מראה של מוות

nataliesmile 01/07/2012 989 צפיות 6 תגובות

תארו לעצמכם חדר; חשוך, לח עם מנורה קטנה מתנדנדת באמצע החדר. זה כל מה שראינו אני אלן ודור.
אלן הדליקה את האור, לדעתי זאת הייתה טעות. היינו צריכים לברוח. ברגע שנדלק האור התגלו לעיניינו עקבות, עקבות דם עקבנו אחרייהם והן לא הפסיקו החדר רק גדל וגדל כאילו בלי סוף.לרגע חשבתי שאולי אני לא רוצה לגלות מה יש בסוף החדר.,אולי צריך לברוח, אבל משהו משך אותי, המשכתי ללכת בשקט בזמן שהשאר מביטים לצדדים.
אני לא חושבת שיש להם חשדות לגבי המקום הזה בכלל.
"מה זה??" שאל דור ברגע שהגענו למראה. במראה הייתה דמות של ילדה, ילדה קטנה בשמלה לבנה כמו שהייתה לי לפני כמה שנים.
"זזאת…… אני!!!!" לפתע בטעות פלטתי ואלן ודורון הסתובבו אלי מופתעים.
התקרבתי למראה ומששתי אותה באצבעותי.
הילדה קמה ואנחנו התרחקנו היא צעדה לעברנו והתחלנו לרוץ.
הבטתי לאחור וראיתי אותה מדממת בפנים נוטפת דם מהרגליים ומחזיקה אולר. לפתע נתקנו בקיר, הוא היה שקוף ולא ידענו מאיפה הוא הופיע. חשבתי שאני הולכת למות היא הרימה את האולר ותקעה בליבה.
הסתכלתי על אלן והרגשתי דקירה צנחתי על הקרקע מבולבלת.
"היא לא פגעה בי! רק בה….." צעקתי והכל התחיל להחשיך………………….. הדבר האחרון ששמעתי
"אנני!!!! " . עכשיו אני רק רוח, קרה שקופה מביטה על העולם מלמעלה.
אני עדיין רוצה לדעת מה עלה בגורלם של אלן ודור, אבל כנראה שכבר לא אדע.


תגובות (6)

ברוכה המצטרפת לאתר "סיפורים"
הסיפור הראשון שלך אהבתי מאד מאד ומקווה כי תמשיכי מהר לכתוב כדי שנהנה איתך מהסיפורים שלך". ב ה צ ל ח ה – בקי ♥♥♥♥

01/07/2012 06:40

ממש אהבתי וברוכה הבאה!!

01/07/2012 10:41

אחלה סיפור! כל הכבוד! =)

02/07/2012 00:50

ואאווווווו איזה סיפור מדהים!!!!! :)

02/07/2012 15:17

וואו ממש אהבתי מצמרר!
אהה ו…. ברוכה הבאה לאתר

04/01/2013 08:34

מדהים!

07/04/2013 11:08
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך