אני אוסיף פרק כשאני אראה שמגיבים פה ושרוצים לשמוע את ההמשך , מקווה שנהנתם כי זה הסיפור הראשון לי (:

תיבות המוות פרק 1 .

אני אוסיף פרק כשאני אראה שמגיבים פה ושרוצים לשמוע את ההמשך , מקווה שנהנתם כי זה הסיפור הראשון לי (:

ביום חמישי ענת בת ה11 וחצי הזמינה את חברתה דנה לישון אצלה בזמן שהוריה דפנה ועמוס נסעו לחוץ העיר.
למחרת בערב יצאו הוריה של ענת ובדיוק דנה נכנסה אחריהם .
תחילה דנה וענת ראו טלויזיה ודיברו " יאו אני חייבת להראות לך את האוזניות ביטס של והמצלמה שלי שקנו לי ! "
" אוקיי אני אחכה לך כאן נו תעלי להביא ! " ענתה דנה .
,פתאום דנה שומעת רעש מהמרתף, דנה הלכה לברר בזמן שענת הייתה בחדרה.
" היי דנה ! " קראה ענת מלמעלה " מצאתי רק את האוזניות , ניראה לי שההורים לי לקחו את המצלמה לאירוע הזה שלהם " .
" דנהה ! " לאט לאט ירדה ענת במדרגות .
" דנה ! זה לא מצחיק ! "
" אאהאהע ענתתתת !!!!! " צרחהה דנה .
" דננננהההההה !! "
ענת ירדה למטה וראתה את חברה שלה שוכבת על הגב שבבטנה 2 יריות ופרצה בבכי , ״אל תצעקי אם את רוצה לחיות ״קול נמוך מאחוריה יעל הסתובבה וראתה בן אדם שעל פניו הייתה מסכה ולפי גופו ניחשה יעל שהיה בן 40 .יעל בכתה בשקט אך בליבה פחדה וצעקה באימה .
הרוצח קשר אותה עם החבל וסתם את פיה.
״תיזהרי תזוזה אחת שלך ותפגשי את חברתך למעלה , חהחה!!״ משוקשקת ענת וישבה מבלי לזוז.
״ הגענו !!״ שמעה מלמעלה ענת ניחשה שהוריה חזרו .
״אההה אורחים״ הרוצח השאיר ענת במרתף כשהיא קשורה בחבלים , " חכי כאן . "
״בום״ הייתה יריה בסלון מלמטה ״מה זה ! ? איפה יעל ודנההה ! ? זה בא מהמרתף תשארי כאן דפנה ״ אמר עמוס .
בדיוק כשאבא רצה לרדת למטה הרוצח בא ונכנס .
"איפה זה ? ! "
" מי אתה איפה ענת ! ? ירית בה ! ?"
" חחח עמוס כל פעם אתה שוכח היא לא יכולה למות מכדור , הרי היא הורטלוסית ואם לא הקשבת שאלתי איפה זה !! ? ? "
" מה אתה בדיוק רוצצה ?? "
" אתה יודע מה אני רוצה עמוס !! , או ליתר בדיוק עמוסיוס (-; "
" מי אתה וקוראים לי עמוס ולא עמוסיוס ! "
" אממממאא אבאאא הוא רצח את דננה תזהרוו ממנו !! " צעקה ענת בבכי מר מהמרתף .
" אה הכלבה הצליחה להשתחרר מהחבלים שקשרתי לה בפה יפה .. רואים שהיא הבת שלכם .. כמעט שכחתי ממנה .. אה אגב קוראים לי יוסי ."
" מי הוא ? עמוס ! מה הוא רוצה מאיתנו ?? "
" דפנה תפסיקי הוא כבר יודע ! "
" אמא אבא איפה אתם ? ! ? " צעקה ענת .
" טוב מה אתה רוצה יוסיוס ? " אמר עמוס .
"אני רוצה את התיבה "
"התיבה לא אצלנו כבר השמדנו אותה ! "
" נכון אני ראיתי את זה במו עייני ! " אמרה דפנה .
" אכן , אך דנה ראתה זאת ? "
"לא אחי לא היא הייתה עדיין בגן עדן מחכה שתצא לעולם "
" אוי אחי לעו.. "
לפתע נכנסה ענת בבכי ! " אמא אבא אתם בטוחים !"
" ענת אנחנו לא מי שאנחנו " אמרה דפנה .
" מהזאת'אומרת ? , אני מ א ו מ צ ת ? ! "
" חח לא בדיוק מתוקה , ותבטיחי לי שלא משנה מה יקרה תמיד תשארי איך שאת "
" אמא מה קורה ? ! אני אהי.."
" בו הו , איזה סיפור מרגש אם ובת חהחה " צחק יוסי בקול רם ומחריד .
" טוב עמוס אחי הגיע הזמן .. "
" אחי ?! , אבא זה אח שלך ? הוא שטן שטן הוא הרג את דנה החברה הכי טווובההה שליי ! "
" ואוו כולה נשמה אחת ביום זה השיא שלי בדרך כלל זה משהו כמו 34 ככה " אמר יוסי.
" רוצח זה מה שאתה ! אני אקשר למשטרה אבא אמא בוא נברח ! "
" לא מתוקה , לא צריכים לברוח "
" למה ?!"
פפפווף !

" מה זה איפה אנחנו איפה אמא ?? ! "
" בגיהנום " ענה אבא .
" כמה זמן לא הייתי כאן .. הרבה זמן רציתי להגיד לך את זה אבל אני .. מלאך . .. "
" מלאך ? " אז מה אנחנו עושים כאן אבא בוא נלך ! !!" בכתה ענת ..
" ענת .. לא .. אני מלאך המוות ……


תגובות (1)

התחלה יפה, את כותבת מאוד יפה…
הולכת לראות אם יש המשך…

16/10/2012 06:51
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך