תנכית – פרק 4 ב

mayaminov 04/05/2014 682 צפיות 4 תגובות

לאחר כשעה היו בחזרה בתוך הרכב של איתן ונסעו הרחק משם. איה ישבה לצידו של איתן וליאו היה מאחורה ונשאר עם ליבי. איה אמנם לא הייתה מוכנה להודות בזה, אך היא שמחה שהוא היה שם איתה ולא היא, היא לא היתה מסוגלת להתמודד עם זה.
הם יצאו מהבניין כשהסוו את הפציעה של ליבי עם המעיל של ליאו ופשוט מיהרו לברוח משם לפני שמישהו ישים לב ויחליט לפנות לעברם מכל סיבה שלא תהיה.
"אתה מוכן סוף סוף להסביר לנו מה קורה כאן? מי זה היה הבן אדם הזה שחטף את ליבי? מה הוא עשה לה? למה היו לו כנפיים."
"אני יסביר הכל אחר כך. כשליבי תתאושש." סינן ולא הסיט את עיניו מהכביש.
"ולאן אתה בכלל לוקח אותנו?"
"למקום שקט ששייך לי מחוץ לעיר. שם אני יספר לכם הכל, אני מבטיח, אוקיי? אבל כרגע מה שחשוב זה שאני לא אעשה תאונת דרכים או משהו כזה, כי גם ככה מספיק קשה לי להתרכז בדרך בלי הדיבורים שלך, אז אני אשמח אם פשוט תהיי בשקט."
היא הבחינה בכך שידיו התהדקו על ההגה ומבטו היה מתוח מספיק. "בסדר," סיננה והשתתקה. היא העיפה מבט דרך המראה הקדמית לעבר ליבי וליאו. ליאו ישב בקצה המושבים וליבי הייתה שעונה עליו והוא אחז בידייה. מבטיהם נפגשו לרגע ואיה הבינה פתאום כמה הוא לא הילד שהיא הכירה כשהייתה קטנה, הוא התבגר במשך השנים. היא הסיתה את מבטה והביטה בחלון שהפך למראה והביטה בהשתקפותו של איתן.
כשיצאו מהרכב היו במקום מבודד שהמבנה היחידי בו היה מבנה דו קומתי קטן ומעט כפרי. איתן לקח מידיו של ליאו את ליבי ואמר לו לקחת את המפתחות מכיסו. "המפתח הצהוב," אמר לו. ליאו מיהר לכיוון הכניסה של המבנה ופתח את הדלת בחריקה. איתן נכנס אחריו וסימן לאיה, שהביטה בהשתהות בהכל, להיכנס כבר פנימה.
הם נכנסו לסלון ביתי ונחמד שהמראה שלו היה מעט מיושן ואיתן הניח את ליבי על השולחן שהיה בפינה. "מה קורה עכשיו?" שאלה איה.
"מה שקורה עכשיו זה שאני הולך לטפל בפצע של אחותך ואז אני יספר לכם הכל. לכו לבינתיים לאחד החדרים, אני לא רוצה שתראו את זה."
ליאו לעברה והחווה בראשה לגרם המדרגות. שניהם עלו לקומה העליונה ונכנסו לחדר הראשון שראו. הוא נאנח והתיישב על המיטה שהייתה שם. "אני לא מבין מה היה כל הדבר הזה. אבל היא אמרה שאני לא יבין."
היא נשענה על הדלת הסגורה. היא חשה כל כך מותשת פתאום "מי? ליבי?"
הוא הינהן. "היא לא סיפרה לי כלום, כנראה ש – טוב, כנראה שחשבה שאני אברח ממנה בצרחות או משהו."
היא חייכה אליו ואמרה בשקט, "אבל לא עשית את זה."


תגובות (4)

ציפיתי לפרק יותר ארוך.. לא משנה. זה פשוט מושלם.
מחכה להמשך!

11/05/2014 23:57

המשך!!!!!!!!!!!!!

16/05/2014 17:37

הסיפור שלך מדהים, מחכה להמשך :)

17/05/2014 12:22

אני בהפסקה די ארוכה מהסיפור כי אני עסוקה עם אחר. אני מקווה להמשיך בקרוב ומקווה שתמשיכו לקרוא;

17/05/2014 21:14
4 דקות
תגיות: ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך