האדם הזר שבבית

הסיפור קרה בחורף 2001.
הייתה משפחה שבה היו אם, בנה בן ה13- רועי וביתה בת ה-10 שני.
המשפחה גרה בוילה גדולה באמריקה.
לילה אחד האם חלמה סיוט- אדם שלבש רק שחור, לא ראו את פניו, סוחב את ילדיה לבית הקברות הקרוב מהצוואר. היא קמה בבהלה מצרחות ששמעה מהחדר של רועי. היא רצה לחדרו וראתה את בנה שוכב מדמם על הריצפה. הוא אמר בכוחותיו האחרונים: "א..אמא.. תשמרי.. ע..על שני.. הוא רוצה.. לה..הרוג אותה.."
האם הזמינה אמבולנס אך היה מאוחר מדיי.. הנער מת. מאז המקרה המצמרר האם לקחה את שני לישון איתה בחדרה. חשבה שזה ישמור על שני..
לאחר שבועיים של פחד, האם חלמה שוב אותו חלום רק שבחלום הזה היא חלמה שהאיש לוקח רק את שני ואומר לאמא בקול מצמרר "את הילד כבר לקחתי, קברתי אותו יפה, אל תדאגי… אפשר לזהות את הקבר- הראש של הילד מעל הקבר שלו חהחהחהחהחהחה"
האם קמה בבהלה, הסתכלה על ילדתה שני, היא ישנה טוב.
האם קמה, התארגנה והתכוונה ללכת לבית הקברות, לראות אם אכן החלום שלה אומר לה משהו. היא העירה את שני לפני שיצאה ואמרה לה שלא תצא מהחדר. שני הסכימה וחזרה לישון.
האם יצאה לכיוון בית הקברות, מפוחדת. היא הגיע לקבר בנה, ואכן ראשו היה בחוץ. היאר בכתה ובכתה עד שהבחינה במכתב בו היה כתוב: "הוא כבר מת, אבל ביתך בסכנה…."
האם קברה את ראשו של ילדה ורצה לכיוון ביתה. היא רצה לחדר שלה ושל שני ושני ישנה.. האם לא הבינה אבל הלכה לישון. בבוקר הילדה לא הייתה במיטתה. היא רצה בכלן הבית עד שמצאה את ביתה מתה במטבח. לידה היה מכתב: "אמא יקרה, את המכתב הזה אני כותבת בכוחותי האחרונים. הוא דקר אותי בביטני אבל עשיתי עצמי מתה והוא חשב שאני מתה ולא ראיתי לאן הוא הלך. אבל הוא בבית. אמא , הזהרי! הלכתי לשתות מים והוא תקף אותי. הוא נמצא בבית שלנו. תזהרי בבקשה!!! אוהבת שני.."
האם בכתה ובכתה וכשקמה משהו תפח על שכמה. היא הסתובבה ו…………………


תגובות (2)

תמשיכי בדחוף תמשיכי את הסיפור

15/08/2011 20:24

תמשיכי בדחוף תמשיכי את הסיפור

15/08/2011 20:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך