richeese
באמת הכול נמחק, כל הסיפורים והטיוטות. זה לא היה הרבה אבל השקעתי די הרבה זמן על הכתיבה וחבל שנמחק. משהו כמו 20 שעות הכול ביחד. לעוד מישהו זה קרה? איך אפשר להחזיר?

סיפור בשם "המוחק" בהשראת – "למה נמחקו לי כל הסיפורים והטיוטות? :( "

richeese 24/10/2014 864 צפיות 5 תגובות
באמת הכול נמחק, כל הסיפורים והטיוטות. זה לא היה הרבה אבל השקעתי די הרבה זמן על הכתיבה וחבל שנמחק. משהו כמו 20 שעות הכול ביחד. לעוד מישהו זה קרה? איך אפשר להחזיר?

קרה לו משהו נורא, הוא קם בוקר שבת אחד, וכשיצא מחדרו שם לב שהדלת לחדרם של הוריו נעלמה, ובמקומה היה קיר לבן. כאילו בחיים לא הייתה שם דלת. הוא נורא הופתע והתקרב אל המקום. הוא דפק כמה פעמים והרגיש שזה היה קיר חלק כמו בכל הבית, צמרמורת עברה בגופו. הוא נבהל והחל לקרוא להוריו, אך נענה בשקט, רק צליל השעון נשמע מהסלון. הוא רץ אל חדרה של אחותו הגדולה, ולאימתו גם חדרה נעלם. בשלב זה הוא כבר היה בפניקה, הוא מיהר אל חדרו החליף את בגדיו ולקח את הפלפון, הוא הרגיש שהוא לא יכול להישאר בדירה ורצה לקרוא לעזרה. הוא התקשר אל סבא וסבתא שלו אבל הם לא ענו, אז הוא החליט ללכת אליהם, במהלך כל הדרך גופו רעד מפחד. כשעלה לקומה השלישית ופנה לכיוון הדלת שלהם הוא כמעט התעלף, לא הייתה דלת כניסה לדירה, במקומה רק קיר. הוא נשכב על הרצפה והתחיל לבכות, אחרי כמה דקות הוא הוציא את הפלפון והתקשר אל חבריו, אבל אף אחד לא ענה. הוא הלך אל אחד החברים הטובים שלו, וכשראה שגם דלתו נעלמה, פשוט התיישב על הרצפה, נצמד עם הגב לקיר, שבו הייתה פעם דלת עצם את עיניו ופשוט נדם. הוא ישב שם במשך כחצי שעה, עד שאחד השכנים ממול שיצא מהדלת הבחין בו ושאל אותו מה קרה. ואז הילד סיפר לו הכול. השכן בעצמו נבהל כשראה שהדלת של שכנו ממול נעלמה והחליט לדווח על כך למשטרה. המשטרה באה ולקחה את הילד לתחנת המשטרה, הם אמרו לו שהם בודקים את העניין ובנתיים השאירו אותו בחדר ביחד עם פסיכולוג מטעם המשטרה. הם דיברו והפסיכולוג ניסה להרגיע את הילד ולהגיד לו שהמשטרה מחפשת את ההורים ושהם עושים עבודה מצוינת ועוד מעט ימצאו את הוריו. אחרי כמה שעות אחד השוטרים נכנס וסיפר לפסיכולוג בשקט שאין עקבות לאף אחד מהנעדרים, והנעדרים כוללים את כל מי שהיה קרוב לילד, זאת אומרת שכל מי הילד הכיר בחייו נעלם, הם לא יודעים להסביר את זה וכולם חסרי אונים ובשוק. הפסיכולוג החוויר קצת והביט בילד המסכן. "אתה יודע מי אחראי לזה?" שאל הפסיכולוג. "עדיין לא, אבל למקרה כזה חייב להיות אחראי, הסיכוי היחיד שיש לילד זה לחכות לאחראי שיבוא ויסביר לו מה קרה ואיך אפשר להחזיר את כולם חזרה". הפסיכולוג חזר לשבת ליד הילד וניסה להסביר לו בקול הכי רגוע שלו שמה שאפשר לעשות עכשיו זה רק לחכות לאחראי שיבוא לתקן את מה שקרה. הילד הנהן והתחיל לחכות.


תגובות (5)

אני חושבת שאת צריכה לדווח לאחראים על האתר על זה, כאילו לכתוב להם למייל-לספר מה קרה..
בקשר לספור, רעיון מעניין מאוד.

24/10/2014 23:16

אני מכירה את ההרגשה :( זה באמת מבאס, ולדעת שמשהו שהקדשת לו הרבה זמן פשוט הלך. אבל אם אתה (אני מניחה שזה אתה) רוצה לשמור סיפורים שכתבת וטיוטות, תעשה מה שאני עושה: תשמור אותם על מסמך וורד, ככה שבמקרה זה ימחק איך שהוא מהאתר, אתר תמיד יכול לחזור לזה. אבל גם יש מקרים שהמחשב קורס וכל מה שהיה שם פשוט הולך לעזאזל. ולזה מגיע הפתרון הכי טוב: אם יש לך חשבון גוגל, יש שם משהו שקוראים לו גוגל דריו (googlr drive). זה בדיוק כמו וורד, רק יותר טוב. לא משנה מה קורה למחשב, או משהו אחר, זה תמיד נשמר, ואתה יכול להיכנס אליו מכל מחשב, וזה גם שומר אוטומטית, אז ככה שבמקרה ושחכת לשמור את העבודה שלך, לא נורא, זה כבר דואג לזה בעצמו.
זהו, זה כל מה שיש להציע לך. מקווה שעזרתי :)

25/10/2014 04:26

אני באמת מצטערת.. תמיד חשבתי לעצמי שאני חייבת לגבות את הסיפורים שלי, זו הסיבה שאני תמיד שולחת אותם לעצמי במייל לפני הפרסום.. אבל מכיוון שלא עשית את זה.. מה לעשות. קורה קורה. אבל, נתת לי השראה מטורפת עם הסיפור. אני אוהבת לחשוב על כוחות על מקוריים כמו ציירת עננים ששולטת בצורה של העננים או גנן שמסוגל לדבר עם העצים והצמחים, ועכשיו- אדם שמסוגל למחוק באצבעו דברים, כמו על נייר, וצייר- שמסוגל לצייר דברים בפוף ולתת להם חיים. זה נשמע כל כך מגניב ויצירתי. הייתי מתה לקרוא על זה סיפור. חבל שאני תפוסה…..

25/10/2014 09:31

    תודה לכולם :) אני אנסה לשלוח מייל, וזה באמת היה חכם יותר אם הייתי שומר את הכל בוורד או במייל או בgoogle drive :/ . את האמת נזכרתי שבאמת שמרתי אחד מהסיפורים שלי בוורד. טוב, שוב תודה, שבוע טוב.
    יכול להיות שהמוחק יבוא לתחנת המשטרה ואז אמשיך את הסיפור ;)
    וזואי אולי תאהבי את הסדרה death note, מסופר על בן אדם שיכול לשלוט בחייו של בן אדם על ידי כתיבת שמו במחברת. אלא אם כן את לא ממש אוהבת דברים אפלים.

    25/10/2014 21:46

    וכן, אני בן.

    25/10/2014 21:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך