אני יעלה כעת 2 פרקיי אחד של שני סיפורים. תגידו לי למה יותר היתחברתם

All around blood פרק 1

23/06/2015 624 צפיות 2 תגובות
אני יעלה כעת 2 פרקיי אחד של שני סיפורים. תגידו לי למה יותר היתחברתם

הרוצחים הכי מסוכנים של "Pointed Hills" יצאו לחופשי. מסתובבים כרגע בן אנשים תמימים שכנראה לא מודעים כי הם נמצאים בסכנה. הבניין היה גבוה. בערך 300 קומות. אנשים שוטטו להם רגועים לחלוטין. פתאום נשמעה הזעקה המודיע לכולם לצאת מהבניין. כי פרצה שריפה באיזה מקום. כולם יצאו. חוץ מה רוצחים. למה? כי הם אלה שהציתו אותה. נישמעו קריאות לעזרה. מסתבר שילדה קטנה היתה תקועה באחת הקומות. אש ועשן ניראו בכול פינה. הרוצח היתקרב לילדה המפוחדת שהחלה לפרוץ בבכי. "אל תדאגי" אמר לה ותפס אותה בשתיי ידיו המגועלות בדם הוא הירחיק אותה מכלל סכנה. הוא היניח אותה על הארץ בלובי של הבניין. "תודה לך" אמרה הילדה לזר. היו לה עיניים כחולות גדולות ושערה היה שחום כפחם האסוף בשניי קוקיות קטנות. נמשים היו על פניה וכשחייכה גומות חן הופיעו ונתנו לפרצופה מראה עדין של בובה.
פיתאום הוא היתקרב אליה ושלף את סכינו. הוא כעס. פרצופו נעשה אדום. "אני מיצטער" הוא מילמל בלחש. ואז סרר שקט. וכול מה שנותר ממנה היה…בעצם לא נישאר ממנה זכר.


תגובות (2)

אממ.. היי(:
קראתי את הקטע בגלל השם המושך(סדיסטיות אישית חח).
יש כמה קטעים שאהבתי, וכמה שגיאות כתיב.
"הכל היה מכוסה עשן" עשן זה לא דבר מוחשי כ"כ אז לא נראלי זה אפשרי..
הרוצח אמר לילדה הקטנה "אני מצתער" וזוהי שגיאת כתיב.
מקווה שהביקרות בנתה(:
millo

23/06/2015 10:05

אני חושבת שדווקא יצא לי לא רע…

06/10/2015 21:25
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך