שלך, זר לא מוכר- פרק 16

orly360 26/10/2015 661 צפיות אין תגובות

– "צריכה טרמפ?"
– " לא, תודה אני מסתדרת"
– " תראי, האמת שזו לא ממש בקשה תכנסי לרכב, הזר מבקש לשוחח אתך"
– "אוקי"
נכנסתי לרכב והתחלנו בנסיעה.
– "תסתכלי במראה, יש שני רכבים שנצמדים אלינו אני צריך לאבד אותם ואז את תקפצי מהרכב תמשיכי ישר בסמטה ושם יחכה לך רכב אחר. החברה שמאחור ימשיכו להיצמד אלי.
זה ברור?"
– "כן"
הוא פנה פניה חדה במהירות ועצר בפתאומיות
– "צאי עכשיו"
יצאתי ורצתי, לא הבטתי לאחור. רכב אחר חיכה לי שם, ובתוכו ישב נתי. חיבקתי אותו.
– " תודה על הכול, אני חייבת לך כל כך הרבה ואני לא יודעת מאיפה…"
– "תראי, אין לנו זמן לזה עכשיו אני במרוץ אחר הבן*** האחרון ואני לא מצליח לאתר אותו. האנשים שלי אומרים שאין לו מושג שאני קשור לסיפור הזה ושהוא עושה שמיניות באוויר ומנסה לאתר אותך במטרה להגיע אלי, אני חושב שכדאי שתישארי אצלי בשבועיים הקרובים כך אוכל לשמור עליך. שוחחתי עם אמא שלך היא ארגנה לך קצת בגדים וכאלה אז.."
– " אתה בטוח? זה לא יקשה עליכם?"
– "זה בסדר".
שבוע וחצי עברו לשימי/שרון לא נמצא זכר ואני העברתי את הזמן בוילה של נתי, עם בני משפחתו.
באחד הלילות התעוררתי ויצאתי מהחדר כדי להטיל את מימיי. ולפתע שמעתי רחשים מחדר האמבטיה, חשבתי שזה עכבר או משהו אבל לא זו הייתה רותם והיא עישנה סמים!
– "מה לעזאזל את עושה?"
– "שקט, שני בבקשה תשתקי"
– "את נורמאלית אם נתי ישמע על זה הוא…"
– " אסור לך לספר לו, אסור לך! אסור! הוא ישלח אותי למוסד הזה שוב בבקשה שני אני מתחננת"
– "אני נותנת לך שלושה ימים לספר לו, שלושה ימים ואם לא תעשי את זה אני אעשה את זה בעצמי. את הורסת לעצמך את החיים את לא מבינה?"
עברו שלושה ימים, ועוד יומיים ועדיין רותם לא סיפרה לנתי, היא הבטיחה לי שהיא סיימה עם הסמים ושהיא לא נוגעת בזבל הזה יותר אבל תפסתי אותה באחד הלילות ושוב היא עישנה.
– " אני לא מוכנה לזה יותר את באה איתי עכשיו לנתי! עכשיו!"
– " לא שני לא…"
– " בואי כבר" צעקתי עליה " אם נתי ישמע שכבר כמה ימים אני יודעת ולא סיפרתי לו הוא…"
נתי נכנס לחדר.
– " מה לא סיפרתי לי שני?"
– " אני הההה"

ואז הוא הבין " אני לא מאמין רותם!!!! שוב פעם התחלת עם זה?! ואת שני, איך לא סיפרת לי? איך?! כל כך אני דואג לך לשתיכן ואתן…. אוף אני לא מאמין, אני לא מאמין… שני תארזי את הדברים שלך, את עוזבת מחר על הבוקר, אין לי עוד כוח להתעסק עם כל הסיפור ה*** הזה "


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך