האם משהו קרה לאישה בלבן . בזהירות רבה דילגתי מעל גדר ביתה , דפקתי על הדלת שלושה פעמיים אך קול נפש לא הושמעה לכן ניסיתי לפתוח את הדלת, הצלחתי . ניכסנתי לאט לאט לתוך ביתה בעודי קורא : "האם יש כאן מישהו?" שמעתי רעשים , הסתובבתי אך אף אחד לא היה שם. הרגשתי שעוקבים אחרי , צופים בי מאחורי גבי , שמעתי רעשים ראיתי צללים זזים אך לא הצלחתי לראות האם שארתי נכונה . עליתי בשקט בשקט במדרגות בעודי מנסה למצוא נפש חיה בבית המפואר והעצום של האישה בלבן . נכנסתי לחדרה ושם ראיתי ….ראיתי אותה שוכבת על המיטה בתוך שלולית דמה , ללא כל רוח חיים עם עיניים פתוחות אשר מביעות קריאה לעזרה . רצתי , רצתי הכי מהר שרק יכולתי בעודי מנסה להוציא את אותם תמונות נוראיות מתוך חדרי זיכרוני , רצתי כל כך מהר , אני לא זוכר אפילו כמה זמן , רצתי כל כך הרבה שהגעתי לסוף השדות האינסופים ואז נעצרתי . התיישבתי לי בעודי מנסה להבין מה קרה.

ביום למחורת כל אנשים הקיבוץ דיברו על האישה בלבן , השוטרים היו סבורים שהיא התאבדה אך אני לא האמנתי לכך ולכן פיתחתי לעצמי תיאוריה שאחד מהמחזרים הרבים של האישה בלבן רצח אותך בדם קר מכיון שסירבה לחיזוריו . דמיינתי בדמיוני את המאבק הפרוע שהתרחש בתוך חדר המיטות של האישה בלבן , איך היא צועקת וזועקת לעזרה אך אף אחד אינו שומע אותה כי ביתה מרוחק ומבודד , איך היא מתחננת לאותו גבר צעיר שיחוס על חייה , איך היא מנסה להסביר לו ולהרגיע אותו בעזרת ליטופים עדינים . אבל כל זה לא עזר לה ! הוא תפס אותה בגרונה , דקר אותה 7 פעמיים בבטנה וזרק אותה לעבר המיטה . היא המשיכה להתפתל ולהתחנן על חייה , היא זעקה לעזרה אך שום דבר אינו עזר לה כי כעבור מספר שניות היא כבר טבעה בתוך שלולית דם – הדם שלה ! .

באותו היום אחרי בית הספר , חזרתי לביתה של האישה בלבן בנסיון למצוא רמזים אשר יראו כי הסיפור הדמיוני שלי אכן אמיתי ! אך כל מה שמצאתי זהו פתק ועליו כתוב – זה יקרה גם לך יום אחד ! , אותו פתק היה מופנה אלי כי שמי היה כתוב עליו או שמה עלי להגיד אותו פתק היה מופנה אליך , כן אתה הקורא ! אשר משווה את עצמך אלי , שמך היה כתוב על אותו פתק ! מה זה אומר ? מה יקרה גם לי ? איך היא ידעה שאני זה שיקרא את הפתק ? כל כך הרבה שאלות וכל כך קצת תשובות , המשכתי לחקור אך לא גיליתי שום דבר חדש ולאחר כמה חודשים הפתק נשכח מזיכרוני …איני יודע למה אני נזכר בזה עכשיו …


תגובות (1)

סיפור מותח ומעניין !(:

10/08/2013 09:50
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך