רוחות רפאים!!!@#!@#

DemonSlayer 16/04/2014 2297 צפיות 2 תגובות

היי, הנה שוב אני כותב לכם על משהו מוזר..מאוד.
לילה אחד אחרי הסדר יצאתי לריצה קצרה ביישוב, שמשום מה הפנסים בו היו מכובים לגמרי.
האור היחיד שהיה ביישוב זה האור של הבתים, אבל גם הוא היה קלוש.
החלטתי לעשות עיקוף ולרוץ קצת בכביש ביטחון בגלל ששם היו פנסים שכן עבדו.(ככה זה עם כבישי ביטחון..)
הכביש היה מעט תלול ומצד שמאל של הכביש היה יער.. החבר'ה מבית הספר שלי קראו לו היער השחור בגלל שהוא תמיד שחור ומפחיד..
העפתי מבט קצר וראיתי משהו מוזר.. מאוד.
ראיתי נער יושב ובוהה בשמיים.
בטח אתם שואלים עכשיו "מה מוזר..?" אז הקטע שהוא לא היה נראה מוכר.
אני כבר שלוש שנים ביישוב הזה וזה יישוב נורא קטן וכולם מכירים את כולם.
אבל אותו? לא הכרתי..
הוא הביט בשמיים כשהפנים שלו מוצפות באור לבן של הירח.
לאחר כמה שניות שהתבוננתי בו והוא כנראה לא שם לב אליי.. בחלקיק שנייה הוא הוריד את ראשו והביט עליי, והפרצוף שלו לא נראה שמח במיוחד.
בגדיו היו קרועים והוא אפילו דימם קצת מהאף.
אחרי כמה שניות שהתבוננו זה בזה, בזמן שהלכתי, הרגשתי שמשהו תופס את רגלי ומושך אותי למטה.
נפלתי על האדמה וקמתי בבהלה, מוכן לקרב קטלני.
אך הופתעתי לגלות שלא היה מסביבי כלום.. אלא יותר מזה, אותו הנער נעלם.
התחלתי ללכת הביתה, מבולבל ממה שקרה עם המון שאלות.
למחרת סיפרתי לחבר על המקרה והוא התקשה להאמין.
"תתאר לי את הבחור" הוא אמר.
"שיער שחור.. בגדים קרועים.. עור חיוור ונראה כאילו הוא מדמם מהאף" עניתי.
"שאלת אותו מה השם שלו?" הוא שאל.
"לא, זה חשוב?" עניתי.
"אחי הגדול סיפר לי על ילד אחד.. בערך בגיל שלו (18) שחי כאן והוא כבר לא כאן.." הוא אמר והוריד את מבטו לרצפה.
"מה הוא עבר דירה ובא לבקר אתמול?" שאלתי.
"אחי.. הוא מת" הוא ענה.
"מה?! למה?!" שאלתי.
"כמה חבר'ה מופרעים גררו אותו ליער ושם נתנו לו מכות בפנים וניסו לדקור אותו" הוא ענה.
"בסדר אני מאמין.." אמרתי בציניות ופניתי הביתה.

עכשיו.. יש שתי אפשרויות, האחת שזה קרה וזה הרוח של אותו אחד..והשנייה שחבר שלי הסתלבט עליי והבחור ששהה שם בזמן הריצה שלי זה סתם ערס עצבני.

בכל מקרה זה היה מפחיד.
תרשמו לי בתגובות מה אתם חושבים.


תגובות (2)

הסיפור נחמד.
תנסה במקום להוסיף שלוש נקודות או שתי נקודות שתהיה רק נקודה אחת כי כשאתה משתמש בזה כל כך הרבה זה כבר קצת מפריע.
והערות הכותב כמו "תכתבו לי בתגובות מה אתם חושבים."תעביר ל"רציתי להוסיף".
חוץ מזה, זה יפה (:

17/04/2014 10:32

Bro, ghost is not real !!!
יכול להיות שהם אמיתיים, ויכול להיות שהם לא…
זה באמת ערס מעצבן בלי מצב-רוח.
כנראה, עבר ביער 'החשוך' או איך שלא קראתם לזה.. ובגלל שהוא כל כך חשוך XD
אז הוא הפלה וופלה קיבל מכה…
והמקרה שהרגשת שמושכים אותך מהרגליים. יכול להיות שהמשכת ללכת תוך כדי שאתה מסתכל על אותו אחד ולא שמת לב, אז דרכת על איזה ענף או אבן.
בכל מקרה, אם רוחות קיימות, אני רוצה לראות את זה…

18/04/2014 20:16
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך