הבעל רצה לדעת מי אוהבת יותר

30/01/2010 1163 צפיות 3 תגובות

וככה הוא החליט לדעת.
הבעל כתב מכתב: למאהבת ולאישה.

המכתב של המאהבת התחיל ככה…
לעדי היקרה:
מתי שאישתי לא סיפקה אותי,ידעתי תמיד מנוח אצלך. את היית מפנקת,טובה אבל עם הרבה שאלות. התאהבת בי..חהחה את מצחיקה. אני הרי הבהרתי לך שאת אך ורק המאהבת ואני אוהב את אישתי. רק לפעמים באלי משהו אצל אחרת. ואם את באמת אוהבת אותי,אני מתאבד עוד שבוע. הלילות איתך היו טובים,וזה נגמר. שלח במייל למאהבתו.

כתב מכתב לאישתו.
לשירז אישתי המדהימה:
אני יודע,שהמחמאות לא יעלימו את בגידתי. אני אוהב אותך רק אותך. אבל לפעמים רציתי משהו אחר. אני יודע שאת עדיין אוהבת אותי,את הרי נשבעת לי שאת תמיד אהבת אוהבת ותאהבי אותי עכשיו את הולכת עם ילדינו ורוצה לחלק את הרכוש?… את כל עולמי. עוד שבוע אני מתאבד. איי לאב יו בייב.. שלח מייל לאישתו.

למחרת:
מאהבת מחזירה מייל
לאייל היקר:
אהובי אל תתאבד. אני מכונה לקבל אותך גם אם אתה לא אוהב אותי. להכין לך אוכל לעשות כל מה שאתה רוצה.גם ככה אישתך עזבה אותך ולא נראה לי שתחזור. בבקשה אל תתאבד אם אתה רוצה אני אבוא עכשיו אל תעשה לי את זה. שלך עדי.

יושב בוהה על המסך המחשב.
היא אוהבת אותי.
אני רוצה אותה.

מחזיר מייל:
עדי יקרתי:
אני רוצה לחכות למייל מאישתי,אני מתחיל לפתח אלייך רגש. את מדהימה.

מחכה בנשימה אחת למייל מאישתו.

"יום ההתאבדות"
סוף סוף מגיע מייל מהאישה.
לאייל:
אני לא מצפה לתשובה,כי לפי דעתי אתה כבר בשמיים. אז בשתי מילים: ברוך שפטרנו.
ואגב אהבתי את המשפט: אהבת אוהבת תאהבי. אם היית כותב באנגלית 3 זמנים לא היו מספיקים לכל הבולישט הזה. והילדים כבר לא מתגעגעים אלייך,הם בקושי מכירים אותך.
(אולי המאהבת האמינה,אבל אני לא. אתה מוזמן לבוא ביום חמישי לעורך דין.)


תגובות (3)

חחחחחחחחחחחחחחחח – לא יאומן עד כמה שזה קרוב למציאות.
אנשים פשוט לא מעריכים מה שנמצא מתחת לאף שלהם.

01/02/2010 07:05

שמחה שאהבתת=]

02/02/2010 20:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך