DemonSlayer
אני מגניב

קריפיפסטה-פני שלד.

DemonSlayer 16/04/2014 6139 צפיות 11 תגובות
אני מגניב

קריפיפסטה שאני מאלתר וכותב!-תהנו!

סדרת רציחות לא מוסברות של נערים וילדים קטנים פרצה במחוז קנט' בארה"ב. (אין לי שמץ מאיפה הבאתי את הכתובת הזאת)
נער אחד טוען ששרד את אחד מניסיונות הרצח של אותו הרוצח והנה הוא מספר:
"זה היה מאוחר בלילה, צפיתי בתוכנית חדשה בטלוויזיה ששמה היה:"בוא נעשה כיף" שמשום מה, בשביל תוכנית ילדים תמימה הופיעה בשעה 01:30 בלילה.
זה היה כבר סוף של התוכנית והיה שם בחור אחד עם שיער זהוב ומסכה שמחסה את החצי התחתון של פניו, והוא אמר:"קדימה, אני בא לעשות איתכם כיף".
התוכנית נגמרה ולכמה שניות הטלוויזיה הייתה על סטטיק, לאחר מכן התחילה תוכנית החדשות.
באותו לילה הייתי לבד, אני כבר בן 14 וההורים שלי חשבו שאני מספיק אחראי כדי להישאר לבד.
החלטתי ללכת להתקלח, כאשר יצאתי מן הסלון וצעדתי לעבר האמבטיה שמעתי רעש של גיחוך.
זה היה נשמע מוכר.. כאילו כבר שמעתי את זה איפשהו.
כאשר פתחתי את הברז ונכנסתי לאמבטיה שמעתי עוד גיחוך, הפעם קרוב יותר.
העיניים שלי התרחבו, ידעתי שאני לא מדמיין.
הבנתי שזה היה כלום, והמשכתי להתקלח.
יצאתי מהמקלחת, שמתי על עצמי תחתונים ונכנסתי למיטה ותוך כמה דקות נרדמתי.
חלמתי חלום מוזר..שבו אני ישן..ואני שומע דפיקות שמגיעות ממתחת לבית.
החלום נמשך ואז שמעתי קול מוכר..אומר את זה..משפט כלכך תמים.. אך הקול שלו.. זה היה קול של פסיכופט.
הוא אמר:"קדימה, בוא נעשה כיף". התעוררתי בבהלה פסיכית וגיליתי.. שליד הארון שלי ישב משהו, או יותר נכון מישהו.
זה היה נוראי.
היה לו שיער זהוב וצלקת שנמשכת לרוחב כל האף, העור של החצי התחתון של פניו היה חתוך לגמרי וספוג בדם.
הוא בחן אותי ולאחר שנייה הוציא מסכה מקטיפה שכיסתה את החצי המת של פניו.
הוא ראה אותי, משתתק מפחד, עיניי היו ספוגות במים מרוב הפחד.
וסוף סוף, לאחר מה שנראה כמו נצח הוא אמר:"כדאי לנו לעשות קצת כיף, לא?"
הוא קם והוציא סכין הישרדות, הוא רץ לכיווני, ניסיתי לתת לו בעיטה אך הוא קפץ מעליי ונראה כאילו הוא טיפס על הקיר.
הוא זינק חזרה אל המיטה שלי ותפס אותי מאחורה בצוואר שלי.
"למה אתה צריך תוכנית ילדים בשביל לרצוח?!" שאלתי בפחד.
"קלאסה.. אני אוהב את זה" הוא ענה.
לאחר שנייה אחד השכנים פרץ את הדלת של הבית ורץ לחדרי.
הוא הביא איתו מחבט בייסבול.
הדמות לא נראתה שמחה כבר.
הוא עזב אותי ורץ לעבר השכן שלי.
השכן שלי הניף את המחבט, אך הדמות התחמקה בכך שזינקה על הקיר ורצה עליו לכמה שניות.
הוא ניטרל את השכן שלי, ואז הגיעה המשטרה.
היו שם המון שוטרים שעומדים מולו ומכוונים עליו נשקים.
הוא עמד שם, הביט ואז גיחך.
הוא זרק את הסכין שלו, שנתקעה בגרונו של אחד השוטרים.
כל השוטרים האחרים ירו.
זה היה מדהים! הוא התחמק מכל ירייה כאילו היה יכול לעצור את הזמן.
הוא עשה טריקים מדהימים, כאילו היה בקומנדו, הוא דקר ודקר עוד ועוד..ואחרי שנייה..כל השוטרים היו על הרצפה והדמות ברחה דרך החלון למרחק.

סיפור רקע על פני שלד יגיע בקרוב..


תגובות (11)

כמעט חשבתי שזה מפרץ הנר או משהו כזה XDD
אוקיי, זו הייתה קריפיפסטה טובה

16/04/2014 19:42

זה מאוד נחמד (: רק הפריע לי שבהתחלה כתבת בסוגריים "אין לי שמץ מאיפה הבאתי את.הכתובת הזאת."ברגע שאתה מתחיל סיפור אל תוסיף הערות סופר. זה די מפריע לאווירה…

17/04/2014 10:25

אם אתה רוצה שיהיה קצת יותר מבהיל ( זה תלוי איך אתה מתאר) תוסיף תיאורים של הבגדים , איך הוא ניראה , וכדומה , ושתיים ( אני רק אומר שזה קצת מעצבן אותי , זה לא אמור להיות הגיוני ) קטעי הזמן מאוד לא הגייוניהים , ברגע אחד מליון שוטרים מגיעים ולרגע אחר הוא מנטרל את כולם? ואגב אפשר להוסיף לאווירה איך הוא ניתרל כמו ״ הוא התחיל לחתוך את גוף השוטר בעזרת סכין קצבים מעוקל וחד וחתכים גדולים ועמוקים ניפרסו לאורך גוף השוטר ״ זה היה יכול להיות קצת יותר מבהיל כדאי שיהיה אפשר לדמיין את זה …. בקיצור – תיאורים מאוד יוסיפו ולא סתם להגיד מסכת זהב נחה על פרצופו אלה אפשר להגיד ״ מסכתו הייתה זהובה ונצצה , הפסיכופת גיחך לעברי , גיחוך מוכר ומפחיד שכל איבר בגופי רצה לינזול וללכת הרחק מן הפסיכופת המוזהב , כל גופי צרח לי ׳ברח׳ אבל לא היה לאן ״ זה היה יכול להוסיף את רגשותיו . יש כאן כמה דברים לשפר לתשומת ליבך .

17/04/2014 10:39

    אני עם ביצה ^^

    17/04/2014 10:50

    תשמע, קודם כל תודה שאתה מעיר לי ואני מבין את זה, אבל הקטע של הזמן שתיארת ששנייה אחת היו מליון שוטרים ושנייה אחרי זה הם היו על הרצפה, זה אמור להיות ככה, כדי לתאר את המהירות המדהימה שלו.

    17/04/2014 18:50

אני אמרתי שזה מעצבן אותי , אמרתי שזה לא חייב להיות הגיוני . ואמרתי גם שאני יודע שזה לא חייב להיות הגיוניים אני רק אומר שסיפור מפחיד והגיוני יותר מפחיד מסיפור לא הגיוני . אני יודע שזה לא חייב להיות הגיוני .אבל התוכן עצמו נחמד

17/04/2014 19:06

חחח נראה כאילו בנית קריפיפאסטה מהסיפור של כרמן ומהקריפיפסטה של ג'ף..
נמאס לי להגיד קריפיפסטה כי זה ארוך במיוחד אם אתה משתמש באייפון -,-
אז קריפי טובה…
כן… זה לא נשמע טוב XD

18/04/2014 20:24

מזכיר לי רצח את ג׳ף

18/04/2014 20:31

גם לי!
במיוחד עם הקטע של המסכה…

18/04/2014 20:35

לג׳ף לא הייתה מסכה רק פה חתוך כחיוך והעפעפיים חתוכות ופנים לבנים

06/06/2014 21:49
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך